Spil Guider > videospil > alle video game > Darkspore anmeldelse Round-up:? En kompetent Diablo Klon

Darkspore anmeldelse Round-up:? En kompetent Diablo Klon

Darkspore udgivelse har mødt lille fanfare fra både pressen og offentligheden. Trods lovende at tilbyde en & quot; Diablo-lignende & quot; erfaring, spillerne synes temmelig unenthused ved det, måske på grund af den tidligere skuffelse af Spore. Gameinformer populære det en 8,5, siger, at mens spillet gør & quot; ikke noget særligt nyt, & quot; den erfarne er poleret og bør forlade spillere & quot;. lykkeligt klikke på skurkene og indsamle nye kropsdele sent ud på natten & quot; I modsætning hertil GamesRadar gav spillet en 6.0, kalder historien & quot; absolut ligegyldig & quot; og niveauet design & quot;. kedeligt & quot;
8.5 gameinformer.com gennemgå Maxis 'track record fra de sidste par år står som bevis på, at innovation ikke altid lig ekspertise i videospil. Spore er en langt mere unik og nuanceret oplevelse end Darkspore, men i sidste ende, Darkspore er langt mere tilbøjelige til at holde sig omkring i gamer psyke. Det kan ikke gøre noget specielt nyt, men den måde, det polerer og riffs på kendte gaming konventioner bør forlade du heldigvis at klikke på skurkene og indsamle nye kropsdele sent ud på natten. Læs hele anmeldelsen
8.5 gamingxp.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8,0 everyeye.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

7.5 meristation.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
7.5 pcgames.de review Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
7,0 ign.com anmeldelse Der er nogle virkelig gode ting ved Darkspore. Den store mængde af muligheder for tilpasning og den enkle, men sjovt kampsystem holdt mig interesseret nok til at overse dårlig udførelse af historien. Men en brækket konkurrencedygtig multiplayer-system og en single-player oplevelse, der tvinger dig til overdrevent replay niveau efter niveau for at få stærke nok til at fortsætte at gøre det indlysende Maxis har brug for lidt mere øvelse at udvikle spil, der ikke er simuleringer. Læs hele anmeldelsen
6,0 gamesradar.com gennemgå Darkspore er ikke stor ... men det er ikke dårligt, enten. Historien er absolut ligegyldig og niveauet design er kedeligt, men gameplayet er kompetent og bedazzling genetiske monstrosities sammen med rigelige mængder af loot du har indsamlet er sjove. Hvis du er en action-RPG fan, der simpelthen ikke kan vente til Diablo III, giver Darkspore et skud. Læs hele anmeldelsen