Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: CounterSpy

Anmeldelse: CounterSpy

Anmeldelse: CounterSpy

CounterSpy
er et af de bedste spil jeg har spillet hele året. Simpelt er det.

Set i den kolde krig, du er en spion med C.O.U.N.T.E.R. agentur, infiltrere missil baser i Amerika og Sovjetunionen både - men teknisk set, er nationerne ikke kaldes at -. i et forsøg på at afvæbne atomvåben der truer med at udslette store befolkningscentre

Alvorligt gutter, dette er ligesom Metal Gear Solid
på sit fineste, men uden alle de over-the-top dialog og dumme papkasser. Som agent, er du bevæbnet med en bred vifte af stealth og højt-men-dødbringende våben for at rydde gennem tilfældigt genererede, side-scrolling niveauer. Tilknyttet hverken nation, kan du vælge at udspionere enten USA eller USSR, indsamling sager, blueprints og alt for vigtige lancering planer. Sagde lanceringen planer er livsnerven i spillets kampagne; du har brug for at samle en vis mængde at kick-off CounterSpy
's slutspil, skubbe alle sprænghoveder i rummet og efterbehandling den kolde krig en gang for alle.

Begge nationers DEFCON tællere begynde på niveau 3 og dit mål er at forsøge at forhindre, at niveauet fra stigende til 1. Hvis det ikke lykkes, er du kæmper mod en bogstavelig Doomsday Clock, der tæller ned, indtil nukleare enheder hærge Nordamerika og Eurasien. Hvert DEFCON niveau har en endelig mængde af 'plettet' skade, som du kan tage; du kan ikke rigtig rette det i normal afspilning, gem til isolering og stikker op særlige Officerer at slippe det med en hel niveau. Finde særlige formula planer også er super-vigtigt; én, ulåst og i stand til at blive købt og anvendes i starten af ​​enhver infiltration mission, vil tage dig ned en tiltrængt ekstra niveau

Det er klart, er stealth meget belønnet i spillet.; headshots og isolerede takedowns er fuldstændig afgørende. Alle niveauer har rigelig dækning pletter, der kan hjælpe dig snige sig forbi fjender i fremmest eller back-jorden omkring dig, eller i det mindste kan give en chance for at fange din ånde og genindlæse hvis du beslutter at gå i, pistoler-flammende. Som det er alle de vrede, faciliteter har normalt en flok røde tønder vrimler om, bare beder om at blive skudt og sprængt i luften. Deri ligger problemet; blæser ting op er sjovt, men er det værd, når du bare kan snige sig rundt i stedet

Hver anlægget er repræsenteret ved et kort på din HUD, der viser hvert værelse som en segmenteret terning?; hvis andre i den pågældende terning - klart vist med indikatorer på skærmen - kan se dig eller høre dig, de går i alarmberedskab. Du bliver også nødt til at bekymre sig om at danse rundt overvågningskameraer ... eller i det mindste nødt til at beslutte, om du har råd til at spilde en lyddæmpet-pistol kugle til at tage ud sagt kamera. Hvis spottet, og du behøver ikke at beskæftige sig med, hvad fangede du hurtig nok, vil Captains sætte HQ og begynder at hæve anlæggets irriterende DEFCON niveau. Døende rejser også din DEFCON niveau ved en hel tilvækst, hvor spillet siger, er langt mindre realistisk end faktisk at komme skudt og døende. T'is sandt, også.

Som nævnt, hvis du fadæse igennem et anlæg og ramte DEFCON 1, tingene ramte fan. Du er givet omkring et minut til at haste igennem hele kortet, uanset hvor du er, og når til slutningen. Når der, du har til at behandle eventuelle fjender der og er nødt til at hacke ind i en afsluttende computer til at slette ethvert spor af din tilstedeværelse. Bare rolig: du ikke har nogle særlige mini-spil for at fuldføre at gøre det; nogle gange, bare at komme til slutningen af ​​en facilitet er mere end hårdt nok

Hver fraktion har sine egne særheder -. USSR side, mens tilfældigt genereret, syntes at have flere lineære stier og flere skurke, som de amerikanske missioner blev mere rodet, fyldt med hemmelige stier og chancer for stealth. Til tider, de tilfældigt genererede karakter af spillet virkelig kan skrue dig over. Med nogle konfigurationer, forvente at indtaste et værelse og har omkring ti vagter øjeblikkeligt øje på dig. På hele dog, spillet er normalt afbalanceret og helt fair. Det faktum kan du tage et spil mellem PS3 til PS Vita og PS4 via Sonys cross-save funktionalitet middel CounterSpy
er godt for en nat på sofaen eller en tur til at arbejde i toget.

i modsætning til Hohokum,
som syntes at ønsker at komme med på charme alene, CounterSpy
har charme og gameplay. Dens musik vil få dig at føle sig som James Bond, hvis en eller anden grund at bryde ind i sikre anlæg ikke allerede gør det for dig. De art deco grafik simpelthen pynten på kransekagen.

CounterSpy
kommer stærkt anbefales.
Anmeldelse