Spil Guider > videospil > alle video game > Call of Juarez: Gunslinger Anmeldelse: Techland indløser Itself

Call of Juarez: Gunslinger Anmeldelse: Techland indløser Itself

Efter en skæbnesvanger tur ind i nutiden for Call of Juarez
franchise, Techland har taget serien tilbage til det gamle Vesten i Gunslinger
, en $ 15 digital udgivelse, der formår at tilfredsstille de fleste af de måder, der virkelig betyder noget.

showcase i Gunslinger
er historien mode, som er ikke helt en kampagne, per se. Hvad jeg mener med det er historien er faktisk flere historier, og de er ikke nødvendigvis narrativt tilsluttet. Gunslinger
er historien om en mand ved navn Silas Greaves, der som spillet åbner befinder sig i en saloon i Abilene i 1910 fortæller historier om hans tidligere eventyr, som ofte bragte ham i kontakt med nogle berømte Wild West navne .

den første af disse fortællinger, for eksempel, har Silas mødes med Billy the Kid på en gård under belejring af nogle douchebag deputerede. Efter en temmelig vild shootout, er Silas og Billy fanget, og deres mindre kendte landsmænd vind op skudt ihjel. Opfølgeren mission har Silas flygter fra fængslet i Lincoln og kæmpe sig vej gennem byen. Fortæller Silas er hurtige til at påpege, at Billy, der var undsluppet først og kastede fængsel nøgler i Silas 'celle, blev ved hjælp af Silas' temmelig højt og højrøstede flugt som en distraktion, mens han skulked vej ud af byen. I sidste ende, historierne i Gunslinger
er holdent om Silas, og de berømte folk, han løber ind i er tilfældige, selvom de sikkert tilføje nogle personlighed til disse anliggender.

Selvom Gunslinger
er på sin kerne som standard som shooter spil får, der er nogle nice forbedringer, der ryster op oplevelsen lidt. Der er lejlighedsvis øjeblikke, hvor en fjende har Silas i hans seværdigheder, og Silas er kræfter til at undvige en kugle fra denne fjende kommer på ham i slowmotion. Når Silas står over for en Big Bad, de typisk har en duel, som er meget mere involveret end dueller i Red Dead Redemption
, og en masse sværere at korrekt trække ud. Selvfølgelig kan du altid & ldquo; smidt & rdquo; tegne først, men hvor er det sjove i det? Jeg bør bemærke her, at spillet holder score, mens du spiller, og snyd er ildeset konkret.

På toppen af ​​alt dette er færdighed progression. Som du score point, du optjener færdigheder, som du kan tildele som du ønsker det i træer, der relaterer til pistoler, haglgeværer og rifler, og nogle af disse færdigheder kan drastisk ændre den måde, du spiller. Du tror måske, dual wielding pistoler er ikke værd at besværet ved første fordi det tager så lang tid at genindlæse to seksløbere, men så får du de færdigheder, der skærer reload tid i halve og du virkelig begynder at dominere.

Men hvad gør Gunslinger s
fortællinger værd oplever, er for præsentationen. Se, Silas fortælle disse historier til folk i baren er mere end blot rammen. Han fortsætter med at fortælle begivenheder, selvom du spiller, og nogle af de folk, han underholdende vil også lejlighedsvis chime. Techland smart indså, at den fungerende skyde dudes i sig selv mindre underholdende end det plejede at være, og de kompenseret smart. Sure, laver noget lidt mere unikt med gameplayet måske ville have været bedre, men har Silas tale over handlingen gjorde mig helt tilfredse.

Ud over den story mode, Gunslinger
har noget, der hedder Arcade mode, der er faktisk en mere legit tilføjelse til spillet, føler jeg, end en horde tilstand eller lignende, der kun tjener til at tilføje kontekst-fri gameplay erfaringer. Sure, Arcade mode er afgjort kontekst-fri, men at spille det er meget anderledes end at spille historien. Krogen er, at du forsøger at få en høj score via kombinationer, hvilket øger så længe du kan fortsætte med at dræbe mindst én fyr hver fjerde sekund. Resultatet er en absurd tempofyldt oplevelse, der kan være temmelig sjovt, så længe du forsøger. Fangsten, er naturligvis, at Arcade mode er faktisk et niveau, og du er nødt til at gøre det hele vejen til enden, hvis du vil have din score til at tælle. Niveauerne er ikke super lang, men i betragtning af run-and-gun karakter af denne tilstand er det temmelig sandsynligt, at du ikke kommer til at gøre det hver eneste gang.

Endelig Gunslinger
kommer med en duel-mode, som giver dig mulighed til at stille op med de folk, du stirrede ned i historien uden faktisk at gå gennem historien niveauer igen. Det er rart at have dette som en separat tilstand, fordi duellere er temmelig hårdt, og den praksis er absolut nyttigt

Jeg kan lide, hvad Ubisoft gør med disse budget AAA digitale udgivelser. Blood Drage
var en bragende, og Call of Juarez: Gunslinger
er en endnu mere fuldt udbyggede oplevelse end at en. Du ville blive tilgivet, virkelig, for ikke at realisere dette ikke var en fuld prisbillige detail spil. Gunslinger