Spil Guider > videospil > alle video game > Infinity Blade 3 [Anmeldelse]

Infinity Blade 3 [Anmeldelse]

Hvis du har spillet titler som Avengers Initiative eller manden af ​​stål, så er du stort set klar til at hente Infinity Blade 3. Gameplay for serien er forblevet stort set den samme som spillere har at undvige, parere, og blokere deres vej gennem fjendens forsvar bare så de kunne finde, at åbningen til at udløse strenge af angreb indtil nævnte fjende falder ned. Der er mere til dette spil end opfylder øjet, dog, og det har både gode punkter og et par dårlige punkter, der ville gøre Infinity Blade 3 værd at se for spillere, der er fans af serien samt de af swipe-baserede kæmper genre.

Infinity Blade 3 er konklusionen på den episke trilogi, hvoraf de to første titler har solgt over 40 millioner eksemplarer på verdensplan. Hovedperson Siris tilbage at kæmpe mod hulking monstre, men denne gang er han følgeskab af kvindelig karakter Isa. Begge personer kan byttes under bestemte stadier, selvom nogle slag ville kræve, at en bestemt spiller anvendes. Både Siris og Isa har forskellige våben og kampstil, og nivellering dem op og tilegne sig de nødvendige våben er, hvor spillerne vil bruge det meste af deres tid.

Spillerne kan også komme til at vælge mellem balanceret, tung eller let baserede angreb stilarter, med hver har fordele og ulemper frem for den anden så godt. Spillet indeholder også hundredvis af forskellige våben og genstande, der kan købes og udstyret, gør dette det største rate af franchisen til dato. Faktisk er Infinity Blade 3 siges at være otte gange større end det oprindelige spil, og byder på flere etaper, samt et større verdenskort. Navigation er stort set den samme, men med spillere at vælge stier, hvor de uundgåeligt vil møde et monster, som de bliver nødt til at tage ned.

Infinity Blade 3 afviger fra sine forgængere ved at medtage et centralt knudepunkt, hvor spillerne vil stammer fra før de går på quests. Her kan de interagerer med handlende, hvor de kan købe og opgradere våben samt håndværk potions. Cooldown perioder også indført i dette spil, samt stykket for at vinde mekaniker hvor ventetiden kan drønede op ved hjælp af premium valuta.

Det er denne valuta mekaniker, der kan stort set tage alle spændingen ud af spillet, men som de, der ville være villige til at skallen ud penge i sidste ende vil få al den fordel, det er nødvendigt. Elite udstyr kan købes, der kan tage ned den stærkeste af fjender på rekordtid, og mens både grundlæggende og premium valutaer belønnes ganske almindeligt, vil det aldrig være nok til at låse skattekister og erhverve de kraftfulde våben, der ville gøre kampe meget mere lettere at vinde. Ellers få ordentligt udstyret vil simpelthen tage for meget tid, og med ganske lavvandet gameplay mekaniker, den tid, det vil tage at male for nok valuta er bare ikke det værd for casual gamer.

Nogle funktioner kan betragtes som en frelsende nåde, hvis spillerne bliver for trætte af singleplayer-kampagnen. Der er den Clash Mob mode, hvor spillerne kan kæmpe kooperativt mod en umulig magtfulde boss karakter, og der er endda en turnering stil mode, hvor spillere kan kæmpe mod hinanden i bytte for værdifulde belønninger. Desværre vil den sidstnævnte tilstand stadig understrege betale for at vinde mekaniker snarere end at have spillere udelukkende stole på ren dygtighed. Således vil finde succes i Infinity Blade 3 afhænge af, hvor meget du er villig til at bruge på toppen af ​​spillet download pris.

Still, hvad spillet har for det er det faktum, at det er den rigeste spil i serien, historien klogt. I forhold til de tidligere afdrag, hvor spillerne kun skal navigere fra et slag til et andet, Infinity Blade 3 funktioner cutscenes og eksemplarisk stemmeskuespil fra talenter såsom John Noble og Troy Baker. Der er også en masse bonus indhold tilgængeligt i spillet, som fans af serien vil helt sikkert elske. Selvfølgelig er dette rate af Infinity Blade-trilogien har nogle af de bedste grafik rundt, drage fordel af Unreal Engine til at give nogle af de bedste animationer, du nogensinde vil se i en mobil enhed.

På trods af den manglende af dybde, kan der være en masse nydelse fra at tage ned monstre gennem en række offensive og defensive bevægelser, med et par besværgelser og post forbrug kastet i. Sværhedsgrader vil helt varierer, ligesom de tidligere spil, hvilket betyder, at du bliver nødt til at gentage kampagner et par gange, indtil du uundgåeligt få det rigtige. Det meste af tiden, men den ultimative løsning er at bare købe mere kraftfulde våben direkte, selv om dette ikke altid er den anbefalede løsning for dem, der ønsker en reel udfordring ud af deres spil. Således slibning og raffinering din stil vil også give dig en endelig kant mod de skrappere modstandere, at du vil blive overfor, selvom spillet aldrig vil undlade at minde om, at betale for at vinde er altid en mulighed i form af din dødelige legeme falder ned i nederlag.

de, der er kløe at vide, hvordan kampen mellem Siris og Worker Hemmelighedernes bør helt sikkert få denne titel, hvis ikke for gameplayet, der har gjort denne serie en succes, så med henblik på at være i stand til at søge lukning i denne forunderlige og episke historie. Undervejs vil du stå over nederlag samt tonsvis af frustration, og du vil blive fristet til at få disse i-app køb mere end én gang. Alligevel Infinity Blade 3 er en værdig køb på grund af sin præmie værdige grafik og dens fantastiske muligheder med hensyn til valg af våben og genstande, som du kan bruge til at bekæmpe de onde kræfter. Bare sørg for, at du har dine bedste våben er på side, og at dine fingre er i tip top form, fordi de udfordringer, du vil møde på din vej mod sejren vil være virkelig brutal faktisk.

Testet på iPhone. Final Score: 7/10

Infinity Blade 3 blev udviklet af Chair Entertainment og blev udgivet af Epic Games. Det blev udgivet den 18. september 2013 via iTunes Store til iOS enheder, der kører iOS 7 eller højere.