Spil Guider > videospil > alle video game > Medal of Honor: Warfighter anmeldelse

Medal of Honor: Warfighter anmeldelse

Har Warfighter har nok ildkraft til mindst kæmpe tilbage mod Master Chief og Activision & rsquo; s FPS mastodonten? Læs videre for at finde ud af, hvad vi mener om spillet & rsquo; s. To tilstande

Også at bemærke, at se som de fleste mennesker køber først-persons skydespil for deres multiplayer-komponent, jeg føler, at sektionering hver af spillet & rsquo; s komponenter til gennemgang bør gøre det lettere for FPS-fans til at fordøje.

Single-Player

jeg samle lidt af en ansvarsfraskrivelse er nødvendig her. Jeg kan være en af ​​de få mennesker, som faktisk kunne lide Medal of Honor 2010 & rsquo; s historie. Det var ikke & rsquo; t din sædvanlige set-stykke affære, men fokuserede mere på at fortælle soldaten & rsquo; s fortælling, hvad de har at gå igennem i selve regeringen, og koncentreret sig mere om & ldquo; menneske & rdquo; side af soldater i stedet for at skildre dem som blodtørstige commandoes, der kan tage ud horder af fjender med en pistol.

Desværre Warfighter afviger fra det. Nu, I & rsquo; m ikke sikker på, om dette er at berolige FPS fans, der ønsker en eksplosion efter næste, men for alle henseender, Warfighter & rsquo; s. Kampagne er en skygge af sin tidligere self

Ikke at sige, at alt falder flad, for én ting har de sidste par missioner og faktiske slutning give spillet mere dybde end det bomuld tidligt på. Problemet er, rejsen, det tager at komme dertil isn & rsquo; t alt, frygtelig spændende.

De fleste af de møder er enkle whack-a-mol begivenheder brudt op af standard sniping og chase missioner. Jeg kunne lide de drivende segmenter spredt over hele, men scenarier som dem er få og langt imellem.

Med hensyn til historien, har Danger Close været meget højrøstet, at de begivenheder, der sker i Warfighter er baseret på virkelige hændelser. Og mens I & rsquo; m ikke indviet i nogen af ​​disse nævnte happenings, hvad vi kommer til at spille lyder plausibel. Det & rsquo; s i udførelsen, at spillet & rsquo; s kampagne nogle gange falder fladt. For hver spændende escapesekvens, der er en eller to missioner, der består af lutter rydde værelser og veje for fjendtlige styrker. Er det, hvad virkelig fremgik i det virkelige liv? Det kan være, men det falder på Danger Close at gøre hvert engagement spændende og assimilere spilleren ind i oplevelsen så meget som muligt.

Grafisk, Frostbite 2 formår at holde sin egen som røg effekter, eksplosioner og andre partikler ser så godt som vi & rsquo; ve noget vi & rsquo; hidtil har set denne generation. Men som helhed selv, kan du fortælle nuværende generations konsoller har en hård tid overholder spilmotor. Fra framerate dråber, til teksturer popping ind og ud, tror jeg absolut Frostbite 2 kan være for meget for nuværende generations konsoller til at håndtere

En ting jeg & rsquo;. D gerne påpege er cut-scener. Det skræver over linjen mellem at være god, til at være uhyggelig afhængigt af hvad & rsquo; s vist. Et eksempel er spillet & rsquo; s hovedperson, Preacher. I cut-scenes er vist tidligt, face-mapping og tekstur synes meget godt, men når du ser hans familie, alt går ad helvede til. Preacher & rsquo; s kone har underlige hår og don & rsquo; t selv får mig startet på hans & ldquo; dæmonisk udseende & rdquo; datter. Jeg bogstaveligt talt krympede sig, da jeg så hendes smil. Den forsøger at skræve & ldquo; uhyggelig dal, & rdquo; men formår, og det & rsquo; s ikke et kønt syn

Baseret på min gennemspilning, det mest bemærkelsesværdige gameplay foruden Warfighter forhold til andre Militær FPS & rsquo.; (Bortset fra de drivende segmenter) overtræder værelser; og selv der fik gamle efter gud ved hvilken gang, du sparkede en dør ned, kastede en flashbang og trak headshots. Er det nok til at gøre kampagnen sjovt? Det har sine øjeblikke af genialitet men fordøjet som en helhed, det spiller ud præcis som du troede det ville

I sidste ende, at & rsquo;. S hvor Warfighter falder kort på. Spillet gør ikke & rsquo; t fornærme på nogen måde, men på samme tid, det føles som et spil, der & rsquo; s & ldquo;. Sikker & rdquo; Det & rsquo; s som om Danger Close valgte hvad der skal sættes i kampagnen ved hjælp af en kugle-point præsentation og gik med det. Jeg didn & rsquo; t føler for hovedpersonerne i Warfighter, som jeg gjorde i 2010-reboot og at & rsquo; s hvad gjorde det & ldquo; mislykkes & rdquo; efter min mening. Medal of Honor 2010 var fyldt med bugs, var relativt & ldquo; Tamer & rdquo; når det kom til eksplosioner og set-stykker, men det gjorde mig passe Kanin, Preacher og resten af ​​gutterne & hellip; og det gjorde forskellen for mig fra at ville afslutte historien, at bare traskede
Multiplayer

ligesom med Medal of Honor 2010 & rsquo; s kampagne, jeg kunne godt lide at game & rsquo; s multiplayer også, og jeg var pokkers god til det selv. For Warfighter, mener jeg multiplayer sin bedre komponent og frelsende nåde, og det & rsquo; s absolut ligaer over, hvad single-player har at tilbyde. Hvis du køber militær FPS & rsquo; for deres multiplayer, kan Warfighter være værd at din surt tjente penge

