Spil Guider > videospil > alle video game > Marts i det Eagles Anmeldelse: krig, krig og mere krig

Marts i det Eagles Anmeldelse: krig, krig og mere krig

Jeg forsøgte at lide Crusader Kings II
, jeg virkelig gjorde. Hvis jeg havde spillet det, da jeg var, siger, tolv år, jeg sandsynligvis ville have haft en bold. Ak, som jeg er blevet ældre og begyndte at arbejde som spil journalist, har min tålmodighed aftaget. Fordi det er min Gud-given pligt til at spille så mange spil som jeg kan, jeg befandt mig i stand til at afsætte til CKII den opmærksomhed, den fortjente, og mit sind var i stand til fuldt ud at absorbere alt dette spillets mekanik under mine sessioner med det. Det var trods alt en masse at tage i.

Jeg har en tendens til at foretrække Risk
, fordi jeg ikke behøver at afsætte tonsvis af sind magt til at forstå, hvordan at spillet fungerer. Stadig, Risk
er nok lidt for ukompliceret, og måske ikke så intellektuelt tilfredsstillende. Hvad jeg havde brug for, virkelig, var et spil et sted mellem Crusader Kings
og Risk
med hensyn til kompleksitet, at jeg kunne synke mine tænder i. En ting, der ikke ville rage alle mine vågne timer, men stadig ville give en overbevisende oplevelse.

Enter marts Eagles
.

marts Eagles
er endnu en grand strategi titel fra Paradox Development Studio, der finder sted i begyndelsen af ​​1800'erne i Europa. du kan overtage en af ​​et vilkårligt antal nationer, der eksisterede i den tid, og dit job er at gøre, hvad du kan og vil med dem. marts Eagles
er naturligvis, en af ​​Paradox gratis-form erfaringer. I begyndelsen af ​​spillet kortet udarbejdes den måde, det var i virkeligheden, men du vil tegne det, som du spiller, enten ved at erobre andre imperier eller gået sammen med lande i deres forsøg er erobre-ette, eller måske fordi du er frygtelige på strategi og tillade Frankrig at herske over Storbritannien, for eksempel.

grunden marts Eagles
er mere tilgængeligt end Crusader Kings
er fordi det er temmelig meget kun om krig. Du behøver ikke virkelig brug for at snedig, medmindre du har brug for hjælp afvise en invaderende fjende eller tror, ​​det ville være at din strategiske fordel at etablere en krig-tid alliance med en anden. Du vil tilbringe den tidlige spil styrke dit eget område og opbygge din krigsmaskine i en kraft, man kan regne med, men på et tidspunkt er du nødt til at tage affære. Målet i teorien er at vinde din kamp med dine historiske fjender, men du kan fungere som du ønsker det.

Som du ville forvente fra Paradox, hvad der gør marts Eagles
i sidste ende overbevisende er, at du skal kæmpe med vore egne begrænsede ressourcer i dine krige. Du kan ikke bare løbe omkring som du vil, og dominerende og holde territorium er ikke en lille virksomhed. Vores tror en nation som Storbritannien ville have lille problem annektere Holland, for eksempel, men spillet vil ikke lade dig gøre det, hvis det betyder, vil du overbelaste dig selv. Det handler ikke kun om, hvad dine væbnede styrker kan holde nede.

Håndtering af ressourcer af en mægtig militær-industrielle kompleks er en kompliceret ting, og marts af Eagles
tvinger dig til at stå over for realiteterne af en sådan venture. Men styring af krigsmaskine er alt hvad du behøver at bekymre sig om, og det er derfor, det er i sidste ende mindre barske på dit sind end Crusader Kings
. Du vil ikke have at beskæftige sig med fredstid BS.

marts Eagles
finder sted i en begrænset tidsramme, 1805-1820, og så mens når du spiller alene du kan føle som om du 're fri til at gå amok på kortet, at gøre det vil forhindre dig i at få den fulde oplevelse af spillet. Hver nation kan du styre har sine egne sejr betingelser, og da spillet til sidst ikke ender du måske ønsker at holde øje med dem.

marts Eagles
funktioner multiplayer, og spillet mere eller mindre fungerer på samme måde, når du spiller solo eller online, bortset fra at online dine modstandere og allierede kunne køres af personer. Som enhver, der nogensinde har spillet et strategi spil vil fortælle dig, at computeren er sjovt og alt, men reelle konkurrenter er noget andet. Jeg slags tænker på marts Eagles
som part spil, så jeg fandt det sjovt, selv når jeg var ved at miste. Hvad gør det hele så interessant i slutningen ser på, hvordan dine handlinger og dine venners handlinger ændret landskabet af Europa i dine femten år ved roret i dit land. Selvfølgelig, vil du ønsker at vinde, men ser selv goof op fremtiden for en berømt imperium kan være underholdende også.

Hvis du ønsker en grand strategi titel med en mere snævert fokus, end du normalt ville forvente, derefter marts Eagles
er for dig. Hvis du har en masse fede nørd venner, der kan lide at spille spil som dette med dig på en bordplade, så marts Eagles
er endnu mere for dig. Under en weekend for at få alle tre af dine venner sammen til hertug det ud bør gøre for én til at huske. Men selv hvis du kommer til at gå enegang, marts Eagles