Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Plants vs Zombies: Garden Warfare (Xbox One)

Anmeldelse: Plants vs Zombies: Garden Warfare (Xbox One)

PopCap s 2009 Plants vs Zombies
var en kritisk succesfaktor for sin fantasi og vanedannende Tower Defense gameplay. Serien ser sin tilbagevenden med Plants vs Zombies: Garden Warfare
på Xbox One, Xbox 360 og PC, en efterfølger, der uproots grundlaget for sin forgænger på nogle forfriskende måder. Et par torne tilbage, men den nye retning er velkommen for dem af os, der ønsker lidt noget forskellig fra den satured genre.

En af de væsentligste ændringer i de oprindelige Plants vs Zombies
'formel er grundlæggende i, hvordan det spilles. Snarere end at organisere statiske forsvar fra på højt som en usynlig enhed, du nu direkte styre en kraftfuld plante eller zombie enhed i co-operative og konkurrencedygtige modes. Ændringen af ​​perspektiv tilbyder en mere personlig, vanvittige og fornøjelig oplevelse for en person, som jaded på den traditionelle tower defense model som jeg er. Og der er opnået ved en tung mængde af charme, ikke mindst som er udtrykt ved de tegn, du spiller som.

Der er fire at vælge imellem for hver side, alle med deres egne evner til at låse op som du fuldføre deres specifikke udfordringer. De passer ind i specifikke roller, der spiller godt ud og mod hinanden. For eksempel kan planternes Chomper graver jorden, bevæger et kort tidsrum for derefter briste fra jorden og potentielt sluge en fjende helhed. Det er en stor taktik til ekspedition vanskelige enheder, men spillet er velafbalanceret, at intet er overmandet. De zombier 'Foot Soldier kan raket hoppe ud af den måde, kan deres Engineer undgå det ved at ride sin trykluftsbor kan Scientist teleportere og tunge fodbold jockey All-Star kan udføre et hurtigt angreb.

Battles i Plants vs Zombies: Garden Warfare s
kan således ofte blive lattervækkende anfald af kat-og-mus som spillere forsøger at overliste hinanden i sine 24-player konkurrencedygtige modes - Welcome Mat Team Vanquish og haver & amp; Kirkegårde. Sidstnævnte er en Battlefield
Rush-inspirerede form for forsvar og erobring med en progression af capture points. Hvis du hellere vil ikke ansigt ud mod menneskelige modstandere, en fire-player co-operative mode kaldet Have Ops har du kæmper chefer og ti bølger af AI zombier, som planter, mens du forsøger at forsvare din have.

På trods plantet miner, luftangreb og fjender grusomt forbrugende hinanden, atmosfæren er temmelig jovial. Det er svært ikke at smile til alle sine små detaljer. De figurmodeller er fulde af sådanne fremmane detaljer, fra den eksponerede crack af Engineer til gleeful squeals af ærtebøsse som det afvisninger gennem luften. Jeg griber mig selv nynne spillets vidunderlige melodier. Det er lige så rart at spille et spil med en sådan levende farver i skarp kontrast til den Call of Duty
spil dets navn er i parodi på.

Når du spiller vil du tjene mønter, der kan blive brugt åbner forskellige & quot; mærkat & quot; pakninger med tilfældige personalisering poster og yderligere varianter af basen otte tegn, der er udstyret med nye våben og evner. Der er en sund mængde til at tjene. Heldigvis spillet forsyner dig med en anstændig mængde mønter per spil. I en yderligere drejning, det aldrig beder dig om en enkelt dime af rigtige penge for at fordoble din mønt gevinst eller købe pakker blankt.

Der er tilfredshed med at åbne pakker at finde håndgribelige belønninger, men PopCap gør binde mønten systemet visse gameplay mekanik i en utilfredsstillende måde i mindst den tidlige del spil. Mønter er forpligtet til at købe de defensive enheder, plante og de offensive zombier du tilkalde. Der er ingen ressourcer optjent eller brugt i en kamp for at genopbygge dine kræfter. Og hvad du er givet gennem forstærkning packs er tilfældige.

Du skal være parat til at købe en masse af disse forstærkning pakker, hvis du ønsker at bruge tid på at spille Have Ops og Gardens & amp; Kirkegårde, også som de potteplanter, der er Antag for at holde din have sikkert gøre en temmelig utilstrækkelig job på opgaven. De synes at tjene som lidt mere end en distraktion til horde. Det påhviler i stedet på afspilleren karakter til at klare sig godt, hvilket ikke gør det et dårligt spil. Det bare ikke gøre for god tårn forsvar gameplay. Resultatet er tab af tilfredshed fra at udføre en tankevækkende design.

Dette har den virkning generelt kræver andre spillere til at lykkes. Du kan spille haven Ops tilstand ved dig selv, men svage forsvar og manglen på placering frihed gør det alt for let at blive overskredet eller opbrugt af forsyninger. Det samme kan siges om haver & amp; Kirkegårde, hvor få spillere betyder et hold kan nemt dominere indtil løbe ind i en mur i slutningen

Uanset disse spørgsmål, Plants vs Zombies:. Have Warefare
er en fornøjelse. Det er en levende shooter med fint afstemte tegn, der spiller meget godt fra hinanden, som giver en næsten fest-lignende oplevelse, der bør være sjovt for næsten alle. Denne nye retning for serien er for det meste en velkommen succes, men fans af traditionelle tårn forsvar spil eller dem fra Dungeon Defenders
og Orcs Must Die!
Kan begræde manglen på stærk strategisk placering og plotning.

8/10