Spil Guider > videospil > alle video game > Brink anmeldelse Round-Up: Kærlighed og had til Splash Damages New Shooter

Brink anmeldelse Round-Up: Kærlighed og had til Splash Damages New Shooter

Brink er blevet frigivet til blandede anmeldelser. Den første person skydespil fra Splash Damage og Bethesda har taget nogle hårde kritik trods hype for spillet forud for offentliggørelse. Både IGN og Joystiq gav spillet barske anmeldelser, kalder det glansløse. Eurogamer var mindre barske på spillet, kalder det & quot;. Unik og spændende & quot;
8.8 incgamers.com gennemgang Hvis du leder efter en dybtgående, engagerende oplevelse, der belønner praksis og teamwork, og repræsenterer en velkommen pause fra stagnere sted genren har fundet sig selv, så kan du gøre meget værre end Brink. Hvis du leder efter et drop-in /drop-out, ti-minutter-en-nat-og-jeg-gjort skydespil så kunne du gøre meget bedre end Brink. Læs hele anmeldelsen
8.6 cheatcc.com gennemgå Det mest innovative aspekt af Brink er, at single-player og multiplayer spil er stort set det samme. Når du begynder at spille, du beslutte, om du spiller alene, med co-op partnere, eller med både co-op-partnere og menneskelige-kontrollerede fjender. Hver mission er en række målsætninger, hvor det ene hold forsøger at udrette noget og det andet hold forsøger at stoppe dem. Du kan spille gennem hele kampagnen som to forskellige fraktioner, hver med sit eget sæt af mellemsekvenser, for i alt 16 missioner. Læs hele anmeldelsen
8.5 gamingtrend.com review Tilpasning er stor og alle, men det bør ikke ende med tatoveringer og cool hatte. Der er over 25 unikke våben i spillet, med en enorm sorter af anvendelsesområder, lyddæmpere, udvidede magasiner og meget mere. Der er en top, forside, bund, og magasin hardpoint på næsten alle våben, så næsten alle våben du afhente bør være lidt anderledes end den sidste. Hver vedhæftede fil har både fordele og ulemper, så du bliver nødt til at tage dem ud for et spin for at finde din bedste pasform. SMART. er stadig stjernen i showet, men der er flere end nok pistoler (og du bærer både en primær og sekundær på alle tidspunkter) for at holde dig travlt. Læs hele anmeldelsen
8.4 digitalchumps.com review Meget gerne virkelige ingeniører i verden, denne ene holder maskiner går og fastsætter nogle grimme hardware til at disponere over fjender. Pakning miner og tårne ​​(en af ​​de bedste overraskelser i løbet af et spil), ingeniøren er min favorit klasse. Det er givende, når det kommer til at vinde missioner og givende i form af XP. Det hæmmer mig, når spillet lejlighedsvis beder mig om at skifte fra en ingeniør, som de er en blast at spille. Læs hele anmeldelsen
8.3 gamingnexus.com review Som med de fleste aspekter af Brink Jeg var oprindeligt skuffet over SMART system. Jeg forventede hele min team og jeg skal springende store afstande og skalering forhindringer freeform fra get-go, men SMART er en nuanceret mekaniker og tager tid at lære. Heldigvis Brink kan spille som en traditionel FPS; du kan ganske effektivt traske gennem niveauerne uden at bruge SMART, du vil bare være meget langsommere og imod erfarne spillere, vil du være et let mål. Læs hele anmeldelsen
8.2 vgchartz.com review Brink er en top notch shooter og en stor ny IP, som sandsynligvis vil appellere til veteraner af genren meget mere end til dem, der ikke allerede er en fan af FPS. De mange legemuligheder gør det en kæmpefordel for mange forskellige typer af gamer og en god værdi køb. Brink har sat et højt ambitionsniveau for sig selv - til at bringe online og offline shooter fans til et enkelt spil - og jeg føler, at det vil sandsynligvis lykkes i denne ambition. Solo fans har en god historie; online fans har spændingen ved at konkurrere mod andre mennesker. Brink er det bedste fra begge verdener i en stor leder, helt nye omgivelser. Læs hele anmeldelsen
8.1 3djuegos.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8,0 videogamer.com review Brink er et spil, der fortjener en chance, og dem med en forkærlighed for multiplayer shooter skylder sig selv at give det et kig. Det er ikke uden sine fejl, hvoraf nogle er mere alvorlige end andre, men Splash Damage opnår det umulige: et spil, der føles frisk i stalest af genrer. Læs hele anmeldelsen
8,0 xbox360achievements.org review Faktureret som et spil, der vil udviske grænsen mellem single-player, co-op og multiplayer, Brink faktisk gør det modsatte og bekræfter den generelle konsensus på Xbox Live at multiplayer er konge. Helt ærligt sagt, medmindre du spiller Brink med og mod menneskelige spillere, spillet er middelmådige i bedste. Kom i et spil med spillere, der ønsker at koordinere som et team mod en gruppe af ligesindede fjender, og Brink vil næsten helt sikkert tilfredsstille på alle niveauer. Nå gennemtænkt, afbalanceret, med stor niveau design og i stand til at skabe øjeblikke, noget andet hold-baserede skydespil ville misunde; for en første stik på konsoller, Splash Damage har en keeper på deres hænder i Brink. De kan miste hele "historie" aspekt nu fra nu af, eller i det mindste gøre det lidt mere underholdende. Læs hele anmeldelsen
