Spil Guider > videospil > alle video game > Rayman Legends Anmeldelse PS Vita

Rayman Legends Anmeldelse PS Vita

Rayman Legends blev udviklet af Ubisoft Montpellier og er den 5. indtræden i Rayman franchise. Oprindeligt annonceret som en Wii U eksklusive Rayman Legends har gjort sin vej til PlayStation 3, Xbox 360 og nu PS Vita, som er, hvad jeg er her for at tale om i dag.
Vores PS3 gennemgang af spillet kan findes her .
Rayman Legends opfanger et århundrede efter Rayman Origins. The Bubble Dreamer s mareridt er vokset stærkere i løbet af det sidste århundrede, så Murfy sendes til vågne op Rayman og Globox at få dem til at hjælpe med at rydde ud mareridt og redde kidnappede prinsesser. Efter at have hørt, at de 10 prinsesser og Teensies er blevet fanget af mareridt Rayman og Murfy ud på et eventyr for at stoppe Bubble Dreamer s mareridt en gang for alle.
Rayman Legends er et godt eksempel på, hvordan du gør et platformspil for PS Vita. Det lykkes at indarbejde alle de smarte funktioner PS Vita har at tilbyde til en sjov tempofyldt spil.
Gennem Rayman Legends vil du enten spiller som Rayman eller Murfy. Rayman kan gøre sine sædvanlige slag og spark, mens håbet fra væg til væg, mens Murfy er mere en touchscreen cursor. Rayman og Murfy vil indsamle Teensies, der er blevet fanget og Lums, som er dine point, hele hver etape.
Når du er i kontrol over Rayman bliver du løber gennem hvert niveau tævede mareridt under forsøget på at redde Teensies . At spille som Rayman er den normale væg hoppe, platformspil type spil, undtagen når han får magt ups for visse niveauer som evnen til at kaste slag hen over skærmen. De Rayman niveauer er alle lavet meget omstændigt og er en blast at spille igennem, især de musikalske niveauer, som er nogle af mine favorit i spillet.
Når din kontrollerende Murfy Rayman Legends bliver et helt andet spil. Murfy bruges som en markør til at åbne stier og guide Globox til slutningen af ​​hvert afsnit. Murfy kan skære reb, aktivere knapper, kildre skurke, grave stier, drej knapperne ved at vippe Vita og indsamle ting i niveau for at bringe til Globox. De Murfy niveauer er også skabt forbavsende og tilbyde tonsvis af nydelse. Det eneste problem, jeg havde med disse afsnit var, da det oprindeligt blev lavet til Wii U og dens anden skærm controller fingeren tendens til at blokere din syn på Vita. Stadig, alle de forskellige måder Ubisoft fundet at bruge den berøringsfølsomme skærm giver disse sektioner af spillet masser af sorten.
Rayman Legends ser stort på Vita 5 tommer OLED-skærm. Niveauer er sprængfyldt med farver i alle forskellige sorter. Underwater niveauer har mørke blues og lyse greens, mens andre niveauer har en blanding af hver farve i regnbuen og derefter nogle. Alt på skærmen pops gør det svært at gå glip af noget, medmindre din ikke betaler nogen opmærksomhed. Du ville få svært ved at finde en anden Vita spil, der er så lyse og farverige som Rayman Legends.
Den kontrol i Rayman Legends er staffagefarve på. Hver knap tryk føles hurtig og lydhør, hvilket er meget vigtigt for dette spil. Der er en masse områder, der kræver hurtig hoppe timing at komme forbi. Den berøringsfølsomme skærm er meget stand til at håndtere alle Murfy behov. Et enkelt tryk vil gøre Murfy vises, hvor du trykker, eller du kan lade fingeren glide langs den berøringsfølsomme skærm for at få ham glide langs scenen fejlfrit.
Rayman Legends har god lyd i det meste af spillet. Jeg siger det meste af spillet, fordi for det meste musikken er manglende glans indtil du kommer til en musikalsk niveau. De musikalske niveauer har du køre så hurtigt som du kan væk fra noget til populære sange, som udviklerne har re-made for Rayman Legends. Det første musikalske niveau er forbløffende og stadig min favorit scene i spillet.
Online spil i Rayman Legends består af forskellige niveauer du kan udfordre alle på. Online udfordringer vare et par dage med alle, der spiller blive sat på en rangliste. Du kan gå gennem så mange gange som du ønsker at holde forsøger at gøre det bedre og bedre. Jeg har desværre ikke været i stand til at komme forbi en sølv kop i challenge mode endnu. Der er også et online fodbold spil kaldet Kung Foot, som er overraskende sjovt, når du kan finde en anden, der ønsker at spille det.
Der er tonsvis af unlockables at komme i Rayman Legends. Hver gang du rydde en hel scene, hvis du gjorde godt nok, får du en ridse off billet, der kunne låse en skabning at tilføje til din samling, give dig nogle gratis LUMS eller åbne en Rayman Origins niveau. Du kan også låse op for nye kostumer til Rayman til at bære ved at indsamle LUMS og flere udfordringer til at forsøge ved at slå etaper og øge din awesomeness niveau.
Øjeblikket PS Vita versionen af ​​Rayman Legends mangler noget indhold i form af Rayman Origins niveauer. Disse niveauer vil blive tilføjet i gratis i en opdatering i den nærmeste fremtid.
Samlet Rayman Legends er en stor siderullende platformspil med en fejl her og der. Brugen off alle de forskellige Vita funktioner er stor, men Murfy dele af spillet kan blive lidt irriterende, når man ikke kan se, hvad der foregår, fordi din finger blokerer skærmen. Uanset om du har været på udkig efter en sjov platformspil, der har et væld af ting at gøre din søgning ender her.