Spil Guider > videospil > alle video game > LA Noire Anmeldelse Round-Up: Rockstar gør det igen

LA Noire Anmeldelse Round-Up: Rockstar gør det igen

LA Noire har været under udvikling i de sidste syv år, og hvis de seneste anmeldelser er noget at gå efter, det synes værd at vente og et pust af frisk luft i en ellers mere og mere forslidt industri . I de første par anmeldelser, der er offentliggjort, Joystiq siger, & quot; Dette er en lille glimt af en udforskede område i interaktive medier, en antydning på en utrolig spændende fremtid, som jeg kun kan håbe vi jagende mod
, & quot ; mens Giantbomb sagde, & quot;. spillet trodser forventningerne ikke bare for den type spil Rockstar normalt frigiver, men også for den type spil, der modtager denne grad af omsorg og færdigheder i sin udførelse
& quot; . Tjek den fulde liste over offentliggjorte anmeldelser for LA Noire nedenfor
10 guardian.co.uk gennemgang Tidligere har spil med sådanne overvældende ambitioner floundered på ulige, normalt perifere, aspekter, jarred - såsom urealistisk animation ( og især ansigtsanimation), klodset dialog, dårlig virtuelle kameraarbejde eller facile karakterisering. LA Noire er det første spil til at mangle en sådan element, som naggingly minder dig om, at du spiller et videospil, snarere end at slentre gennem en film eller tv-serie. Læs hele anmeldelsen
10 giantbomb.com gennemgå LA Noire er en fed udgivelse, fordi det trodser forventningerne ikke bare for den type spil Rockstar normalt frigiver, men også for den type spil, der modtager denne grad af omhu og færdigheder i sin udførelse. Verden har allerede nok open-world action spil, men et spil, der gifter sig, at åbne verden for sådan en metodisk stil af gameplay, med et budget dette store, er en sjælden ting faktisk. Læs hele anmeldelsen
10 gamepro.com gennemgå Denne stjernernes detektivhistorie fra Team Bondi og Rockstar Games er en fed, filmisk skridt fremad i udviklingen af ​​HD-gen eventyrspil genre. Læs hele anmeldelsen
10 g4tv.com anmeldelse Games trafik i drømme og Rockstar og Team Bondi har tjent op to af de mest potente: det menneskelige behov for at genvinde gange tabt til os som knowable, og ønsket at se den virkelige verden til stede med mystik og hemmeligheder, der kan levere os fra det banale. LA Noire transcenderer genre og forventninger til, hvad et spil kan være, og kaster en magi, som jeg har endnu til at ryste. Læs hele anmeldelsen
10 videogamer.com review Vi har haft spil, lad os spille betjent før, selvfølgelig, men det er svært at huske noget, der nogensinde kommet så tæt på faktisk gøre os lyst, vi re faktisk gør jobbet. Læs hele anmeldelsen
10 totalvideogames.com review Et overraskende element er den rene ånde LA Noire primære historie, der giver masser af varighed på trods af sin hurtige tempo. Med 21 primære case missioner at løse, sammen med 40 sidemissioner og utallige samleobjekter, LA Noire packs bredden af ​​indhold, vi har typisk kommer til at forvente fra en Rockstar Games titel. Forhåbentlig vil Team Bondi se på muligheden for at frigive indhold skåret fra spillet som løftet om to flere skriveborde vil være en lokkende DLC proposition. Læs hele anmeldelsen
9.3 nowgamer.com gennemgå LA Noire er et spil, der havde brug for at gøre. Det tilbyder noget helt unikt i en enestående omgivelser. Det er ikke perfekt, men det er et pust af frisk luft i en ellers mere og mere forslidt industri. Team Bondi nødt til at være stolt. Læs hele anmeldelsen
9.2 gameinformer.com gennemgang Til tider LA Noire er et af de mest levende, gribende spiloplevelser jeg har haft. Andre gange kan det være almindeligt kedeligt. Som i meget noir fiktion, sandheden ligger i gråzonen mellem disse to yderpunkter. Det er et eventyr, jeg snart ikke glemme, fyldt med tegn som fascinerende som de er behæftet med fejl - lidt ligesom selve spillet. Læs hele anmeldelsen
9.1 gametrailers.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen