Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Pinball FX2

Anmeldelse: Pinball FX2

Anmeldelse: Pinball FX2

Tilbage i midten af ​​juli, Zen Studios meddelt, at Pinball FX2
ville endelig gøre springet til Xbox One. En del af denne meddelelse var den skuffende nyhed, at der ikke ville være en mulighed for at importere tidligere købte tabeller til den nye konsol. Fans givet udtryk for deres utilfredshed, og snart derefter en ny pressemeddelelse blev udsendt rådgiver spillet ville blive udskudt til import tabel var muligt. Hurtigt frem to uger og Pinball FX2
er endelig tilgængelig i al sin pragt på Xbox One.

Med alle spil bliver genudgivet på en næste generation konsol, en af ​​de første ting, som folk ønsker at vide, er, hvordan det ser ud. Er der en stor nok ændring i spillets grafik til at berettige en ny download-? En af de første tabeller jeg prøvede ud var "World War Hulk"; blot ser fly-by i starten, bemærkede jeg Pinball FX2
kiggede mere rig og levende end på nogen anden platform, jeg har spillet på. Jeg vil indrømme: Jeg er ikke en af ​​de spillere, der er alt for bekymrede over billeder i sekundet af, hvad definition spillet er i, men selv da, pinball kører i 1080p og 60 fps er forbløffende. Dette gælder især i de nyere release pakker som "Star Wars" og "Marvel" samlinger.

Udover grafikken øge, den ene ting, der virkelig stikker ud for mig er opgraderingen og forfinelse af spillets grænseflade. Tabeller er grupperet sammen fra "Star Wars", "Marvel" og "Zen" samlinger. De venstre og højre kofangere flytte mellem hver afsnit, hvor det tidligere alle tabeller var små fliser med kun et minimum af organisation. De enkelte tabel fliser er store og nemme at genkende og sortere selv. En ting, der er mærkeligt fraværende er bord talte meddelelser. På de andre versioner af Pinball FX2
, er der altid en lyd meddelelse, når du markerer et bord; for eksempel, at fremhæve de "Deadpool" table resultater i Deadpool siger sit navn. Dette er blevet flyttet til når du rent faktisk vælger bordet. Den anden mindre klagen har jeg er, at ranglisterne for de enkelte borde er noget skjult og ikke let at gå igennem og blik på. For at komme til en individuel bordets leaderboard, skal du vælge tabellen og derefter navigere til det yderste højre. Det er ikke svært at gøre det, men det er ikke så nemt som det er i andre versioner af spillet.

På gameplay fronten, ikke meget har ændret sig. Tabellen layout og bold fysik er uændret, men der er ingen grund til nogen af, der skal ændres. Der er en temmelig vigtig problem, enten Zen Studios eller Microsoft bliver nødt til at løse: Xbox One Achievement og Friend meddelelser, og hvor de vises. Som det ser ud lige nu, dem Achievement eller ven meddelelser poppe op lige i bunden af ​​skærmen, fuldstændig tilslører begge bordets svømmefødder. Du er ikke klar over, hvor lang tid, at anmeldelsen bliver på skærmen, indtil du er desperat flailing væk med lufferne i håb om at holde bolden på spillefeltet.

Der er et væld af muligheder for borde til rådighed ved lanceringen samt . Der er i øjeblikket 35 borde til rådighed, med "Troldmandens Lair" tilbydes gratis med grundspillet. Efter dette, er enkelte tabeller prissat til $ 2.99 USD. Tabel pakninger, der består af 3-4 borde, vil sætte dig tilbage $ 9.99 USD. Selv om der er 35 tabeller, er der nogle nysgerrige udeladelser som den oprindelige "Marvel" table pakke bestående af "Spider-Man", "Iron Man", "Wolverine" og "Blade". Der mangler også den "Super League fodbold" og "Excalibur" tabeller. Zen Studios har sagt så arbejder på dem og planlægger at frigive dem ned ad vejen, men det er mærkeligt, at de blev udeladt ved lanceringen.

Pinball FX2
var en af ​​mine foretrukne spil på Xbox 360, så jeg var spændt venter på sin udgivelse den næste generations konsoller. Jeg er glad for at sige ventetiden var det værd, og det er alt, hvad jeg håbede det ville være. Med den brede vifte af borde til rådighed der bør være noget her at behage alle. Med en blanding af den ikoniske branding af "Star Wars" og "Marvel" blandet med originale tabeller, spillet aldrig få gamle. Hvis du skærer dine tænder i arkader og altid nydt slippe en fjerdedel i en pinball maskine og udfordre dine venners high scores vil du være rigtigt hjemme. Jeg har spillet FX2
over 200 timer på Xbox 360, og jeg kan se mig selv nemt at ramme dette nummer igen med denne udgivelse. Skønheden er der altid noget at spille uanset dit humør; Zen Studios er allerede hårdt på arbejde på en "Walking Dead" tabel baseret på Telltale Games 'episodisk titel. Kig efter at den 28. august.

Anmeldelse