Spil Guider > videospil > alle video game > Critic anmeldelse: Naild

Critic anmeldelse: Naild

Korrekturlæsere hævder, at der er absolut bedre tilbud på markedet i form af off-road og arcade racere, men ingen benægte det faktum, at Nail'd er en imødekommende og underholdende spil. Spillet fik blandede vurderinger fra korrekturlæsere på mellem 5,5 (IGN) - 8,7 (gamefocus). Kassen den komplette liste af kritiker anmeldelser (til Xbox 360-versionen) nedenfor funktionerne,

De spilfunktioner,

Online multiplayer for op til 12 spillere

Vehicle tilpasning

Forskellige klasser konkurrerer på det samme spor

En fantastisk soundtrack

Findes på Xbox 360, PS3 og PC

8.7 gamefocus.ca review Er nail'd den bedste racer af året? Nej, men det er let bedste off-road racer af året, for ikke at nævne den mest sjov oplevelse, jeg har haft i en racer i lang tid. Den opstemthed følte, når de foretager de lange spring i intetheden, efterfulgt af foranstaltningen af ​​lettelse, der flyder gennem dig, som du lægge øjne på den fjerne jorden, er intet mindre end fantastisk. Forudsat at du ikke er overvældet med kvalme og en panik-fremkaldende vertigo i processen. Som en bonus, vil nye kopier af spillet skib med tidligere nævnte fire ekstra spor i form af gratis DLC. Læs hele anmeldelsen
8,0 planetxbox360.com review Ouch. Som for soundtracket, er det svært alternativ rock ting, komplet med en lille "Dualitet" af Slipknot for god foranstaltning. Du kan spille dine egne lydspor via Microsoft media player, men du vil glip af nogle gode melodier, hvis du gør. Lydeffekterne er mindre, men motoren lyde cyklerne producerer er realistiske nok. Disney Interactive Studios 'Pure er stadig den front-flokleder, når det kommer til snavs-racing storhed i videospil, men hvis der var plads til en tæt andenplads kandidat, Nail'd let tager at stedet. Hvad spillet mangler i kompleksitet, det gør op for med gys-a-minutters racing handling og en slick præsentation. Vær ikke bange for at få Nail'd. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamesradar.com Én gang vi lærte sporene, racer blev en usandsynlig Zen oplevelse, med os fremme på fuld klip og skyhøje gennem små huller, mens i en slags trance, følelse strømmen af ​​sporet design som en næsten følende tilstedeværelse vejlede og udfordrer os på samme tid. Racing i Nail'd er næsten som at have en vittig samtale med udviklerne, hvor de inviterer dig til at gå en vej, og du siger "Har ikke noget imod, hvis jeg gør", mens ligne en total vovehals badass. Læs hele anmeldelsen
8,0 atomicgamer.com review 2010 har været en underlig år til racerspil, med meget lidt bliver frigivet inden udgangen af ​​oktober. Det har været ventetiden værd, dog, som NFS Hot Pursuit og GT5 har opfyldt en masse folks behov for blærer-hurtig arcade racing samt kræsne apex-finding sim racing. Men ud af ingenting kommer nail'd, som er så latterligt, at det rent faktisk gør et spil som Need for Speed ​​ligne en sim, men dette spil kerne er stadig alt om det sjove i arcade racing. Læs hele anmeldelsen
