Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Might & Magic Heroes VII - noget velkendt This Way Comes

Anmeldelse: Might & Magic Heroes VII - noget velkendt This Way Comes

Heroes of Might & amp; Magic
serien er nu tyve år, og den seneste rate fra Ubisoft og udvikler limbiske viser hvor lidt franchisen har forvildet sig fra de rammer, som 3DO i 1995. De spil har været et dagligt syn på PC siden begyndelsen, men renter har ebbede ud i løbet af de sidste par titler, måske fordi der & rsquo; s været en mangel på megen innovation & ndash; en Heroes of Might & amp; Magic
spil er meget ligesom en anden, med V
markerer springet fra 2D sprites til fuld 3D-modeller
Might & amp.; Magic Heroes VII
er en fortsættelse af den grundlæggende gameplay som & rsquo; s markerede serien, og den tredje spil, der foregår i landet Ashan. Mens jeg & rsquo; ve brugt hundredvis af timer på at spille HoMM
titler i årenes løb, I & rsquo; ve aldrig fundet storylines at være på alle overbevisende. Ashan er en maling-by-numre fantasiverden, der gør en fin-nok kulisse for en strategi serie. Den virkelige kød af nogen af ​​disse spil er de tre sammenhængende systemer, der definerer dem: basis-bygning, verden udforskning og erobring, og bekæmpe
For nybegyndere, her & rsquo; s hurtig gennemgang:. Ved begyndelsen af ​​hvert spil, styrer du en helt, som du direkte omkring et stort kort krydret med monstre, ressourcer, artefakter og fjendtlige helte. Du & rsquo; ll overtage byer, som du kan befæste og opgradere med væsen boliger for at hæve hære. Flere helte kan rekrutteres, og da de vove om kortet, støvsugede ressourcer og kæmper monster lejre bevogtning dem, de & rsquo; ll få erfaring og magt. Til sidst du & rsquo; ll køre på tværs fjendtlige helte så godt, og du & rsquo; ll sætte et øje mod at erobre deres byer. I sidste ende, ideen er at udslette alle andre spillere.
Combat er turbaserede, og disse taktiske kampe har altid været min favorit element i Heroes
spil. Hære line up på tværs af hinanden på et gitter-baserede kort, og med væsen typer stablet & ndash; 10 Griffons, for eksempel, er repræsenteret ved et enkelt griffon figur på nettet med en & ldquo; 10 & rdquo; ud for den. Din helt & rsquo; s statistik, samt de af creature typer, du & rsquo; ve rekrutteret, afgør vende orden, og hver monster eller soldat har særlige evner, såsom varierede angreb eller flugt. Heroes kan lære en bred vifte af magi til at lægge til i kamp, ​​og nu kan du også rekruttere & ldquo; krigsførelse & rdquo; enheder som ballistae og healere at stå bag dine linjer
Der er snesevis af væsen typer at rekruttere, og de opgraderinger du & rsquo;. ve lavet til jeres byer vil afgøre, hvilke tropper man kan rekruttere. De fleste enheder kan opgraderes selv så godt, og det & rsquo; s ofte vanskelig at vælge, om at investere i opgraderede boliger for beefier enheder eller til at bruge dit guld på en sværm af peons
Der er særlige kort til fangekælder møder, for slottet belejringer. og til skib til skib kamp på det åbne hav. Da M & amp; MH VI,
nogle af disse skabninger tage en 2x2 plads på slagmarken, hvilket gør for interessante rynker til den oprindelige formel. Under slottet belejringer, vil befæstede byer har en beskyttende mur for forsvareren at gemme sig bag, og disse slag kan være nogle af spillets & rsquo; s mest intensive.
mellemtiden du & rsquo; ll balancere produktion og forbrug af ressourcer & ndash; guld, malm, træ og krystal kender nok, men Might & amp; Magic Heroes VII
også har ting som dragon stål og starsilver, og du & rsquo; ll brug for nogle af disse mere specialiserede ressourcer for at rekruttere elite væsner i dine hære.