8,0 eurogamer.net review Brink er en usædvanlig hold shooter, intelligent, yderst velafbalanceret og med en unik, spændende kunst stil. Splash Damage kæmper for at lette afspilleren i dens arbejde - beviser, måske, af studiet baggrund skabe frie mods til hardcore Quake spillere, der aldrig brug for meget hånd-bedrift. Læs hele anmeldelsen
8,0 computerandvideogames.com gennemgang Hvis Brink kampagne måske havde stjålet et par flere genre hæfteklammer fra nutidens moderne blockbuster skydespil (for hvilke Splash Damage tydeligvis har lidt tid), kunne dette have været et must købe. Desværre sin single-player er at blive betragtet som noget af en frustrerende skuffelse og en spektakulært mulighed i en genre fyldt med sexede muligheder. Under disse omstændigheder med sin ægte givende multiplayer-oplevelse og dag-spilde replayability, Brink stadig formår at vakle på kanten af ​​storhed. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamesradar.com gennemgå Mekanikken i Brinks skydning, free running, og objektive orienterede klasser og færdigheder er fantastisk. Hvis det ikke var så begrænset af dens forudsætning, kunne det have været et mesterværk. I stedet føles mindre, end det burde, og forlod mig tigger om sit potentiale skal udnyttes fuldt ud. Det er en skam, at det ikke helt føler sig fuldstændig, men Brink er stadig et meget godt spil, og det fortjener notation - lige under Team Fortress 2 - som en eksemplarisk team-baseret shooter. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamespy.com gennemgå Brink største styrke er, at det giver disse mange opgaver intuitivt via et interface, der konstant opdaterer for at give spillere i hver klasse med nye arbejdspladser at gøre ved et tryk på en knap. En anselig XP gulerod er dinglede for hvert mål, og et væld af oplåselige evner, udstyr og karakter tilpasningsmuligheder venter. Jeg tilbragte størstedelen af ​​min tid på at spille som et Operative, og oplevet nogle af de bedste multiplayer-spil jeg har spillet i år. Læs hele anmeldelsen
7,9 gametrailers.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen | Video Anmeldelse
7.5 destructoid.com review Brink er et forvirrende bæst. Inspireret og medrivende, irriterende og kaotisk. Sætte mine tanker i ord har været vanskeligt, som en række forvansket, guttural lyde er, hvad jeg ønsker at gøre, når jeg prøver at beskrive dette spil. Jeg ønsker at ophidset råbe om hvor glad det gør mig, men jeg kan ikke gøre det uden at tilføje vigtige, anmassende forbehold. Det er den type spil, som udtrykket & quot; Der er altid en, men, & quot; var lavet. Der er altid en & quot; men & quot; med Brink, en slags usædvanlige downside til hver lyspunkt. Læs hele anmeldelsen
6,0 strategyinformer.com gennemgå Det er rimeligt at sige, at en masse af tanke klart er gået ind i udviklingen af ​​Brink, men måske ikke alle i de rigtige områder. Vi ville virkelig gerne det, som der er klart nogle gode ideer her, men i sidste ende spillet er alt for rodet til at anbefale. En at holde øje med i de uundgåelige Steam salg. Læs hele anmeldelsen
6,0 justpushstart.com review Samlet set Brink er et spil, der er beregnet til at blive spillet med andre mennesker og ikke med A.I. Hvis spilleren beslutter at spille spillet af sig selv, bare forberede at have den dummeste A.I. i dit team, hvor spillerne vil højst sandsynligt blive frustreret og smide controlleren ud. Spillet er ikke en lurvet titel, og det er ikke noget alle ville gå ud på dag ét bare at købe det. Spillets store styrke er den dybe taktiske teamwork gameplay, men det falder kort på den svage historie af spillet og A.I. er bare uudholdeligt. Læs hele anmeldelsen
6,0 ign.com gennemgå En online skydespil behov sort, dybde, og vanedannende at lykkes på lang sigt. Brink måske finde en niche med nogle hardcore fans, men det er ikke for alle. Jeg ville elske at se mere af parkour gameplay, men en mekaniker er ikke nok til at bære en hel spil. Brink har hjerte, men den samlede pakke mangler. Læs hele anmeldelsen | Video anmeldelse
5,0 thekoalition.com gennemgå Brink er simpelthen ikke et spil for alle, jeg tilfældigvis er i denne gruppe. Jeg har oplevet langt mere frustration med Brink, end jeg har haft det sjovt med mursten. Indlæringskurven er bare for meget og for lang tid at komme over. De frygtelige AI bots og ligefrem mangel på en sand fortælling såre dette spil dårligt, dels på grund af multiplayer ikke er så fængslende som Left 4 Dead or Team Fortress 2. Disse spil overlevede uden historier på grund af deres stærke multiplayer, hvorimod Brinks isn ' t så stærk eller som sjov. Læs hele anmeldelsen
4.0 joystiq.com gennemgå Brinks kunstnerisk overbevisende soldater kan sejle ubesværet over forhindringer, landing akrobatiske manøvrer aldrig før set i genren med ubesværet poise - desværre, kun om alt andet lander fladt på sit ansigt. Læs hele anmeldelsen