Dybest set er det & rsquo;. s en tunet udgave af 2010 & rsquo; s version. Der er flere klasser, game modes, støtteaktioner og pistol tilpasning. Hvis du kunne lide multiplayer i Warfighter & rsquo; s forgænger, chancerne er du & rsquo; ll gerne Warfighter & rsquo; s konkurrencedygtig tilstand

Den overordnede skyderi er god nok, det & rsquo;. S ikke nær så hurtigt som Call of Duty, men bestemt et trin ovenfor hvad du & rsquo; d forvente i et Battlefield spil. Hvis du & rsquo; re leder efter en & ldquo; i-mellem & rdquo; spil af de to, så Warfighter kunne levere & ndash; forudsat du kan overse nogle af sine fejl

Apropos fejl, den største gerningsmanden & ndash.; utvivlsomt - er User Interface (UI). I & rsquo; ve spillet multiplayer FPS & rsquo; da Quake og Unreal, men jeg & rsquo; ve aldrig blevet forvirret som jeg var med Warfighter & rsquo; s menuer. Kort sagt, det & rsquo; s et rod. Ændring klasser og pistoler i spillet er en opgave. Og af en eller anden mærkelig grund, hoppe fra en menu til den næste nødvendiggør en anden knap for at bekræfte. Læg hertil, at frigøre elementer, er tegn befuddling, også. I & rsquo; m nu på niveau 26 i spillet, og jeg har stadig ingen idé om, i hvilken rækkefølge I & rsquo;. Ll låse kanoner, og tegn

Bortset fra UI, nogle af kortene er designet mærkeligt så godt. Det gør ikke & rsquo; t give en god nok indikator, hvis en kampesten eller whatnot kan bestiges på, eller hvis det & rsquo; s bruges som en vejspærring. Dette vil igen, gør nogle kort meget forvirrende at navigere i første omgang. Hvad jeg finder fremmed stadig er Danger Close ikke engang sætte en indikator på dit kort for steder, der er & ldquo; off-grænser & rdquo.; Hvad jeg mener er, disse er steder, hvor du kan & rsquo; t gå da det & rsquo; s for tæt på fjenden spawnpoint. Jeg siger mærkeligt, da det & rsquo; s ganske let at lave. Bare sværte ud det begrænsede område i mini-kortet (ligesom i Battlefield 3) at advare spillere, de kan & rsquo; t gå forbi et bestemt område af miljøet

Men bortset fra et par stum, spillet leverer. når det kommer til pistol-on-gun handling. Den fokuserer mere på skyderi end overmandet støtteaktioner. For dem, der tilflugtssted & rsquo; t spillede Medal of Honor 2010, Støt Handlinger er spillet & rsquo; s svarer til killstreak belønninger, men med et par centrale drejninger. Støtteaktioner optjenes af point og ikke bare ved at dræbe. Og når du gør låse en, du & rsquo; re givet et valg til enten bruge en offensiv eller defensiv støtteaktion. Du er nødt til at veje hvert valg, afhængigt af situationen ved hånden. Er du storming en base og du har brug for en morter strejke at rydde bombe websted? Eller måske har du brug et røgslør, så du og dine venner kan fange en zone? Det afhænger af din playstyle og tilbyder et andet område af alsidighed, at Call of Duty & rsquo; s. Killstreak Rewards aldrig haft

Apropos venner, spillet tilføjer en anden element ved at indføre en & ldquo; Fireteam kammerat & rdquo; til hver spiller. Ikke alene kan de fungere som en mobil spawnpoint, men de kan give sundhed og ammunition med et tryk på en knap, også. Tænk på det som Battlefield & rsquo; s trup, men på en to-mand basis. Og ligesom i Battlefield, bygger på en anden holdkammerat er ofte et tveægget sværd. Du kan blive parret op med nogen, der fylder din ammunition og helbred konstant eller du kan kammerat op med nogen, der gør ikke & rsquo; t giver en rotte & rsquo; s prut og bare løber væk, når de gyder på dig. Ikke desto mindre, det & rsquo; s helt sikkert et interessant mekaniker og en, andre multiplayer skydespil bør undersøge.

Konklusion

Den største skade at anbefale Medal of Honor Warfighter måske ikke engang være direkte relateret til selve spillet. Selv om det & rsquo; s let at sige, at hvert spil bør revideres på deres egne meritter, det & rsquo; s svært at gennemgå spillet uden at tænke, at der er to andre skydespil kappes om din gaming tid denne Fall & ndash; især når man betænker, at nogle mennesker kun vil være i stand til at købe en.

For at sige det rent ud, Medal of Honor Warfighter var i en frygtelig knibe før det blev endda frigivet. På den ene side EA forventer det udfylder pænt for DICE & rsquo; s Battlefield franchise, og på den anden, det & rsquo; s frigive lige højre før Halo 4 og Call of Duty: Black Ops 2. IT & rsquo; s naturlige dengang, at spillerne bliver nødt til at vælge, hvilke spil til at understøtte

for dem der ikke fanget op med Halo 4 feber, eller ønsker en pause fra den årlige Call of Duty fix, Warfighter kan være nok til at klare dig over, indtil den næste & ldquo;. store & rdquo; FPS kommer der pirrer din fantasi. don & rsquo Dog; t forvente, at udfordre de øverste hunde helst snart og don & rsquo; t blive overrasket, hvis dine venner hellere vil spille Halo 4 eller Black Ops 2, enten

Score: 3/5 Stjerner <. br>

Disclaimer: En PS3 Version af Medal of Honor Warfighter blev givet til os af EA til gennemgang. Jeg spillede gennem hele kampagnen på Normal sværhedsgrad og nåede niveau 26 på Warfighter & rsquo; s multiplayer.