Spil Guider > videospil > alle video game > Uretfærdighed: guder blandt os anmeldelse

Uretfærdighed: guder blandt os anmeldelse

Uretfærdighed:. Gods Among Us er den næste store spil fra udvikleren NetherRealm Studios
Fans af NetherRealm sidste spil Mortal Kombat er blevet ivrigt ventet på uretfærdighed at komme ud, så de kan få deres kampe rettelse i Nu, hvor det er. ud og ventetiden er forbi, hvordan uretfærdighed Gods Among Us stak op til de andre kampspil derude?
at starte uretfærdighed har en helt fantastisk figurer at vælge imellem. Superheros og skurke fra hele DC universet er samlet for at kæmpe om skæbne af verden. Med valg ligesom Batman, Superman, Green Lantern og Aquaman for superhelte; og skurke som Jokeren, Bane, Lex Luthor og Harley Quinn, der vil helt sikkert være nogen mangel på episke kampe.
De fleste af dine valg, du vil genkende fra et vilkårligt antal DC tegneserier, og nogle du ikke måske. På toppen af ​​det store udvalg af tegn, du kan spille som, er der også et stort antal tegn du ikke kan spille som du vil se i forskellige dele af historien eller i baggrunden af ​​visse niveauer. Når det kommer til Fan tjeneste NetherRealm ved, hvad de gør.
Igen NetherRealm har optrappet deres historiefortælling. Ikke mange kampspil har gode dybe historier til at gå sammen med dem. Sure, hvert tegn kan have en lille baggrundshistorie, men du næsten aldrig se alle tegnene i den samme historie. Uretfærdighed fordobler ned i denne afdeling giver dig både individuelle baggrundshistorier i kampe afsnittet Classic-tilstand, og den samlede historie om hele situationen står vores helte og skurke.
Hovedhistorien er så god og fuld af drejninger, at jeg ønsker ikke at ødelægge det for dig, så vil jeg bare give dig et hurtigt indblik i, hvordan deres historie starter. Metropolis er ødelagt; Millioner døde i et atomangreb orkestreret af Jokeren. Tilbage i Gotham, er Batman afhøre Joker når Superman brister gennem væggen i forhør værelse. Nu, hvis det ikke gør du ønsker at vide, hvad der vil ske næste så ved jeg ikke, hvad der vil.
Hvad virkelig gør dette til en stor kampspil dog er selve kampene. Uretfærdighed føles meget minder om Mortal Kombat med blot nok ændringer til at give spillet sin egen identitet. Hver figur har deres egen stil og tricks. Batman er mere en Gadget fighter ved hjælp ting som hans batarang og kæmper krog sammen med sin hurtighed, mens Solomon Grundy er mere af en tung hitter gør ham til en langsommere valg, men stadig i stand til at bruge sin styrke til sin fordel ved at smække dig over niveauet .
en ting, der sætter uretfærdighed bortset fra Mortal Kombat er, at der kun er tre primære handlingsknapper forlader én knap for at bruge din figurs udstyr. Batman for eksempel bruger målsøgende Batarangs til at angribe sine modstandere, mens wonder kvinde vil trække sig ud hendes sværd og skjold til at ændre hendes kampstil. Uretfærdighed har ikke traditionelle din runder, som du kan anvendes til. Dette er ingen turnering, blot en gade kamp mellem superhelte og skurke. Du får 2 sundhedsmæssige barer, når din første bar er væk der er en meget lille pause i kampen for nogle papirkurven snak før den starter op igen uden megen advarsel.
Brug dine tilbud og tage skade vil fylde din super meter giver dig at gøre en meter burn-en forbedret særlige-bevægelse; bruge din super flytte eller gå ind i et sammenstød mode. Clash-mode er ligesom, hvad en breaker i Mortal Kombat var undtagen med et twist. Når sammenstød tilstand er startet du satse, hvor meget af din specielle måler du ønsker at risikere, og så vil din modstander. Uanset hvilken én indsatser mere-hvis du har nogen til at satse på all-vinder sammenstød enten genvinde sundheden eller beskæftiger mere skade på din modstander alt der brugte sammenstødet.
Du får kun en sammenstød pr kamp og først efter dit første helbred bar er væk. Alt dette fører til nogle meget interessante gameplay strategi klogt. Skal jeg spare op til en super farten eller bruge et sammenstød og forsøge at få nogle sundhed? Eller skal jeg bruge sammenstød nu, eller gemme den til slutningen, når jeg er virkelig lav på sundhed? De er blot et par strategiske spørgsmål, du vil spørge dig selv.
For dem af jer der kan lide at lege med kampen sticks- en arkade stil spil pad-Uretfærdighed selv har en controller option, hvilket gør bevægelser mere ligesom Street Fighter. I stedet for den typiske ryg, fremad, og en knap til at gøre et træk, ville Street Fighter stilbetjening gøre det mere ligesom halvdelen eller kvart cirkel og en knap. Dette er en velkommen tilføjelse til enhver kampspil. Have et valg i kontrol stilarter kan være enorme for nogle spillere.
