Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Horizon

Anmeldelse: Horizon

Luke Skywalker, Kaptajn Kirk, og alle andre rum-alder vandrere, hvis du nogensinde ønsker at virkelig blevet en mester i rummet og finde en balance mellem fred og krig, du ville være bedst læring fra dette nyligt udgivet spil, Horizon.
Horizon er en sci-fi strategi spil med den ambitiøse hensigt verdens ekspansion og galaktiske erobring, hvor du får et helt univers at udforske på din fritid. Universet, men uudforsket og fuld af mystik ligger på lur for dig at afdække sine hemmeligheder, ved udforskning og ekspansion, eller ved kommunikation og handel, men du er bestemt ikke alene i mørket, og en variation af racer frem fra skyggerne som du gør. Det er din opgave at kolonisere denne uudforsket hjørne af galaksen og gøre så meget overskud som du kan, hvad enten det gennem branchen af ​​din planet eller ødelæggelse af dine fjender er helt op til dig.
Ved første øjekast, Horizon kaster for meget på dig på én gang. Dens som om de kastede en hel rumskib på dig, og alt hvad du skal fange det er små, uerfarne menneskehænder. Du kan ikke fange, at uden forberedelse! Og i starten spillet ikke hjælper dig med at forberede effektivt. Dens tutorial er grundlæggende i bedste, og ikke går ind i dybden fuldt nødvendig for at forstå spillets kloge alligevel kompliceret spil system.
Det er alt sammen meget godt at have en flot kaptajn poppe op og fortælle mig, hvad der sker i historie, og hvad der kunne være den bedste måde at gå om forløber igennem det, men da han nægter at forklare, hvordan man gør den tilsyneladende enkleste af opgaver, såsom bevægelse, på skift, skibsdesign og kommunikation, du er på et tab og ude at fortsætte. Den tutorial synes at gå med den forudsætning, at du allerede kender det grundlæggende - når, hvis du er ny til spillet, vil du ikke. Og uden de grundlæggende instruktioner læring, Horizon først virker som for meget at forstå, og bliver frustrerende.
Men i sidste ende, med lidt puf her og der og din egen intuition, bliver klart spillet, og du behøver ikke den irriterende kaptajn popping op med hans lidet forslag. Spillet grundlag er aa række kampe, du vil designe din egen mangel på spil, at kunne vælge, hvor mange planeter i denne nyfundne galakse, var du ønsker nogle modstandere eller meget at udforske, og den generelle størrelse den zone, du skal afdække. Med dette også kommer en vanskelighed balance, så begyndere kan stadig spille på et niveau, der holder spillet fair. På dette, vælger du et kapløb om at spille.
Den løb i Horizon er originale og interessante, lige fra fisk folk til rock monstre, selv parasitære mareridt og krystal skønheder. I spil, løbene er visuelt tiltalende, hvis en lille tegneserie lignende, og hver har deres egen serie af evner og færdigheder, som vil hjælpe dem i deres mission galaktisk erobring. Der er 11 løb i alt at spille,
Barbecks - en naturlig art, ligner en klat, reclusive og en med deres egen planet, helt organisk og natur klar
Barsig -. Et lille gnom som enhed, med en lav rang i galaksen og lave teknologi, men scavenging bringer i de kreditter, hvor deres hjerner ikke gør
den Gargals -. en fisk væsen lever på en akvatisk planet, har de for nylig opdaget rumrejser og er ivrige efter at udforske .
Har'Kan - en usædvanlig gamle arter, der kommunikerer via en psykisk link, hvilket gør dårlig kommunikation i rummet en saga
Kamzaks -. en helt matriarkalsk race, kvinderne i de Kamzaks stolte deres effektivitet og stærkt bestilt samfund
Kortahz -. Et af de ældste racer i galaksen, de hævder at have skabt liv og søge begrundelse og anerkendelse herfor
Kuntari -. En enorm krigsherre væsen, den Kuntari er eksperter i kamp og erobring, og lad ingen at stå i vejen
Lezgoon -. Når en venlig og imødekommende løb, efter at have lidt en planetarisk hændelse, de er blevet ensomme og på vagt over for andre
Tantik. - . en parasit, der suger livet fra sin vært, og bruger deres krop til at få viden og magt i galaksen
den Varians - en anden af ​​de ældste af racer, de Varians er et stort væsen lavet af smeltet sten, og er nysgerrige at se de yngre racer som de vokser
og mennesker -. Den yngste af alle racer og nye til rumrejser, mennesker ønsker at kolonisere nye planeter at undslippe deres gamle

jeg. meget ligesom de racer - de er ikke stereotype eller bare taget lige ud af Star Wars, de er spillets oprindelige design og hver enkelt er unik og vigtig for spillet systemet. At vælge et løb er en vigtig beslutning, da det vil diktere din metode for sejr. Spillet vil vise dig hvert løb speciale og deres færdigheder, hvad enten det er krig, industri, turisme eller landbrug, hver enkelt er bedre end en anden i visse aspekter. Dette er en god tilføjelse til spillet system, for løb valg kan gøre et andet spil hver gang. Det er også ganske spændende, når du støder på en anden race mens udforske universet, forsøger at dechifrere som det kunne være ved fremkomsten af ​​deres skib. Du håber altid for venlige racer - men håb er ikke altid noteret

Når du er i spillet, er der ingen reel direkte historie eller søgen, skal du vinde sejr gennem erobring eller gennem profit, og hvordan du. gøre dette på er op til dig. I den forstand, at udgangspunktet i spillet er temmelig kedelig, da der er få løb til at beskæftige sig med eller kamp, ​​behøver du ikke rigtig har penge nok til at trives endnu, og din planet er stadig i kæmper scenen. Det er heller ikke hjælpe, når en af ​​de første løb du støder på, er Tantik, og de ødelægger det første skib du med held designet. Men det var blot min egen erfaring i to separate spil, den Tantik er ikke altid det første møde.