Might & amp; Magic Heroes VII
formår at omfatte alle disse klassiske Heroes
elementer, og på sit ansigt det & rsquo; s en mere eller mindre kompetent
post i serien. Unreal Engine-drevne spil ser fin
, men dens udseende ISN & rsquo; t noget at skrive hjem om. Menuer og grænseflader er orden
, men nytilkomne til serien vil blive forvirret af lejlighedsvis manglende tooltip og manglen på en reel tutorial. Der er et godt udvalg af forskellige multiplayer-kort og en fuldt udstyret map editor, der indeholder scripting værktøjer til at skabe komplekse single-player eventyr, og selv nye fraktioner. Der er kampagner inkluderet for hver af de seks fraktioner, der kan være ekstremt udfordrende, flere multiplayer-modes, herunder lokal hot-sæde, og endda en & ldquo; duel & rdquo; tilstand, hvor to spillere (den ene kan være en AI) få maxed-out helte og en tilfældigt udvalg af højtstående skabninger til hertug det ud i en enkelt kamp. Der & rsquo; s en masse indhold i spillet og medtagelse af editor er en fantastisk tilføjelse til spillet & rsquo; s levetid. Limbiske har afgjort strømlinet UI elementer (især i byerne) fra den tidligere spillet for at gøre det lettere at læse, og at & rsquo; s en velkommen forandring
Men på lanceringen, er der afslørende tegn på, at Might & amp.; Magic Heroes VII
kom ud af ovnen lidt for tidligt. Det & rsquo; s dårligt optimeret, med træg framerates på anbefalede-spec pc'er. Byrådet bord, hvor spillet & rsquo; s fortælling udstilling finder sted, er omgivet af fuldt afsmeltet og voice-handlet karakterer, der aldrig fik rundt for at blive animeret & ndash; de taler med hinanden som lommelygte flammer flimmer i baggrunden, helt frosset i midten tale
Der er de manglende tooltips, og lejlighedsvis en vil få & ldquo;. fast & rdquo; i vinduet og nægte at lukke, selv efter en kamp er slut, f.eks. Der & rsquo; s ingen sand tutorial, og ingen tegn fra hovedmenuen, at Sylvan kampagnen fungerer som & ldquo; indledende & rdquo; materiale. Gennemgangen build jeg testede styrtede ned på lancering om én gang ud af tre gange & ndash; selv om jeg & rsquo; m uklart, om der var spillet & rsquo; s skyld, eller på grund af det faktum, at jeg var af nødvendighed hjælp Uplay til at lancere det
Og mens spillet er fint nok at kigge, jeg savner den nemme læsbarhed. sprite-baserede kort over de ældre spil. Svimlende terræn og svajende 3D-træer ofte obskure ressourcer og monstre på kortet, hvilket gør det frustrerende at planlægge ruter
Disse vorter overvejes, Might & amp.; Magic Heroes VII
isn & rsquo; t nok af en detaljeret end VI
at retfærdiggøre købet, hvis du allerede ejer det spil. Det & rsquo; s uvenlig til nytilkomne til serien, med noget, der kan betegnes som en tutorial inkluderet ud af æsken. Og fans af de gamle spil kan finde sig afskrækket af alle de unødvendige visuelle flash. Men hengivne fans af serien vil helt sikkert finde masser at gøre med den nyeste post. Du kender allerede, om Heroes
formel giver dig en kløe ingen andre spil kan ridse, og hvis det & rsquo; s tilfældet, Might & amp; Magic Heroes VII
kan være værd at se. Det & rsquo; s lidt halvfærdige, men det & rsquo; s stadig ndash Heroes &;
i dette tilfælde, en gammel, arret, veteran helten nær bagsiden af ​​værtshuset, som & rsquo; s desperat håber du tilflugtssted & rsquo; t hørt . alle hans historier endnu
Might & amp; Magic Heroes VII blev udviklet af limbiske Entertainment og udgivet af Ubisoft. Det blev lanceret september 29, 2015 til Windows PC på MSRP på $ 49,99. En kopi blev leveret af udgiveren med henblik på revision.