8,0 totallygn.com gennemgå The Detonator tilstand er temmelig interessant, da det er hovedsagelig en omgang varm kartoffel. Du har denne bombe på bagsiden af ​​dit køretøj, og du nødt til at fuldføre et løft feat for at sende bomben til en anden spiller. Hvis bombe eksploderer, så er det stort set de samme ting, som hvis du havde ned, og du vil miste et øjeblik, mens din karakter respawns. Hvis du er i et tæt løb det kan betyde forskellen mellem sejr og nederlag. Under den varme kartoffel mekaniker afgjort tilføjet nogle ekstra spænding til løbet og gjorde det meget sjovere væddeløb mod venner. De enkle løb og tid udfordring modes bør være selvforklarende. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamernode.com gennemgå Den enkle dom vedrørende nail'd er, at spillet er en blast at spille. Det kan ikke være den alfa, omega, ultimative køreoplevelse, og det kan ikke give tonsvis af indhold eller incitament ud spændingen af ​​løbet, men det er en pokkers fin racer til alle, der ønsker at gå hurtigt og flyve høj. Hvis det er dig, gå få nail'd. Læs hele anmeldelsen
8,0 gameinformer.com review Mindst er der dag-ét DLC byder på en Detonator tilstand, der kræver, at du udføre et løft flytte for at få en bombe fra din ryg. Alligevel Nail'd er ikke et spil med stor dybde. Læs hele anmeldelsen
8,0 xboxaddict.com anmeldelse Der er en karriere-mode selvfølgelig såvel som vil få dig laver individuelle løb (og forskellige typer) for at afslutte turneringer og fremskridt. Det gør et godt stykke arbejde af varierende race stilarter og kort nok, at det ikke bliver for gammel med de 14 spor på disken (4 mere med DLC) og vil blive stadig vanskeligere. Læs hele anmeldelsen
7.5 oxmonline.com gennemgå Nail'd kan mangle den polske af vores favorit off-road racer, Pure, men heldigvis, dens spænding stadig trumf sine fejl. Nå, det meste af tiden. Læs hele anmeldelsen
7,0 gamepro.com gennemgå Det tager tid, før den bryder ud af sin skal for at vise sit sande ansigt (som du kan dykke ned i det samme, hvis du hop online), men Nail'd er sjældent kedeligt og har en masse at byde på. Det kan ikke prale den dybeste tilpasning, de største grafik, eller de mest originale ideer genren nogensinde set, men dens svært at benægte spillets hjernedød sjov og hektiske finesse. Bedst af alt, $ 40 gebyr er ikke et varsel så meget som en invitation til at prøve noget fortrolig med en forfriskende vilde twist. Læs hele anmeldelsen
7,0 destructoid.com review For nogle Nail'd blot at være den hurtigste forbandet spil på markedet vil ikke være nok til at sælge dem på optagning controlleren og give det en chance . Det er forståeligt, da der er dybere og mere poleret oplevelser i både simulation og arcade kategorier. Men på trods af sin manglende reel innovation eller kompleksitet, Nail'd lykkes i at være en af ​​de mest ubureaukratiske og underholdende racere af året. Bare temperere dine forventninger i overensstemmelse hermed, ramte gas og ignorere bremserne, og du har et helvede af en tur Læs hele anmeldelsen
7,0 joystiq.com anmeldelse Der er en masse potentiale i Nail'd som en franchise. Personligt ville jeg have ønsket at se udvikler Techland tage større fordel af det umulige fysik og vanvittige track design. Det er bare tigger om nogle Burnout-inspirerede party modes, for eksempel. Som det er nu, Nail'd er en arkade racer mindre om perfektion og mere om de simple glæder ved at gå hurtigt og landing store stunts. Det er et simpelt trick, men det er veludført. Læs hele anmeldelsen
7,0 gamingbolt.com gennemgå en blod-pumpende Motocross arkade stil spil, der trodser fysik og tyngdekraften til at gøre en sjov racerspil med tilpasselig køretøjer. For Xbox 360, PS3 og PC. Læs hele anmeldelsen
5.5 ign.com gennemgå Du kan se nogle sjove stikke ud her og der i Nail'd. De i luften fysik fungerer stort set som annonceret og tilføje nogle spænding, men spillet stadig føler overraskende kedeligt det meste af tiden. Uden gavn for efterforskning nye ruter eller nogen meningsfuld udfordring håndtering køretøj dog Nail'd får kedelig hurtigt og bliver der. Læs hele anmeldelsen