Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Entwined

Anmeldelse: Entwined

Anmeldelse: Entwined

Jeg fik mine første hands-on med Entwined dele på Sonys stand på E3 den anden uge, og det var en af ​​mange spil jeg ønskede jeg havde mere tid med. Heldigvis det fulde spil blev stillet til rådighed i løbet af Sonys pressekonference, så snart jeg var tilbage i Australien fik jeg til at sidde ned og nyde de smukke farver uden den obligatoriske E3 tømmermænd.

For dem bekendt med sammenflettet,
det er historien om to fortabte sjæle - en fugl og en fisk - der er i kærlighed, men kæmper for at være sammen. Ja, en fugl og fisk. Jeg betragter mig selv en progressiv slags fyr, men jeg kan ikke sige, jeg nogensinde har set et spil som dette kommer. Kærlighedshistorien er egentlig ikke præciseret i løbet af spillet; snarere, det er repræsenteret visuelt. Ærligt, hvis jeg ikke fik at vide, hvad det drejede sig om, som Sony ville jeg aldrig have gættet.

Altid sammen, for evigt fra hinanden.

Denne bit af teksten, når indlæsning af spillet er den eneste bit af beviser, der direkte bekræfter kærlighedshistorien, men det kunne nemt forveksles med en beskrivelse af spillet. Fisken styres på den venstre pind, mens fuglen styres til højre, og de kan ikke krydse over til den andre side. I det væsentlige, Entwined
er en rytme spil, og der er stort behov for en historie.

Formålet med spillet er at styre fuglen og fisk samtidigt gennem en serie af stadigt skiftende miljøer. Du indsamler appelsin og blå kugler til at øge en meter, der repræsenterer både kærester og flyve gennem orange, blå og grønne områder. De orange og blå segmenter svarer til fisk og fugl henholdsvis mens de grønne områder kræver både at komme sammen. Undlade at navigere de farvede sektioner vil sænke den tilsvarende måleren fylde dem begge vil give dine bestialske elskere til at smelte og forvandle sig til en strålende grøn drage.

Musikken spænder fra beroligende til intens afhængigt både hvad niveau du er på, og hvor tæt du er til slutningen af ​​det. Hvert niveau har en helt anden stil, nogle er økologiske, mens andre ligner travle motorveje. Det er fantastisk, selvom alt er bare en samling af forskellige geometriske former.

Som du kan forestille mig spillet starter ud meget let at introducere dig til de kontroller, og meget langsomt ramper op vanskeligheden. Der er kun ni niveauer eller "levetider" i story mode og de aldrig virkelig en udfordring. Dette er naturligvis, hvad udfordringen funktion giver. Jeg må indrømme, jeg har ingen idé om, hvis det er endda muligt at fejle i historie mode, da det aldrig selv virkede som en mulighed.

Challenge mode men giver dig tre liv for at få så mange point som du kan, før du uundgåeligt skrue op. Det bliver hurtigere og punkter er baseret på, hvor længe du kan holde sig i live, når du rammer en bestemt benchmark på en udfordring niveau den næste er låst op. Der er kun fem udfordring niveauer, men de er hårdt nok til at havde et par flere timer til den samlede spilletid, men det er stadig ikke nær nok

Dette er det største problem med Entwined:.
dens alt for kort. Jeg sluttede historien på under en time. Det er smukt og fascinerende at spille, men når timen var op følte sig lidt snydt. Udfordringen niveauer er store, men de kan kun holde din interesse så længe, ​​fordi de er så meget vanskeligere end den langt mere afslappet historie mode.

Jeg fandt det mest interessante ved Entwined
var at indse, at jeg naturligvis begunstiget ene side over den anden. Mens du spiller på Sonys stand bemærkede jeg hurtigt, at fuglen (højre pind) altid gjorde bedre end fisken. Jeg var nysgerrig efter at se, om denne tendens vil være det samme for andre spillere, så jeg hang rundt i et stykke tid og var overrasket over at se det var delt omkring 50/50 i løbet af de næste par folk spiller og alle jeg spurgte, hvem havde spillet.

Det er en skam, men der er lidt mere at sige. Jeg havde en masse sjov med Entwined
men desværre er det bare ikke sidste. Dette afspejles i prisen, da det er kun $ 12 AUD. Hvis du er interesseret i at have en go, jeg anbefale det, men blive advaret: spillet vil ende ligesom du begynder at værdsætte det

Anmeldelse
.