Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Strike Suit Zero: Direktørens Cut

Anmeldelse: Strike Suit Zero: Direktørens Cut

Review: Strike Suit Zero: Directors Cut

Strike Suit Zero
er lejlighedsvis genial endnu regelmæssigt frustrerende. For hvert øjeblik, der wows, er der ti, der undergraver denne korte gys. Spillet bygger udelukkende på stejle fjendtlige numre til at generere vanskeligheder, gameplay og længde. Ofte gange jeg var sikker på, at jeg nærmede sig afslutning på en mission kun for at opdage jeg var knap en fjerdedel gjort, og bølger på bølger af fjender blev kun lige begyndt.

Efter et stykke tid hundeslagsmål rumkamp der begyndte med sådan løfte føles rote. Hver eneste mission kræver, at du udføre næsten identiske handlinger, og med lidt variation på toppen af ​​de næsten endeløse gydende fjender spillet hurtigt vokser træt. Jeg blev mindet om en episode af Futurama
som jeg spillede Strike Suit Zero
et citat fra Zapp Brannigan:

Fry:
"Jeg hørt én gang du egenhændigt besejrede en horde af sportsentusiaster somethings i noget noget system "

Brannigan:
". Killbots? En bagatel. Det var simpelthen et spørgsmål om udsmarter dem "

Fry:
".. Wow, jeg aldrig ville har tænkt på at "

Brannigan:
"Du ser, killbots har en forudindstillet kill grænse. At kende deres svaghed, jeg sendte bølge efter bølge af mine egne mænd på dem, indtil de nåede deres grænse og lukke ned. "

I tilfælde af Strike Suit Zero,
spilleren er Killbot og spillets AI Zapp Brannigan. Jeg meget næsten gjorde nedlukning ved flere lejligheder har nået mit kill grænse, men i stedet for at dreje min hjerne fra permanent jeg simpelthen tog en forlænget pause. Spillet i små doser Strike Suit Zero
kan være sjovt. Faktisk er det den bedste måde at spille det. Én mission i en tid med lange pauser i mellem. Stykket stil virkelig passer en mobil platform, bortset fra at missioner normalt kører overalt fra 20-40 minutter. Hvis de havde været kortere, så Strike Suit Zero
ville have været en vinder.

For varigheden du spiller som Adams, en tavs hovedperson som piloter rumskibe i den stadigt voksende konflikt mellem Jorden og kolonierne. Adams bliver involveret i truslen mod Jorden og med magt af licenshaverens Strike Suit skal kæmpe for sit liv. Den fortælling, mens næppe original, er spændende nok til at holde dig interesseret i det mindste på kort sigt. Når spillet går i gang, og du har travlt ødelægge hundredvis af fjendtlige skibe historien går tabt. På det tidspunkt de kreditter rullede, jeg næsten var ligeglad, hvad der skete, så længe jeg ikke nødt til at nedskyde en enkelt fjende skib mere.

Styring dit skib er faktisk en af ​​ Strike Suit Zero er
største styrker. It negle Følelsen af ​​at flyve i rummet med en stor følelse af vægt og inerti bærer dig gennem den kolde mørke afgrund. Sigter er lidt wonky og målretning din foretrukne fjende betyder at ramme Circle indtil du bladre gennem alle tilgængelige mål, men for det meste kampene føles hurtigt, flydende og sjov. Det mister kun det kant, når du er tvunget til at kæmpe den samme slag igen og igen.

På papiret ideen om Strike Suit er solid, men i udførelsen ... ikke så meget. At tillade spilleren til væsentlige morph i en Gundam er virkelig cool, og de første par gange, det sker er stor. Men når forvandlet, bevægelse går i stå. Følelsen af ​​fart og frihed rumfart fordamper og erstattes af hvad er hovedsagelig en overmandet tårn. Den Strike Suit kan flytte, men kun langsomt og uden nogen af ​​nåde og flydende stede, mens forsøget med en regelmæssig skib.

Det er mærkeligt, at det centrale mekaniker kan føle så ud af sted. Det er også umuligt at gennemføre missioner uden at gøre brug af Strike Suit. Disse bølger upon bølger jeg har nævne flere gange? Uden at strategisk brug af Strike Suit ,
besejre deres nærmeste ubegrænsede antal kan simpelthen ikke lade sig gøre. Når du føler dig tvunget til at bruge en mekaniker, der reducerer mængden af ​​sjov du har, noget klart ikke fungerer, som det var hensigten at.

Strike Suit Zero
er ikke en frygtelig spil, men det er overambitiøs og langt at gentagne til virkelig skinne. For alt er får ret, der er 10 ting venter på at underminere det. Det er bedst spillede i meget korte, sporadiske byger som den måde det er mindre tilbøjelige til at bære ud af det er velkommen så snart. Hvis du kræver et rum dogfighter kan du gøre værre, men du kan også gøre det meget bedre.

Anmeldelse