Spil Guider > videospil > alle video game > Rayman Legends Anmeldelse: Rammer alle de rigtige Notes

Rayman Legends Anmeldelse: Rammer alle de rigtige Notes

Sene 2011s Rayman Origins
været en dundrende hit, en anden udråbstegn, at 2D, side-scrolling platformspil er ikke død. Desværre, vejen til dens efterfølger var ikke uden sin andel af kontroverser. Rayman Legends
blev forsinket i næsten et år, for at flytte det fra en Wii U eksklusivt til en multi-platform frigivelse. Men ventetiden har været det værd, og spillet stærkere for det, give flere mennesker mulighed for at spille et af de bedste eksempler på, hvad genren kan producere.

De søde skabninger af jorden, Teensies, er igen bliver terroriseret af mareridt. Det er op til Rayman og hans allierede for at redde dem og besejre forræderne er ansvarlige for deres fangst. Dens tynde plot aldrig kommer i vejen for sin fremragende platformspil, med fokus i stedet på væddeløb gennem udfordrende og forskelligartede faser.

Som platformspil, der er et par konstanter til oplevelsen. Du springe over farer og prelle vægge, og lejlighedsvis ramte fjender på din vej til målstregen. Du henter LUMS og Teensies i hver fase, totalerne hvoraf låse player skind til helte og nye etaper hhv. Men hvad gør Rayman Legends
så fornøjelig er, hvordan det gentagne gange præsenterer de elementer i varieret og spændende måder.

Dens stadier er opdelt i fem verdener. De kan løses i vilkårlig rækkefølge, så længe deres krav indsamling er opfyldt. Og hver verden tilbyder noget andet. En etape vil få dig flyver gennem luften triumferende skyde projektiler, og i et andet du skal svømme under vandet listende undgå søgelys eller carving huller gennem kager som en and (underligt som det lyder, det fungerer). Det holder, at tempoet konsekvent gennem hele spillet, hvilket giver nogle eventuelle stagnerende øjeblikke.

Derudover er der aldrig en ønsker for hemmeligheder at finde. Lums og Teensies er ikke altid i et almindeligt syn, og kan kræve nogle udforskning, forsøg med behændighed eller hurtig indsats for at nå, før chancen for at få fat i dem er væk. Og hvis du gør godt, optjener du Lucky Billetter, der kan blive ridset at belønne dig med flere Lums, Teensies, samleobjekter skabninger og remastered stadier fra Rayman Origins
. Der er 40 af dem til at låse, hvilket skaber en i alt over 120 trin. Er det tilstrækkeligt at sige, igen og igen er høj.

Nyt for Rayman Legends
er en serie af musikscener, der har du race til rytmen af ​​remixes af populære sange, og boss kampe, at top fra slutningen af ​​hver verden. Disse spændende måder at bringe dem til en afslutning. Kampene vil ofte pit dig mod fjender flere gange din størrelse, fra en drage til en massiv Luchador. De har alle teste dine færdigheder, og det bare føles godt at bringe dem ned.

Spillets sværhedsgrad er ikke henvist til blot sine boss kampe. Når forbi den første verden, stadierne begynder at virkelig udfordre dine evner. Det kan være sved overtalelse, og på samme tid, det er temmelig tilfredsstillende at bedst en række spring, der ønsker at bedst dig. Men der er et par etaper og sektioner, der kræver en sådan streng timing med lidt at ingen checkpoints at momentum kan gå i stå. I de situationer var jeg gør mere råben på TV end at have det sjovt med det, var at spille på den. Heldigvis disse øjeblikke er få og du aldrig tvunget til at fuldføre dem til at gøre fremskridt, men lidt spillerum ville have været værdsat.

Hvis du hellere vil råbe på venner, Xbox 360 og PlayStation 3 versioner support fire spillere lokalt, kooperative spil. Du kan også konkurrere mod hinanden i en temmelig underholdende fodbold mini-spil og gennem daglige og ugentlige leaderboard challenges. Disse er alle ret sjovt, selvom jeg er skuffet der er stadig ingen online multiplayer for centrale indhold.

Det kan ikke understreges nok, hvor meget glæde, selv mod en bølge af forbandelser, når ramt med en prøve hindring er optjent fra Rayman Legends
'charmerende præsentation. Hvert trin er smukt tegnet og gennemsyret så meget farve og detalje, der gør selv den mest komplekst afsmeltet 3D-spil blush. Og selv om det spilles i kun to dimensioner, de baggrunde er lagdelte på en sådan måde, at give dem en imponerende mængde af dybde.

Det er vidunderligt udtryksfuld, en karakteristisk ikke mere indlysende end med sine karakterer. Hver animation og lyd prøve er værdig til et smil. Min favorit eksempler er de spilbare kriger prinsesser, oplåselige gennem særlige udfordringer, der griner og grine mischievously som de kører, hoppe og bash fjender. Fjenderne er lige så godt emoted. Det er umuligt ikke at fnise ved faldskærmsudspring tudser - især hvis du lander på toppen dem - eller når kæmper en kæmpe, rund kylling. Der er en klar følelse af kærlighed, som gik ind i crafting dette spil, og det er absolut smitsom

Christophe H & eacute;. Ral musikalske kompositioner deler denne ære. De spænder fra filmisk og energisk at bremse og anspændt, men de er altid iørefaldende i halsen og give spillet så meget mere liv. Så simpelt som det var, jeg aldrig holdt op med at ville ryste hofter til den festlige sejr beat af en vellykket guld løb. Den konfetti og søde dans min karakter ikke bidrage til at forhindre, at impuls, enten.

Der er et formsprog, der siger lyn aldrig slår to gange, men Rayman Legends
er et perfekt tilbagevisning. Det er strålende med charme og karakter, og leverer et stort udvalg af dejlige, udfordrende indhold. Hvis et spil kan måles i, hvor ofte du ringer i løbet af venner og familie til sofaen for at tage et kig, så Rayman Legends
er det ideelle lynafleder.

endelige dom

9.5 ud af 10