Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Playstation Vita Kæledyr

Anmeldelse: Playstation Vita Kæledyr

Anmeldelse: Playstation Vita Kæledyr

Vita har været en håndholdt plaget af udfordringer. Især har været den udfordring at finde sit publikum. Er det for hardcore gamere eller flere almindelige brugere? Dette har medført en lang række forskelligt indhold skal vises på systemet, ofte minder os om eller bygge videre på ideer, som andre systemer - både bærbare og hjem konsol ens - har præsenteret før. Efter i den store tradition for kopiering ting at Nintendo allerede har gjort, Playstation Vita kæledyr
er ankommet for både unge og gamle (læs: bare de unge) til at nyde

Kernen i. spillet er fokuseret på at hæve dit nye kæledyr på Castlewood Island, valgt fra en af ​​fire hunderacer. Din rejse vil se dig træne hvalpen til at udføre tricks, forbedre hans eller hendes evner og eventyr på tværs af øen for at låse en gammel mysterium.

Mit første lille problem med dette spil ligger med sin titel. Jeg er klar over, at Spiral House skulle passe på ikke at skøjte for tæt på den eponyme Nintendogs
navn, men jeg var skuffet over at finde, at de »Kæledyr" af titlen faktisk betød "Hunde". Som en velkendt ensomme katte menneske, jeg følte lidt gypped. Ikke desto mindre, hundene præsenteret - Dalmation, Labrador, Husky og Beagle - er meget sød og bevæge sig i en naturlig og energisk måde. Problemerne starter, når der animation involverer ... Talking. Ja, det er rigtigt. Disse hunde taler, og i voksne menneskelige stemmer ikke mindre. Jeg var ikke klar over dette går i, og for at være ærlig? Første gang min Husky åbnede munden og begyndte badmouthing de andre potentielle hvalpe, jeg fik lidt creeped ud.

Det faktum, at dette blev efterfulgt af en tutorial om skrabe ham, hvor han gentagne gange sagt udtrykket 'slagtilfælde mig 'hjalp spørgsmål. Nu, jeg er klar over dette er et spil primært rettet mod unge spillere, men taler og frasering her gør denne føle sig temmelig usikker.

Stepping ud over disse spørgsmål, at hovedparten af ​​spillet er taget op af minispil rundt lege med og træne din hvalp for at rejse på tværs af øen. Dermed optjener du Buddy Points og mønter, du kan bruge til at låse op for legetøj, godbidder og kjole-ups for at give din nye bedste ven. Det overordnede Historien handler om den gamle konge Castlewood og hans hund, der begravede hans gyldne vovse tøj et sted med en række kryptiske spor, der fører dig der. Din mission i livet (tilsyneladende) er at grave op disse beklædningsgenstande til dig selv. Det er lovligt dit mål

Mens spillet ikke udføre alle disse funktioner godt, den kombinerede effekt bare ikke helt sidde lige med mig -. Og det alle spor tilbage til det centrale problem for menneskelige-udtryk hunde. var en sjov omledning, fordi det virkelig var som en mere detaljeret Tamagotchi. Playstation Vita Kæledyr
rettet til et bredere anvendelsesområde, hvilket er beundringsværdigt - men stemmerne var et skridt for langt. Da min hvalp er den ene undervisning mig hvordan at lære ham at sidde, det er underligt. Da min hvalp gentagne gange kræver I 'slagtilfælde ham "eller lege med en slæbebåd-legetøj, så han kan være stærk nok til at" slæbebåd noget «, det er underligt. Da min hvalp fortæller mig at vende rundt og ikke se ham overbygning - udstiller både føleevne og en følelse af skam -men så stadig forventer, at jeg taske hans poops for ham, det er super underligt

jeg var optimistisk omkring dette går i som en sjov ekstra for at holde på min Vita, men jeg tror ikke, jeg vil besøge Castlewood Island igen, når denne gennemgang er færdig. Den lave pris gør det fristende hvis du har yngre spillere, der bruger din Vita, men jeg tror ikke, det ene er et must-have for systemet.

Anmeldelse