Spil Guider > videospil > alle video game > Grand Theft Auto 5: Omfattende anmeldelse

Grand Theft Auto 5: Omfattende anmeldelse

Siden udgivelsen af ​​Grand Theft Auto 3, har Rockstar Games været at skabe større og mere realistiske verdener for spillere at spille i. Nu med Grand Theft Auto 5, baren er blevet hævet til aldrig før set niveauer i næsten ethvert aspekt af spillet. Det burde ikke være meget af en overraskelse, selvom overvejer de tilbragte omkring 265 mio dollars og 5 år på at gøre og markedsføring af spillet. For alt det hårde arbejde og penge, hvad Rockstar har gjort er værd at hver øre.
Grand Theft Auto 5 har en masse firsts for serien og det faktum, at du nu har 3 vigtigste figurer at spille som er sandsynligvis den største.
først har vi Michael De Santa. Michael er en pensioneret bankrøver, der gjorde hans penge og fik ud af spillet live. Nu Micheal dagligstue i hans palæ med sin kone Amanda, der ikke synes at være tro mod ham; hans søn Jimmy, der ikke arbejder, og bare spiller FPS spil, mens råben sjofelheder i en mic hele dagen; og hans datter Tracey, der er villig til at gøre noget for at få berømt på reality-tv.
Med en kone, der knap nok kan stå ham og to børn, der ikke har nogen tid til at tilbringe med ham, Michael er elendige bor i et palæ med en familie, der er ligeglad.
Næste er Franklin Clinton. Franklin er en aspirerende bandit for Chamberlain Gangster Familie med store drømme at komme ud af hætten. I modsætning til sine venner Franklin vil ud af banden bangin og ind mere lukrative arbejde. Franklin arbejder som repo mand for et skyggefuldt bilforhandler ved navn Simeon Yetarian. Mens på en repo job Franklin falder i muligheden han altid har ønsket og en vej ud af hætten.
Endelig har vi Trevor Philips. Trevor er en ex-militær pilot og psykopat. Trevor var en del af Michaels oprindelige bank stjæler besætning og bedste ven, indtil et job, de arbejdede gik syd. Nu Trevor bor i ørkenen i San Andreas madlavning og rygning meth samtidig kører kanoner. Sammen med sin ven Ron de kører Trevor Philips Virksomheder, der er faktisk bare deres meth og pistol kører drift.
Efter introen du starter spillet som Franklin. Mens ud gør en repo job Franklin løber ind i nogle problemer og opfylder Micheal, der ikke er alt, tilfreds med den situation, de befinder sig i. Når de får deres problemer kvadrerede væk de to bliver venner men Micheal løber ind i nogle problemer med sin egen og Franklin bliver bragt med på turen.
Mens alt dette foregår Trevor er ude i ørkenen med problemer af hans egen. The Lost biker bande har forårsager Trevor nogle problemer, og han har til formål at løse dem med vold. Efter at have kørt hvad der var tilbage af biker bande ud af området ved at dræbe de fleste af dem Trevor hører en velkendt citat på tv om en smykke butik røveri og sætter sig for at lære, hvem de mennesker var, at trækkes af kup.

