Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Dishonored

Anmeldelse: Dishonored

Jeg spillede Dishonored på E3 tidligere i år, og jeg ærligt var ikke & rsquo; t helt sikker på hvad at tænke. Men efter noget tid med spillet hjemme, kan jeg sige, at det helt sikkert lever op til en stor del af den enorme hype toget det red til i oktober 9 th udgivelsesdato. Skønheden i dette spil ligger i en sen nat med hovedtelefoner på, plotte din næste kill fra en mørk aborre over nogle intetanende fjende. Dishonored har sine fejl, men. Vi & rsquo; ll snakke om alt dette og mere gennem hele denne anmeldelse

First off, I & rsquo;. D gerne tale om historien. Dishonored tager ingen tid at lancere dig hovedkulds ind i kampen, som ti minutter inde i kampen, du afværger maskerede fjender til at forsvare Dunwall & rsquo; s nuværende kejserinde & ndash; Jessamine Kaldwin. Tingene går skævt, og gennem en række uheldige begivenheder, er du indrammet for mordet. I & rsquo; ll holde sig væk fra nogle af de finere punkter er relevante for spillet & rsquo; s historie for at undgå spoilers, men resten forsikret & ndash; det & rsquo; s en vild tur fuld af hårde valg og lige så hård konsekvenser.

Et interessant eksempel på dette kan findes i din drab /lamme forhold. Jo flere mennesker du dræber, jo flere rotter vises i gaderne i Dunwall & ndash; en heralding af spillet & rsquo; s mindre krydrede slutning. På den anden side, kan du lade dine modstandere lever, og dermed holde gaderne rotte-fri og indfange at & ldquo; god fyr & rdquo; slutter.

Hvad kan gøre denne hårde er spillet & rsquo; s blærer vanskeligheder. Mens der i nogle tilfælde kan du svinge, skyde, og knap MASH din vej til sejr, er der andre, hvor brug af din hjerne er helt nødvendigt. Måske er det & rsquo; s, at jeg simpelthen ikke tilbøjelige til stealth-stil gameplay, men at blive fanget af en gruppe af fjender bare betyder døden. Anvendelse af dine Magicks kan ofte betyde overlevelse, men de sjældent give dig en nem vej ud. Du & rsquo; ll betale for dine fejltagelser & hellip; medmindre du spiller på den nemmeste indstilling.

Hvad kom næste var en bedre forståelse af spillet & rsquo; s mekanikere og en all-around bedre & ldquo; Dishonored & rdquo; erfaring. Jeg snuser rundt om hjørner, kalder rotter på mennesker, og skære hoveder & ndash; er det indlysende jeg spillede som en snigmorder endnu? et sted i mellem alle de skud og sværd-clanging, fandt imidlertid jeg, en skønhed jeg tilflugtssted & rsquo; t findes i noget andet spil & hellip; nogensinde.

Det tog mig et stykke tid at indse det, men jeg hadn også & rsquo; t taget sig tid til at sætte pris på de små ting. Denne åbenbaring gik op for mig, da jeg gik hen imod en fjende som alle andre, men stjernerne blev justeret så perfekt: regn pattered på tin tagdækning siden af ​​mig, jeg trådte gennem forskellige skumle vandpytter, og trak stadig tættere på mit mål. Det var i dette øjeblik jeg indså ikke bare den fantastiske gameplay Dishonored havde været at give mig med, men også for den stealth genren generelt.

Gameplayet især var ikke uden sine fejl. Gun og sværd leg & ndash; især i de tidlige segmenter af Dishonored & ndash; var ganske matte. Lydene og effekter omfattet inden for disse vildt mekanik forlod intet at ønske, men der var et konkret sprække i rustning Dishonored, som kom i form af afspilleren fordybelse. De Heads Up Display (HUD) var meget stiv, og jeg følte aldrig, hvad jeg gjorde kom igennem med formålet. For eksempel: pistol rekyl var ikke-eksisterende, og sværdkampe blev simpelthen sætte & ndash; dårlig. Når du ikke bruger magi, jeg følte, at spillet var ikke & rsquo; t nær så stærk som det var uden. Det & rsquo; s som om udviklingsteamet besluttet at virkelig sparke tingene i gear, når de fik lov den luksus at skabe Magicks og nye måder at bruge dem.

Vi & rsquo; ve kun drøftet disse konventioner på deres base. Dishonored er et klassisk tilfælde af & ldquo; Don & rsquo; t bedømme en bog på dens omslag, & rdquo; når det kommer til gameplay. Mens standard kamp i dette spil ikke kan skinne som en ny krone, de udviklingstendenser helt sikkert gøre. Et øjeblik, der skiller sig ud fra hukommelsen er den tid, jeg skød min forfølgeren & rsquo; s fod med en armbrøst bolt. Han & ndash; næsten patetisk & ndash; sad der forsøger at trække det ud. Desuden fordi jeg var i stand til at stå over ham uden at bekymre dig for fare, jeg skåret sit hoved & hellip; udførelse stil. Det var kvalmende, men samtidig opfindsom. Der er små ting som dette skjult i den veritable hav, der er Dishonored

Grafik & ndash.; fordi de er vigtige for, right? Dishonored er muligvis en af ​​de smukkeste spil jeg nogensinde har spillet. Rammen sats er upåklageligt fast, og jeg aldrig haft problemer, uanset hvor mange fjender dukkede op på skærmen. Jeg kiggede ud i det fjerne på et tidspunkt i spillet, et sted, hvor jeg kunne se byen i sin fulde & ndash; Jeg blev lamslået ... Hvis der kun var ikke & rsquo; t at tekstur problem. (Oh, nej!)

Jeg føler, at teksturer tage temmelig lang tid at indlæse. Mens dette sikkert ikke forringer oplevelsen, jeg er skuffet over at se så meget kritik mod spil som Rage & ndash; som er en anden & ldquo; Bethesda baby, & rdquo; selv om der er udviklet af id Software & ndash; som bød de samme, nøjagtige problemer. Generelt er denne fejl viser sig kun i sekundære områder af miljøet, hvilket igen gør det en sekundær problem. Når jeg tænker på pay-off, det & rsquo; s hele værd, selv om. Verden er fantastiske, både med hensyn til atmosfære og grafisk dygtighed. Denne lille klage er knapt en blip på radaren, men det & rsquo; s. Værd at bemærke

Mens Dishonored er på ingen måde perfekt, det er også en bemærkelsesværdig præstation i spiludvikling. Bethesda Softworks imponeret mig i hele min tid med spillet, og jeg absolut ser frem til, hvad de er madlavning lige nu. Alt dette sagt, hvor er Dishonored stå efter blodet & ndash; og rotter, i mit tilfælde & ndash; har ryddet? Jeg tror, ​​det & rsquo; s et sted mellem en & ldquo; 8 & rdquo; og en & ldquo; 10 & rdquo ;, hvilket ville betyde det & rsquo; s a & ldquo; 9 & rdquo ;. Ja, det lyder om ret. Dishonored får en ni ud af ti på Gameranx Scale of Awesome.

Editor & rsquo; s note: Det betyder det & rsquo; s en 5/5

The Verdict

Dishonored: 5 ud af 5 Stjerner