Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The escapists

Anmeldelse: The escapists

Review: The escapists

Har du nogensinde fundet dig selv ser Shawshank Redemption
kun at tænke,
"Jeg kunne gøre det?" Nå, nu har du en chance for at prøve i The escapists
, et spil, hvor du skal bruge din forstand til at bryde ud af fængslet. Målet er indlysende; finde ud af, hvordan du gør det er meget sværere.

Efter en meget kort introduktion, du er faldet i dit første fængsel og fortalte at gøre en pause for det ... og det er det. Du lærer hurtigt, at livet i et fængsel følger en tidsplan vekslende mellem fritid, dit job, måltider og motion. De hårdere fængsler er meget strengere med disse, så du mindre fri tid til at forberede den vigtige flugt. Det er ikke nødvendigt at deltage i alle aktiviteter, men hvis en vagt fanger dig lurer om din varme niveau vil blive hævet, hvilket øger sandsynligheden for en søgning på din celle. Til sidst du er tvunget til at veje blive fanget fralægge opgaver med prepping for breakout.

Fri tid er bedst brugt enten plotte din flugt eller arbejder på din personlige statistik i gymnastiksalen eller biblioteket. Styrke og hastighed øger dit helbred og angreb hastighed henholdsvis, som begge har nogen reel brug uden for slagsmål med medfanger eller afskærmninger. Nivellering op disse færdigheder sker gennem grundlæggende mini-spil, som får ganske kedelig efter et par dage. Intellect er af afgørende betydning, da det lader dig søge forskellige jobs og håndværk mere komplicerede emner. Til niveau op intellekt, du enten klikke en computer eller en bogreol. Igen, det er det.

crafting system er hvor spillet begynder at falde ned. Funktionaliteten er temmelig dyb, og byder på en masse craftable elementer nyttige for din flugt. Finde ud af, præcis hvordan man håndværk elementerne er mere et spørgsmål om at prøve sig frem og får frustrerende hurtigt. Jeg er altid op til en udfordring, men når jeg har brugt fire in-game dage forsøger at finde ud af at udforme en kam shiv at opfylde behovene hos nogle af mine medfanger, jeg får et strejf harmdirrende. Jeg kæmpede med systemet, så længe jeg kunne før conceding nederlag og rammer Steam guider og wiki.

Den escapists
er en meget ufleksibel spil. Det giver lidt retning forbi det vigtigste mål for flugt, i stedet vælger at lade dig bestemme, hvordan du vil gøre din exit. Dette niveau af frihed er stor i teorien - og arbejdede utroligt i andre titler - men forlod mig følelse helt overvældet. Jeg blev mindet om min tid på at spille Prison Architect
, et spil med et lignende tema, men modsat hensigten. Begge spil kyle dig i den dybe ende og forventer du at regne alting ud alene. Begge spil også forladt mig følelse helt frustreret. Mange gange har jeg befandt mig inden for en dag for at undslippe, da min celle blev gennemsøgt, udsætter mig og få mig smidt i ensomme. Når dette sker alt dit hårde arbejde er nulstillet, så du tilbage ved udgangspunktet spekulerer på, hvordan det hele gik galt.

I sidste ende dybden af ​​spillet fungerer både for og imod det. Du er præsenteret med en overvældende bredde af muligheder for at gøre din flugt og crafting systemet er omfattende, hvis ulogisk. Den replayability faktor er høj med tilføjelse af en Prison Editor til at konstruere noget til senere flygte fra. Der er masser af glimt i kinden humor, der findes også grin med alle stereotyper af fængselslivet. I sidste ende - og på trods af sine fejl - De escapists
vil finde en niche publikum, der er klar til udfordringen, så længe de ikke har noget imod straffen.

Galleri: De escapists

...