have tre hovedpersoner tilføjer så meget til historien og spillet generelt sin skøre. At kunne se historien spille ud fra alle tre af hovedpersonerne synspunkter er stor og fantastisk filmisk stil skift i missioner, der giver dig kontrol over, hvordan man spiller spillet er revolutionerende for Grand Theft Auto.
Ikke længere behøver du nødt til at være fører eller snigskytte eller fyr med stormgevær, men du får at vælge hvilken rolle du ønsker på et øjeblik til øjeblik grundlag afhængigt af hvad der sker i spillet og hvad stil du foretrækker at spille.
have tre hovedpersoner og en cool historie er stor og alle, men det ville ikke betyde noget uden de store åbne verdener, Grand Theft Auto er kendt for. Heldigvis Rockstar har gjort et fantastisk stykke arbejde at skabe en af ​​de største mest realistiske, smukke verdener til nogensinde afdragsfri et videospil.
San Andreas er brød op i to hovedafsnit. Først er der Los Santos, en moderne genskabelse af Los Angeles. Los Santos har en lille smule af noget for alle. Fra tårnhøje skyskrabere og palæer til trailer parker og ghettoer. Du kan finde næsten alt i Los Santos, herunder dyre biler, narkotika, prostituerede, banden bangers, forretningsfolk og medicinske marihuana butikker.
Den anden del af San Andres er Blain County. Blain amt er en langt mere åbent område med kæmpe bjerge at udforske og ørkenen for at jage i. Du vil møde alle mulige skøre rednecks og meth djævle sammen med nogle virkelig interessante mennesker her.
Når du sætter de to sektioner sammen dig ender med en af ​​de største åbne verden kort nogensinde. Jeg er 45 + timer i, og der er stadig steder jeg har endnu til at udforske.
Med sådan et stort kort, du ville synes, det kan være svært at finde noget at gøre, godt du ville være forkert. Bortset fra de mange historie missioner Grand Theft Auto 5 har at tilbyde er der et væld af sidemissioner, at tilfældige begivenheder og ting indsamler. Jeg har hele tiden befandt mig på vej til at gøre en mission kun at blive side spores af en tilfældig begivenhed som at stoppe en voldsmand eller inddrive læserens stjålne køretøj.
Alt dette gør dette til en af ​​de største, mest sjove verdener nogensinde i et spil, men der er stadig så meget mere, der gør San Andres stor. Det er de små ting, du kan gøre, at gøre verden synes virkelig og levende. Så mange små ting i virkeligheden, jeg kan umuligt nævne halvdelen af ​​dem i denne anmeldelse.
Der er ting som at være i stand til at købe aktier i enten LCN eller BAWSAC markeder som forandring baseret på hvad spillerne gør i deres game eller hvad spillerne gør samlet hele alle Rockstar social klub. Et par andre små ting, der gør verden så virkelig er at være i stand til at tage din hund en tur, sætte en cykel i ryggen af ​​en lastbil derefter køre til toppen af ​​et bjerg og ride cyklen fra, endda bare de små samtaler du passerer, mens du går rundt gør San Andres føle sig som en levende åndende verden. Hoteller, som levende åndende verden er også umådeligt smukt. Fra de store bygninger og ghettoer til trailer parker og bjerge alt er meget detaljeret og farverigt. I løbet af dagen alt er lyst og skinnende med lysreflekterende ud af biler og vand. Om natten forlygter belyse gaderne og dyr kan høres hylende på månen. Under storme regnvand skyder realistisk fra dine dæk mens du kører fra sted til sted.
Grand Theft Auto 5 tilføjer også i et dynamisk vejr system, hvilket giver nogle voldsomme storme og store bølger. Bliver ud i havet på en jet ski under en skør storm kan være masser af sjov, især med politiet jagter dig.
Mens du er derude bliver jaget af politiet, bør du helt sikkert tage sig tid til at sætte på nogle melodier. Grand Theft Auto 5 har 240 licenserede sange fra alle genrer derude. Meget ofte vil du være ud gør hvad det er du gerne gøre i Grand Theft Auto, når den perfekte sang for denne situation kommer på. De licenserede sange er store, men baggrundsmusikken Grand Theft Auto 5 bringer med sig er også meget rart. Det synes altid at matche stemningen i hvad der sker, og lyder fantastisk.
To store dele af spillet også fik moderniseret for Grand Theft Auto 5. Først er den drivende. Jeg personligt hadede kørsel i GTA 4. Det var til svært at styre din bil og få nogle hastighed, men det er alt forandret. Rockstar har formået at holde den vægtede fornemmelse for de biler, mens stadig giver dig stor kontrol og hastighed. Det føles som en kombination af GTA Vice City og GTA 4. Vægten af ​​bilerne er vigtigt, fordi det bidrager til at gøre for nogle virkelig spektakulære styrt.
Anden useful kommer i vejen for skydning mekanik. For det meste er det hele stadig virker på samme måde som tidligere Grand Theft Auto spil, men meget glattere og mere præcis. Skjule bag dækning er nu en nødvendighed, og også meget glattere at gøre, mens i en kanon kamp. Låsning på og vælge mål er også meget lettere denne gang, men sørg for at angive dine indstillinger målretning til komplekse, så du får mere end bare en lille prik viser, hvor din sigter.
Anden ny funktion for Grand Theft Auto 5 er undervands udforskning. Rockstar har udformet en meget realistisk, rige undersøiske miljø at udforske. I vandet din vil finde alle mulige små fisk, koralrev, sunkne skibe og meget mere.
For alt Rockstar har gjort rigtigt med Grand Theft Auto 5 der er bundet til at være et par ting folk ikke kan lide.
For én Grand Theft Auto 5 behandler kvinder i en temmelig nedværdigende måde, men det er ikke noget nyt. Det ville dog være rart at se mindst én kvinde, der ikke er en skør, vrinsken, irriterende person. Jeg tror, ​​vi alle er vokset op nok til at håndtere en kvinde med rigtige meninger i et spil på dette punkt. Må ikke få mig forkert, jeg har ikke noget problem med kvinder eller nogen for den sags skyld blive nedbrudt til en Grand Theft Auto spil, det tilføjer nogle komedie til spillet og dets næsten sædvane på dette punkt, men hvis du vil gøre det mindst sætte i et par kvinder, der kan holde deres egne.
et andet spørgsmål jeg har, er med mini kortet. Jeg kender dens dybest set en nødvendighed at have, men med al den innovation Rockstar har lagt i Grand Theft Auto 5 skulle man tro, at de ville have fundet en måde at gøre det, så du ikke behøver at konstant at se på hjørnet af skærmen for at figuren ud af, hvor din vil. Jeg mener, de bør bringe tilbage stemme retninger, som de havde i GTA 4 på den måde mini kortet kan slukkes og spillere vil stadig være i stand til at komme til deres bestemmelsessted.
Grand Theft Auto 5 kommer også med Grand Theft Auto Online, som ikke er til rådighed til at spille, indtil 1. oktober. Rockstar har udtalt, at de penge, du foretager i din singleplayer kampagne ikke vil overføre til GTA Online, men den valuta systemet online er lavet for at tjene penge meget hurtigere derefter i singleplayer historie.
Du vil også være i stand til købe GTA Online i spil penge via mikro-transaktioner, men det er helt valgfrit og vil ikke påvirke det samlede spil for de fleste spillere.
Grand Theft Auto 5 er højdepunktet af åbne verden spil denne generation. At være mere end 45 timer i et spil og stadig se nye ting er ikke nogen lille bedrift som helst måde. Med alt Grand Theft Auto 5 har at tilbyde det bør ikke blive savnet, medmindre du venter på, at rygter PC-versionen, som vi alle ved kommer til sidst.
Hold øje her for vores Grand Theft Auto Online revision kort tid efter det bliver tilgængelig 1. oktober.