Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The Amazing Spider-Man 2

Anmeldelse: The Amazing Spider-Man 2

Anmeldelse: The Amazing Spider-Man 2

Med fuldstændig tillid, kan jeg sige, at The Amazing Spider-Man 2
videospil er bedre end sin film modstykke. I betragtning af hvor forfærdeligt, at filmen blev dog ikke betyder at spillet er stjernernes.

Beenox er igen ved roret i den nyeste Spider-Man
film tie-in, ved hjælp af den samme (for det meste) vindende formel bag den oprindelige Amazing Spider-Man
spil. Som Spider-Man, du web-swing gennem den åbne verden af ​​Manhattan, spolere forbrydere fra loiterers hele vejen op til folk som Electro, Black Cat og mere. Spillets historie begynder før begivenhederne i filmen - selvom de er derinde også - og efter alt, for god foranstaltning

Tilføjelser til spillet omfatter et langt bedre web. swingende mekaniker, der lader dig bruge hver af dine registeransvarliges udløser som separate web-skydespil. Hvis du ønsker at flyve gennem New York, er det så nemt som LT, RT, LT, og så videre. Evnen til at ramme RB og gøre en web haste, for nylig indført i Beenox spil, eksisterer stadig, og er endnu bedre at zip rundt med. Mens kontrol synes klodset i første omgang, det er ikke for længe, ​​før du bliver en web-swingende ekspert, og det er her de fleste af glæden ved The Amazing Spider-Man 2
kommer fra.

Combat, selv? . Ikke så meget

låntagning liberalt fra Batman: Arkham
serie, bekæmpe finder normalt sted i et rum eller lukket-off miljø, og det er som regel langt nemmere at gå stealth og tegne pistol -wielding onde i stedet for direkte indgreb. I grupper, du rammer med en knap, Dodge med en anden og bruge endnu en til en særlig web-skydning magt. Kofangere bruges til at afvæbne og brusende fjender. Mens der på det hele, lyder temmelig anstændigt systemet - igen, for det meste få det er den samme formel som i Arkham
spil - det er temmelig klodset

Kameraet er ikke. din ven i en kamp, ​​og helt ærligt, der er alt for meget foregår. Når Spidey spider-sense går hvid, er du formodes at unddrage sig eller afvæbne en baddie ... men normalt, når det går ud, er du nødt til at blive skudt på fire forskellige bøller på samme tid. Der er en grund Arkham
bøller cirkel dig og forsøge at tage dig ud (for det meste) en ad gangen, Beenox.

En ny "Hero eller Menace" systemet findes også i spillet, dybest set viser dig, hvad borgerne i New York tænker på dig. Det bogstaveligt tog mig ti minutter fra at starte spillet op til at være ved maksimal "Hero" niveau. Det gør du ved at redde borgere fra biljagter, flammende brande, eller ved at slå op kriminelle, der "forstyrrer freden" af slentre i midten af ​​en tom basketballbane. Der er kun et par unikke begivenheder, som Spidey kan engagere sig med, og inden for dem, de er alle dåse scenarier

Lad mig gøre det klart:. Du skal redde de samme fire borgere fra den samme brændende bygning det meste af tiden. Du vil blive redde den samme borger fra en fremskyndelse bil fuld af tre bøller en hel del. Du får helt kede at skulle afvæbne den samme gruppe af tolv onde, som de chikanere politiet oven på en highrise bygning. Værre endnu, at hver gang du aktion en af ​​disse begivenheder, har du sidde og se som Beenox sætter scenen, og derefter igen, når du fuldføre begivenheden. Bogstaveligt, hver gang du udfylde den samme dåse scenario, Beenox kaster op en mock tv-nyheder show, fortæller dig, at du har gjort det godt, og derefter viser dig, hvordan dit arbejde påvirker din heroiske meter. Det er spild af tid, og klart et tyndt tilsløret forsøg på at skjule allerede alt for lange loading skærme til stede i spillet.

Beenox har også besluttet spillerne ønskede at spille som Peter Parker, og har lettet dette på den mest intetsigende måde. Som Peter - der ser alt for meget som en meathead jock, ved den måde - du dybest set gå rundt et lukket miljø, og tage et par billeder. Peter vil derefter lejlighedsvis ind i samtaler med forskellige karakterer, med dialog træer der tilbyder en kæmpestor tre taleindstillinger. Du kan cykle gennem alle tre, og der er ingen ændring i et møde, afhængigt af hvad du vælger først. Mest sandsynligt, efter de første par af disse, vil du blot trykke "B" for at afslutte udveksling og fortsætte på. Der er ingen reel punkt til dem.

Plot-wise, spillet gør et anstændigt job for at vise dig de begivenheder omkring dem af The Amazing Spider-Man 2
film. Villains som The Kingpin, er Black Cat og Shocker brugt, og ligesom selve filmen, Beenox gør et stort stykke arbejde med at binde begivenhederne i det første spil i med denne ene. Komisk, begivenhederne i filmen selv tager omkring tyve minutter i spillet, selvom det tog filmskabere næsten tre timer at gøre det samme.

The Amazing Spider-Man 2
ligner Beenox havde at haste til få spillet ud af døren i tide til filmen udgivelse, og det er lidt af en skam. Hvis der var tid til at stramme spillets bekæmpe, tilføje flere forskellige til "Hero eller Menace" scenarier og polske sekvenser ved hjælp af Peter, ville spillet være meget bedre end den gennemsnitlige kvalitet titel vi er tilbage med. Spider-Man
fans vil nemt finde nok i spillet til at berettige et køb, om ikke for andet, end at svinge med ynde og elegance gennem gaderne i New York. Det grundlæggende er gjort ganske godt, men alt andet er en (web) swing og en miss.

Anmeldelse