Review: Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition

en Sony eksklusiv tilbyder alt fra de tidligere versioner plus lidt mere.

Som grundlæggende gameplay er det samme, vil jeg anbefale dig at læse vores Dynasty Warriors 8
anmeldelse af oplysninger om, hvordan spillet fungerer. Venligst ignorere eventuelle henvisninger til spillets ydeevne som Complete Edition
henvender næsten alle dem.

Når det er sagt, hvad får du, hvis du køber den Complete Edition
stedet for den oprindelige?

først og fremmest får du en helt ny kampagne. Fokus på den berygtede Lü Bu, spillet følger hans kampe og forræderi, da han bestræber sig på at overtage landet. I forhold til de centrale historier denne kampagne er temmelig kort. Men Lü Bu er et kraftcenter af en karakter med nogle store EX flytter, så det er en absolut blast at spille. Hertil nogle fantastiske nye karakterer som Chen Gong og Lü Linqi og der er tilstrækkelig alsidighed til at holde dig underholdt

Ved siden af ​​Chen Gong og Lü Linqi, får du også adgang til tre andre nye figurer.; Yu Jin (Wei), Fa Zheng (Shu) og Zhu Ran (Wu). Hvad gør disse fyre stor er, at de er ikke bare varianter af eksisterende tegn; de hver sportsgren meget unikke teknikker og tvinge dig til at justere din spillestil for at vinde. Chen Gong kæmper ved at indkalde tropper til hans side, mens Fa Zheng bruger en gravitationel flyvende tæppe typen våben til at styre fjender på afstand. Yu Jin idræt en trefork, som han kan gennemsyre med magiske egenskaber.

Complete Edition
også kommer med et par bekæmpe tweaks, herunder en anden EX angreb for hver karakter og en sjette våben for hvert våben type. Du kan nu også manuelt aktivere storm rush og karakteren er steget fra 99 til 150, formentlig for at hjælpe dig med den nye sværhedsgrad:. Ultimate

De ekstra angreb EX blev ikke påkrævet, men er absolut en god tilføjelse . Der er ikke noget så tilfredsstillende som sømning en combo og sende en skærm fuld af fjender, der flyver. Dette er sandt mere end nogensinde før med PlayStation 4 versionen som sin regnekraft giver mulighed for et enormt antal af fjender på skærmen uden mærkbar afmatning eller forringelse af ydeevnen. Endvidere, når du banke ned mange fjender på samme tid, de hver viser varierende animationer. Det er måske ikke virke som en stor ting var dog en af ​​de ting, der gjorde vanille Dynasty Warriors 8
føle sig lidt billigt til mig, så jeg var glad for at se det rettet.
En af mine store problemer med den oprindelige titel var den sum af glitches og visuelle bugs. Jeg er meget glad for at rapportere, at PlayStation 4 versionen formår at fjerne alle disse samtidig forbedre den visuelle kvalitet og ydeevne af spillet. Panorering er glat, fjender ikke længere "pop" og lodtrækningen afstanden er meget længere end før. Sagt det stadig kører den samme kerne motor så forventer ikke nogen større æstetiske forbedringer; den større, og mere vigtigt, gevinst er i grafisk troskab.

Det er ikke til at sige er blevet gjort noget for at forbedre den visuelle appel, det er bare, at de visuelle forbedringer synes at være begrænset til en lille re-rendering kombineret med nogle belysning ændringer. Samtidig ikke overdrevent indlysende i kamp, ​​cutscenes gøre forbedringerne helt klart. Kombineret med de tekniske forbedringer kan der ikke være tvivl om, Complete
Edition tilbyder en bedre oplevelse og mærker Dynasty Warriors 8
føle sig mere som en PlayStation 3 spil og mindre som en PlayStation 2 en.

Hvis det ikke er også blevet gjort nok forbedringer til den oprindelige kampagne og ambition mode. Alle kampagner kommer med yderligere hypotetiske missioner og nyt, post spilindhold er blevet tilføjet til ambition mode. Der er også små tweaks som et forbedret våben fusion systemet og evnen til at ansætte tre livvagter, mens du spiller ambition. Det er ikke noget stort, men en imponerende ting at tilføje til et spil, der allerede fyldt med indhold.

Bare i tilfælde alt dette ekstra indhold stadig ikke har du overbevist om Complete Edition
tilbyder spillerne en ny tilstand med titlen "Challenge mode". Dette er, dybest set, en online leaderboard mode. Du vælger fra 5 udfordringer, som gang du udfører opgaver som at dræbe alle fjender på et kort, hurtigere til en destination eller kaste folk ud fra en bro. Færdiggørelse dem inden for en target tid belønner dig med et våben, og også stillinger din score på globale pointtavler. Det ville have været en god tilføjelse til se tegn belastning outs andre afspillere, der bruges til at opnå topplacering på ranglisterne, men det er stadig en sjov måde at teste din bygger.

Med PlayStation eksklusivitet kommer stort yderligere fordele. Hvis du spillede originalen på PlayStation 3 du er i stand til at importere alle dine gemme data og spare trummerum. Hvis du ejer en Vita den understøtter gemte spil deling og Remote Play (selv, for spare dele du behøver at købe de Vita og PlayStation 4 versioner). Spillet understøtter også cross platform multiplayer men jeg var ude af stand til at skelne, om der var begrænset til Complete Edition
s eller bagud kompatibel til Xtreme Legends
på PlayStation 3.

PlayStation 4-version havde også nogle pæne støtte til konsollens sociale netværksfunktioner. Tilsyneladende (jeg var ude af stand til at teste), når du deler via Twitch tv-seere er i stand til at tilbyde bistand (punkt drop) eller hindring (katapult spærreild). Det understøtter også knappen aktien dog desværre når de deler et foto spillet ikke pause i baggrunden. Det var ret irriterende, når de forsøger at få fat i screenshots til denne anmeldelse, da jeg ofte vendte tilbage til finde mig selv besejret. Jeg kan forstå ikke at kunne holde pause et online spil, men singleplayer?

Sammenfattende er dette den bedste Dynasty Warriors
spil jeg har spillet. Hvis du er ny til serien eller en hardcore fan så er dette spil er for dig. Hvis du allerede ejer spillet og er ikke fussed på DLC eller afspilning så er det nok bedst at holde ud for det uundgåelige Dynasty Warriors 9
.

anmeldelse