Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Star Wars Pinball Heroes Inden tabel pack

Anmeldelse: Star Wars Pinball Heroes Inden tabel pack

Anmeldelse: Star Wars Pinball "Heroes Inden" table pack

Jeg har været en pinball aficionado siden jeg var en lille knægt og havde brug for en skammel til kunne se tabellerne i en spillehal. Jeg kan ikke tælle mængden af ​​kvartaler jeg faldt i pinball tabeller gennem årene. En af mine andre elsker var Star Wars
. Jeg kunne ikke få nok af det. Hurtigt frem til dagens alder og to af min barndom elsker er blandet sammen af ​​Zen Studios. Desværre, den nyeste Star Wars Pinball
pack markerer den sidste rate af de Star Wars-
tema tabeller. Som en tak til sine fans, har Zen Studios medtaget et ekstra bord i denne pakke gør det fire borde i stedet for de normale tre

Star Wars:. Episode IV A New Hope

Noget svarende til Episode V
VI
fra den tidligere to Star Wars
bord pack. Tabel layout ved første øjekast synes at være traditionel med normale ramper og stræder. Det hurtigt ændrer sig, når du begynder at tage på mission. Missionerne omfatter de fleste af de store begivenheder fra selve filmen, vil du se ting som papirkurven komprimator scene, Prinsesse Leia omgå en Stormtrooper og sørge R2D2 bliver væk, og Han Solo 's "Det er for stor til at være en rumstation" linje . Tabellen forbliver tro mod filmen, der inspirerede den, selv ned til soundtracket. Det er af middel sværhedsgrad; det er ikke den nemmeste tabel, Zen Studios har gjort, men det har ikke disse meget præcise krav shot enten. Alt i alt en sjov tabel bare at banke bolden rundt, når du tilføjer missioner og binde det ind i filmen med citater og musik det giver en ekstra dimension af nostalgi.

Droids

Den elskede R2-D2 og 3CPO er front og center, ikke længere spiller andenviolin. Denne tabel er alle droider hele tiden. Den første ting, jeg bemærkede, da jeg spillede denne tabel var, hvor smukt det er. Sikker på, det er bare en pinball bord og gameplay og bordet er det, der gør for en stor oplevelse - men denne tabel er grafisk imponerende. Det foregår i ét sted ingen droid nogensinde ønsker at være ... inde i en Jawa Sandcrawler. Tabellen har de forventede komiske linjer 3CPO taler til sin lille droid kammerat, som de arbejder sammen for at komme væk fra Jawa. Dette er en anden medium sværhedsgrad tabel, men en mere tempofyldt end den Episode IV
bord. Af de fire nye tabeller denne ene synes det mest ligetil med hensyn til om de missioner og hvordan at gøre fremskridt, det har en klassisk pinball bord føler.

Førere af Kraften

Denne ene dækker præcis, hvad navnet antyder: Masters af Kraften, både for den lyse side og den mørke side. Der er optrædener fra alle de store spillere, som du ville forvente; Obi-Wan og Yoda til Darth Maul og Kejser Palpatine. Grafisk, det er en anden fantastisk bord med Dark Side og Light er repræsenteret ved en division ned midt på bordet selv ned til farven på svømmefødder. Gameplay klogt, dette er en jeg er nødt til at bruge meget mere tid på at opdage de indre funktioner i det. Min første par spiller på det, det næsten følte det var for kompakt på siderne. Det har awesome musik score og stemmer, som vi er kommet til at forvente med de Star Wars
tabeller og det er helt sikkert en bonus. Men efter at spille det på min Xbox samt min Vita der bare virkede som noget var slukket med det. Denne meget vel kunne være, fordi det er en ny tabel, og jeg forstår ikke, hvordan det fungerer endnu, der er sket før, men som i lige nu er det min mindst foretrukne tabel over denne pakke.

Han Solo

Alles favorit intergalaktiske badass dusørjæger endelig får sit eget bord. Der er to ting, der kommer til at tænke ud over Han: Millennium Falcon og Chewbacca. Begge har en stærk tilstedeværelse i denne finalebordet, alt fra Millennium Falcon sekundær playfield til Chewy rippe åbne en rist og kastede en MultiBall på bordet. Denne tabel er tempofyldt og straffer dig for manglende dit præg på skud. Der er meget lidt plads til fejl, når du begynder at få ind i missioner alle førende dig at prøve og ødelægge DeathStar. Nogle store Han one-liners og citater er rullet ind i tabellen som er et lydspor, jeg vil sandsynligvis ikke være i stand til at komme ud af mit hoved i flere uger. Den meget sang, spillede i Cantina da Han skød først ... ja jeg gik der. Denne tabel er uden sammenligning den mest vanskelige af de fire, og når de multiballs begynder at rulle det om så tæt på styret kaos som du kan få. Hvis jeg skulle vælge én ting om denne tabel Jeg kan ikke lide det er der så mange ting, der foregår, skjult, og at gøre det er næsten overvældende. Hidtil er dette den tabel, jeg tror vil være den laveste scoring og tage længst tid at regne ud, hvad angår alle de missioner, tjener ekstra bolde, og mastering.

Star Wars Pinball
"Heroes Inden" table pack er en god blanding af alle de ting, jeg elsker om pinball med alle de minder jeg har om Star Wars
univers. At høre disse ikoniske lyde og musik vil aldrig få gamle. Selv om jeg ikke kan have været forelsket i hver tabel i denne pakke, er der ingen tabel, at jeg aldrig kommer til at spille igen. Nogle vil tage længere tid at lære end andre, vil nogle være mere frustrerende end andre (jeg kigger på dig Han Solo). I slutningen af ​​dagen, pinball er kun så god som bordet design og den gyldne regel af "er det sjovt bare at banke bolden rundt", og svaret på det er helt sikkert ja. Som Han Solo sagde engang: "Hokey religioner og gamle våben er ingen match for en god pinball blaster ved din side kid." Nå, kan han ikke have sagt det på den måde, men det er, hvad han mente. Fans af pinball og fans af Star Wars
vil ikke blive skuffet med denne tabel pack. Hvis du er en fan af begge, er det endnu bedre.

Denne pakke er ude nu på Xbox 360, PS4, PS3, PS Vita, PC, Android, iOS, Mac og Amazon for $ 9.99 USD. Det er en cross-play titel på PlayStation, så du kan flytte mellem PS3 og Vita. Dem med PS4s: sørg for at købe pakken på din PS3 eller Vita og derefter importere tabeller til PS4 uden ekstra beregning

Anmeldelse
.