Udover din normale kampe har du også S.T.A.R. Labs for nogle fritidsaktiviteter. S.T.A.R Labs består af over 250 forskellige mål baserede missioner og minispil. Du kan fortælle NeatherRealm virkelig lagt et stort arbejde i denne del af spillet. Missioner har en god blanding af aktiviteter, så du aldrig føler at du gør det samme igen og igen. På hver mission kan du tjene mellem 1 og 3 stjerner. Kom alt med 3 stjerner bliver ikke let i alligevel, men hvis du gør lykkes, vil du blive tildelt med hvad jeg har fået fortalt er en meget cool unlockable.
Med alle kampene du vil gøre i uretfærdighed, den slagsmål skal ske et sted. Hvert niveau, du ser har forskellige sektioner, der kan fået til ved at trykke en person gennem en del af det niveau, du er i øjeblikket i. Udover de forskellige områder hvert niveau også indeholde brugbare niveau elementer såsom en neonskilt du kan smide på din modstander eller en kæmpe laserstråle, du kan bruge til at brænde dine fjender. Ikke alle tegn vil bruge det niveau elementer det samme enten. Da Batman er mere en gadget stil fighter han kunne hoppe fra et klimaanlæg, mens plante en bombe på det at sprænge hans fjende. I flip side Wonder Woman er stærk og vil bare rippe det hele ud af taget og smide det på dig. Med tonsvis af niveauer at vælge imellem, og deres sekundære områder, du plejer at få træt af de arenaer helst snart.
Uretfærdighed ser flot det meste af tiden. Alle tegn blev møjsommeligt detaljeret fra pladerne rustning på deres kostumer, hele vejen ned til de mindste sår og skrammer. Når en kamp, ​​der sker, vil du ikke blive skuffet over, hvad du ser. Når du er i story mode, selvom det er lidt af en anden situation. Kampene i historien ser stadig stor, som gør hovedpersonerne, men baggrunden karakterer som SWAT team medlemmer eller politiet synes ikke at have meget arbejde lagt i dem. Nogle af dem ser lidt sløret, mens nogle bare se lidt pixeleret. Det er ikke så stor en deal, men det var noget, der stod for mig.
Lyd i Uretfærdighed er øverste hylde. Alle stemme aktører gør et stort stykke arbejde giver udtryk for deres respektive karakterer. Dette er stor, fordi intet kan ødelægge en fantastisk historie hurtigere end forfærdelige stemmeskuespil. Slag og spark lander med en solid hårdtslående lyd forlader dine fjender Hulkende på dine fødder. Level overgange sende din modstander eksploderer gennem lastbiler eller vægge med fuld knogle knasende lyde, der forlader dig følelsen din fjendes smerter. Hearing joker skrige, da han flyver gennem bygninger får aldrig gamle.
Uretfærdighed har gjort et stort stykke arbejde med dens soundtrack. Mens du spiller gennem story mode der var flere gange musikken sparket ind og begyndte at få mig hyped. Der er intet som at høre et orkester spille episk kamp musik som Superman brister gennem en væg til at sætte et beat ned på nogen i hans vej.
Onlinespil i Uretfærdighed fungerer fint. At finde nogen til at kæmpe, er lige så let, som det altid har været. Enten hoppe ind i en rangeret eller spiller kamp eller hop ind i et rum og begynde papirkurven taler til potentielle ofre. Der er endda en konge af bakken mode for op til 8 personer, hvor du skiftes kæmper den nuværende mester. Hvis du vinder du holde kæmper. Dette er en stor funktion at spille med venner over internettet, eller hvis du ønsker at spille, men har også brug for pauser, da du ikke altid vil være på grund op til at kæmpe.
Indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer med forsinkelse eller dårlig forbindelser, men jeg bor i et område, hvor forbindelsen er ikke meget af et problem. En ting jeg er skuffet over, er, at der ikke er nogen form for tag kamp. Fighting spil, hvor du kan tagge i en partner er nogle af mine favorit og jeg forstår, de ønsker at differentiere Uretfærdighed fra Mortal Kombat, men tag er fantastisk til når du har 4 mennesker, der spiller i samme rum og ikke inklusive det endda som en lokal kun tilstand virker lidt underligt
uretfærdighed:. guder blandt os er den bedste kampspil jeg har spillet siden udgivelsen af ​​Mortal Kombat. Med masser af forskellige ting at gøre, bør du ikke finde dig selv træt af dette spil for en meget, meget lang tid. Med en fantastisk historie-mode, der bringer alle de bedste superhelte og værste skurke DC Comics har at tilbyde, og kampmekanismerne at rivaliserende enhver kampspil derude lige nu forventer jeg uretfærdighed til at tage hjem guldet som kampspil for 2013.
9.5 /10