Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: LittleBigPlanet 3

Anmeldelse: LittleBigPlanet 3

Anmeldelse: LittleBigPlanet 3

Starter LittleBigPlanet 3 fotos og høre dulcet toner af Stephen Fry er som at komme hjem på en regnvejrsdag og styrketræning ind i en stor tyk tæppe med en kop varm chokolade. Hans sirup-tyk stemme kuverter dig og er som en vidunderlig velkommen hjem.

Ny udvikler Sumo Digital holder Media Molecule tradition i live og gør et glimrende stykke arbejde med at indfange LBP
tone og ånd. Jeg var bekymret for at gå i, at uden Media Molecule Helming Sackboy fjerde vigtigste udflugt, at uudsigelige LBP
kvalitet ville gå tabt. Heldigvis, min frygt var ubegrundet, og i LittleBigPlanet 3 fotos fandt jeg en vildt vellykket spin på så oprettet af tre spil forudgående formel.

Nu skal du alle kender rutinen. Sackboy udforsker en samling af 2.5D platformspil niveauer, indsamle præmie bobler og engagere sig i en række minispil. Hans hoppe er bevidst floaty (elsker det eller hader det) og spiller er mere om udforskning, eksperimenteren og kreativitet, end det er netop timede spring. I LittleBigPlanet 3 fotos story mode er netop. Tja, næsten.

I tidligere spil, du fremskridt langs en semi-lineær vej fra niveau til niveau og slå dem i den rækkefølge, de er præsenteret. I LBP3
hvert kapitel er indeholdt i en sprællende hub verden /niveau. Sackboy er i stand til at udforske denne hub på hans fritid, indsamle bobler og klokker (valuta med at købe smarte nye fyre) og færdiggøre niveauer i vilkårlig rækkefølge spillerne finder det passende. Det tilføjer en semi åben verden føler og en friere følelse af udforskning til sagen. Sack kan endda komme på tværs af borgere i Bunkum der har særlige sidemissioner og niveauer for ham at fuldføre.

Apropos Bunkum, LittleBigPlanet 3
foregår i denne helt nye del af Imagisphere. Tegnet til Bunkum af pæren-ledes Newton - afsindigt stemme af Hugh Laurie - Sackboy uforvarende frigiver tre kreativitet absorbere Titans. Han skal derefter generobre dem til at forhindre den totale ødelæggelse af Imagisphere. Plottet er forudsigeligt lys og tegneserieagtige og det passer LBP
til en tee. De tre Titans er katalysator for Sackboy møde sine nye chums; Oddsock, Toggle og Swoop. Disse tre helte oprindeligt forvist Titans til deres fængsel og så at sætte dem tilbage igen Sackboy har brug for deres hjælp.

Oddsock er min favorit af de nye helte med sin hund-lignende udseende, tungen hængende ud af munden og generel yndig cuteness. Han er i stand til at løbe hurtigt, løbe op ad vægge og væg hoppe. Toggle er en slags Grimasse tegn i hans store form, men med et tryk på knappen L1 forvandles til en teeny lille udgave af sig selv. Large Toggle bevæger sig langsomt, men kan smadre gennem vægge, synke til bunden af ​​vand og bruge sin vægt til at trække eller tryk skifter ned. Lidt Toggle kan passe ind i små huller, køre på toppen af ​​vandet og bevæge sig meget hurtigere end Stor Toggle.

Mange puslespil involverer at bruge dem sammen med det bedste eksempel være hjælp Large Skift til trykke på en kontakt ned og derefter ændre til Little Toggle og lade fysik sende ham svæve gennem luften. Swoop er papegøje-lignende i udseende og er i stand til at flyve ved at holde knappen X nede. Han kan bære objekter i luften og endda bære andre spillere. Ved at holde R1 Swoop gå ind, godt en kontrolleret swoop nyttig til at undslippe klæbrig situationer og undgå forhindringer.

De tre nye helte er alle meget forskellige fra hinanden, men alligevel føler meget ens som hjælper med at gøre dem til at føle som en en del af LittleBigPlanet
familie. Desværre, hele kampagnen er du kun i stand til at spille som hver ny helt et par gange hver. Der er en absolut massevis af potentiale i niveauer og gåder, der kræver brug af alle fire tegn, men det sker kun ved to lejligheder. Det føles som en forspildt chance, men så igen LittleBigPlanets
styrke og lang levetid har altid boet i sin bruger-genereret indhold.

LittleBigPlanet 3 fotos er ingen undtagelse. Jeg er ikke en til at skabe mine egne niveauer, som jeg kæmper for at være kreativ nok eller har tålmodighed til at se en idé til dørs. Sumo Digital forsøg på at bejle til denne menneskemængde med inddragelse af POPIT Udfordringer. Disse korte niveauer er designet til at lære dig om de forskellige funktioner i Sackboys Popit i Create-mode og er en genial måde at få ikke-kreative involveret. At lære at bruge værktøjerne i Create-mode altid har været den største forhindring for at blive en skaber, men LittleBigPlanet 3 fotos gør læring sjovt. Efter at have gået gennem Popit Udfordringer jeg champing på lidt at prøve Opret Mode.

Som med tidligere spil, jeg var oprindeligt overvældet, især da antallet af lag i hvert niveau har blevet øget til en kæmpestor 16. med den viden fra Popit udfordringer bag mig selv, jeg var sikker på, jeg kunne i det mindste gøre noget halvvejs anstændigt. Det tog et stykke tid, men i sidste ende var jeg tilfreds. Prolific LBP
skabere vil gå nødder i LBP3
og jeg forventer, at kort efter lancere serverne vil være pakket til gæller med fantastiske kreationer. Apropos, hver brugerskabt niveau nogensinde offentliggjort for LittleBigPlanet 1
og 2
er tilgængelige til download i spil i LBP3
med hver enkelt har fået en pæn visuel makeover. Der er bogstaveligt talt tusindvis af niveauer for at spille lige ud af æsken.

LittleBigPlanet 3 fotos er ren sjov. Det er et spil, der vil have noget fra afspilleren, men for dem at nyde sig selv, og det mere end gør for det. Sackboy, Oddsock, Toggle og Swoop, på mere end én lejlighed, pudset en Fedtmule grin over mit ansigt og fyldte min crusty, sværtede hjerte med glæde. Hvis du er modtagelige for nuttethed, kan du forberede dig forud for at spille som det er let en af ​​sødeste mest nuttede spil, du nogensinde vil spille. Jeg udfordrer dig til ikke at se på Oddsock og gå "awwww." Det er det perfekte spil til en regnfuld eftermiddag på sofaen og er en ægte tid tyv. Stor og små børn både vil lige finde noget at elske også. LittleBigPlanet 3 fotos er bare lyksalighed.

LittleBigPlanet 3 blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kopi af spillet på PlayStation 4, som leveres af Sony.