Spil Guider > videospil > alle video game > X Rebirth anmeldelse

X Rebirth anmeldelse

Der & rsquo; s været en mangel på plads sims i de seneste år. Denne gang grand genre af åbne ender, ambitiøse sandkasse RPG er blevet næsten helt overset af de fleste virksomheder. Det & rsquo; s Egosoft til undsætning! X Rebirth
frigives, og pludselig har vi, hvad der synes at være en stor ny plads sim. Er X Rebirth
lever op til forventningerne, eller er det bare en skuffelse venter på at ske?

X Rebirth
er helt sikkert et ambitiøst spil, og den tid, du bruger i rummet er fuld af virkelig smukke seværdigheder, dette er desværre om alle spillet har går for det. Bugs har gjort spillet næsten uspillelig, med HUD indlæses ikke på nogle sparer fører til kontrollerne er helt afvisende & ndash; når dette sker den eneste mulighed er at gå tilbage til hovedmenuen og starte et nyt spil & ndash; og med player karakterer at få fast mellem locker døre med ingen mulighed for at befri dem, igen fører til genstartes. Som i skrivende stund har jeg 14 sparer som er fuldstændig uspillelig på grund af flere spil bryde bugs

Der er et væld af andre bugs og problemer med ydeevnen, der nyresten & rsquo;. T nødvendigvis game breaking , men gør kernen oplevelse unenjoyable. Jeg har en temmelig høje ende PC, og jeg startede med framerates nærmer 120fps selvom jeg meget hurtigt konstateret, at mange områder forårsagede min framerate til at falde til sub 20fps etager, lejlighed endnu nå encifret territorium. X Rebirth
er en smuk spil & ndash; i det mindste i rummet; rumstationer er temmelig grim & ndash; men det & rsquo; s ikke at stort

De urolig animationer ikke hjælpe med at gøre tilfældet for rumstationer som der er kun en håndfuld af niveau blueprints, fyldt med en lige så begrænset udvalg af NPC'ere, der har nogle af. de mærkeligste animationer i & rsquo; ve set i et stykke tid. Stemmer synes at være tilfældigt blandes og matches mellem NPC'ere, er nogle NPC'ere iført fuld rumdragter eller panser, der bøjer som gummi, når de vender deres hoveder til at løse dig, og der var nogle mærkelige besættelse blandt de designere, der førte til dem fylde rumstationer med uhyggelige hologrammer af pole dansere og store neon-orange skilte skildrer en kvinde & rsquo; s nøgne bagdel. Dette er alle på toppen af ​​din følgesvend at have en hjerteformet udskæring i hendes rustning, der tjener til at sikre hendes kavalergang er altid på displayet. Først var jeg lidt forundret på disse rå forsøg på at indsætte sex appel i spillet, senere Jeg har lige fundet det absurde at være sjove. Jeg ville ikke være på alle overrasket over at opdage, at X Rebirth
indeholdt plads sim pendant til & lsquo; Hot Coffee & rsquo; hændelse, men måske jeg & rsquo; er bare at være næstekærlige

Desværre bugs og mærkelige design beslutninger aren & rsquo;. t det eneste problem med X Rebirth
. Combat er for det meste en kedelig affære, mangler i enhver reel følelse af fare eller hastighed. Større kapital skibe udgør lidt trussel som de fleste har store & lsquo; blinde-spots & rsquo; der er helt ubeskyttede, og det & rsquo; s en forholdsvis simpel opgave at matche deres hastighed, mens der i en af ​​disse blinde-spots og dunke skibet til glemsel. Mindre krigere har manøvredygtighed til at holde deres våben uddannet på dig, men de er så skrøbelige, at en eller to byger med starteren kanon er normalt nok til at bringe dem ned og kun store sværme engang komme tæt på at præsentere en konkret udfordring. Kort sagt, du starter med den største skib nogensinde er produceret af menneskehænder og de fleste opgraderinger til dette skib er kun bekvemmelighed

De andre aspekter af X & rsquo;. S gameplay er alle unødigt vanskelige og forvirrende, med alt dette vanskelighed kommer fra rystende menu design. Bare oprette en simpel handel føles besværlig og ikke værd at tid. Håndtering af mere komplekse handler eller flere fag kan tage temmelig lang tid med muligheder skjult i undermenuen efter undermenu. I sidste ende handler med X Rebirth
vil sandsynligvis kun appellere til den hårdeste af hardcore erhvervsdrivende, der absolut skal ridse deres behov for at handle i en nylig udgivet rum sim og endda de kan finde deres merkantile begær hurtigt aftage i ansigtet af X & rsquo; s. indviklede menusystem

X Rebirth
har en meget grundlæggende historie mode, der formodes at være en tutorial men ud over at give et par enkle mål, det gør ikke & rsquo ; t gøre meget for at rent faktisk lære nye spillere hvordan man spiller spillet. Nyankomne til X-serien bliver nødt til at bruge en masse tid på fora og wikis og endda veteran spillere kan finde sig selv kæmper for at navigere i stumpe menuer. Historien i sig selv er ikke værd at den tid det tager at lytte til de muligheder, dialog og ærligt frit afspilning er blot en stor forbedring på story mode.

Der er et par nice hånd til X Rebirth
. Hvis du sætter om bord på et stort skib, eller en rumstation med et åbent hangar, kan du stadig se, hvad & rsquo; der foregår uden for rumstationen herunder eventuelle rumkampe, der skete som du forankret. Ud over dette, følelsen af ​​skalaen inde større skib docking bugter er ret imponerende, selvom du kun kan udforske et meget lille område. Rummet som helhed er temmelig smuk i X. Sollys afspejler off solpaneler og skibe ens, mens kapital skibe har en dejlig detaljeringsgrad og den måde, de eksploderer på ødelæggelse er passende ærefrygt inspirerende.

De få æstetiske punkter til side, X Rebirth
er en dybt fejlbehæftet spil. Fyldt med bugs, dårlige designvalg, svage kerne mekanik, og en lavvandet verden, X Rebirth
er ikke et spil, som jeg kan anbefale.