Men, langsom som begyndelsen er, spillet starter omkring halvvejs inde i kampen, når på sidste, tingene ser op, og tingene begynder at blive spændende. Du har faktisk formået at gøre en hel del penge, og med det, kan du oprette flere skibe til at udforske universet, eller tilføje mere ind i dit hjem planet.

Ship og planet design er en fin lille tilføjelse . Med dine rumskibe, spillet tillader dig at kringlet design hvert aspekt af skibet til at passe dine individuelle behov, for eksempel, hvis du ønsker en kamp skib for krigsførelse ville du fjerner enhver levering rum eller kaserne, og blot indlæse skibet op med lasere og missiler - eller hvis du var slukket på en koloniserende mission, du ville skabe et stort skib, kan bære din befolkning, med plads til forsyning og teknologien til at overskue en planet, før du tager det. Skibet design kan kun håndtere en vis mængde af tilføjelser, får du 100 point at bruge, med lasere koster omkring 20 hver, mens kaserne koster 50, så klog udgifter tilrådes. Du kan navngive hvert skib, som du ønsker, noget jeg helt ønsket, da det var sjovt at se min "X-Wing" skib og min "Tardis" skib flyver gennem rummet.

Når det kommer til planeten design, det drejer sig om, hvad jeres planet gør mens du er væk. Der er seks aspekter, landbrug, industri, underholdning, handel, videnskabelig forskning, og regeringen - visse planeter vil være bedre egnet til visse profit metoder, for eksempel en planet med en jernkerne ville være prime til minedrift, og dermed din branche har en pålidelig og hyppig kilde til at tjene penge. Men hvis din planet har få ressourcer, kan det være bedre at forbedre livsstil af dit folk gennem underholdning og turisme, og stole på handel for din levering. Dette er endnu et fantastisk element i spillet, at få at personliggøre og designe din egen planet til hvad du har lyst. Du vil finde dig selv at blive mærkeligt knyttet til disse planeter du har lagt så meget tid i. Mine planeter, Westeros og Middle Earth, handel afgrøder og fødevarer med forskellige racer, mens min Hogwarts planet har haft til at blive en krig base, der for nylig er blevet invaderet af dem, darned Tantik

Men der er et lille problem i alt dette, bygge pod-racing stadioner eller fabrikker eller forskningsfaciliteter tager tid -. en masse tid. Tiden er baseret på skift i Horisont, og opbygge en gård kunne tage langt over 50 omgange. Det er en masse tid til at vente, når du har brug for den kontante hurtig. Det er tilladt at haste konstruktion, så den kun tager 1 eller 2 omgange, men det kan koste en ekstrem mængde af penge at gøre, og fristelsen til farende er for stor, når de står med at vente 100 omgange. Du vil finde dig selv ekstremt fattige på grund af denne irriterende ventetid, og spillet vil fremstå meget mere tilgængelig var det at forkorte sine ventetider. Jeg mener, jeg er alt for realisme, men skulle det virkelig tage så lang tid!

Når du rent faktisk gør komme rundt til at have skibe klar til at svæve, kan du sende dem ud i kamp. Desværre, kampen i Horisont er temmelig fattig og mangler nydelse. Den indeholder bevægelse omkring det pågældende rum, tegning tættere på din fjende for at klikke på dem og skyde - lidt andet. Der er ingen flygtende, så var du være i undertal, er der ingen måde at undslippe, tabe er uundgåelig. Musikken soundtrack under kamp er stor og atmosfæriske, med sin blomstrende og anspændt kor, men det på ingen måde matcher den virkelighed og enkelhed af kampen i spillet. Men, i al fairness til Horizon, er det ikke en kamp-bundne spil, specialitet er strategi, og det er noget, de har designet meget godt. Brains før råstyrke, ville Horizon argumentere.

Den store ting om Horizon er, at du altid kan komme tilbage til en kamp, ​​når du føler behov. Kampen gemmes som du sidst forlod det, så var du til at starte et nyt spil, der ønsker at udforske en anden race eller anden strategi metode, vil din tidligere spil altid være der venter på dig skal din nye spil ikke går som planlagt. Du kunne godt have 11 kampe gemt, en til at prøve at spille som hvert løb til rådighed. Jeg fandt denne meget nyttige, da jeg var i stand til at skabe nye kampe og teste bestemte strategiplaner, for at se om de arbejdede, og om ikke jeg skal bruge dem i min vigtigste kamp.

Dine fremskridt i spillet er opsummeret nu og da i en slags galaktisk nyheder rapport vært ved den dejlige robot i billedet ovenfor, indstilling af score i spil for hver race, og bekræfter, der er i spidsen for denne race af erobring.

alt i alt Horizon er en yderst dygtig og intelligent designet strategispil, priding nogle af de mest indviklede og unikke spil play-systemer i lang tid. Men mens det kan prale sådanne ting, er det ikke helt nå det potentiale, det kunne, og mangler på områder som kamp, ​​visuelle skønhed, og spilbarhed. Selvom sjovt og underholdende i mange aspekter, visse fejl kigge igennem og kan dramatisk gider spillet

Horizon -

Bedømmelse:.