Spil Guider > videospil > alle video game > Solar 2 Video anmeldelse

Solar 2 Video anmeldelse

Husk, at indledende mikrobiel fase af Spore? Du er en lille fyr svømning omkring, spise op andre små dudes at øge din størrelse og udvikle sig til den næste fase af udviklingen. Husk flow, og Osmos? De var stort set det samme. Solar 2, for det meste, er identisk med disse begreber, medmindre Spore og flOw og Osmos tabe dig ned til mikroskopisk skala, Solar 2 gør den stik modsatte og sætter dig plads. Tilsvarende som du forhånd i de nævnte spil, får du større og mere kraftfuld. Det samme sker i Solar 2, undtagen lige på en stadig mere latterligt skala.

I Solar 2, du starter ud som en asteroide, flyvende sammen i tomrummet, med tilsyneladende intet at gøre, indtil du ved et uheld ramte en anden asteroide og absorbere det masse. & Quot;! Oh & quot; du tror på dig selv, & quot; Jeg ser nu & quot ;, og så begynder din hensynsløse tumbling gennem universet på en mission for at absorbere så meget masse som muligt..

Når du endelig ramt denne tærskel, du pludselig finder dig selv som en planet. Planeter har alvorlige tyngdekraft om dem, og som du flyver gennem de mange asteroide felter, du støder på, vil din planet begynde at fange asteroider i sin tyngdekraft godt, og du vil absorbere en hel * bunke * af masse, en masse. Se, hvad jeg gjorde der?

Til sidst din planet vil absorbere så meget masse, at det vil blive beboelig til livet, som effektivt vil springe over de kontroversielle små aspekter af evolution, der tager millioner af år at forekomme, og springe direkte ind i rumskibe! Disse små fyre vil flyve rundt skyder op fjendens rumskibe og asteroider ens, samtidig hjælpe dig ud og bliver en enorm smerte i røven (du vil absorbere de asteroider, de blæse op!).

jeg kunne gå ind store detaljer om resten af ​​de spil '& quot; evolutionær & quot; niveauer, men dybest set er det går sådan her: Livet Planet & gt; Små Star & gt; Medium Star & gt; Stor Star & gt; Neutron Star & gt; Sort hul. Spillet stigninger i kompleksitet, når du rammer & quot; store stjerne & quot; fase, som du vil beskæftige sig med op til 10 kredser planeter i dit tilfældig solsystem, hver med deres egen udviklingsproces, tyngdekraft felter, skibe og så videre. Når du når sort hul fase kompleksiteten af ​​spillet forsvinder helt og alt hvad du kan gøre, er at flyve rundt og ødelægge universet. Jeg er ikke engang kidding.

Det er nok at sige, at der er nogle virkelig svære missioner at fuldføre i spillet, og der er belønninger for at slå spillet (ligesom fysik værktøjer og gud muligheder og whatnot), og spillet er i øjeblikket alle fem sølle dollars på Steam, så bør du købe det uden en anden tanke.

Alvorligt. Gå købe det. Lige nu.

For yderligere at køre hjem, hvor fantastisk han er, udvikleren Murudai har frigivet spillets fremragende OST gratis. Så du skal gå få det, også.