Anmeldelse:. WWE 2K15

's altid været kvalitet og synes at forbedre år for år, og dens rival PES
sikkert har fornyet og overgået sig selv også. På den anden side, NHL
ser sgu smuk, men kun bragt et halvt spil til tabellen i sin nuværende generations debut. Meget på samme måde, WWE 2K15
viser en masse lovende for ting til at komme, men falder lidt flad i denne udflugt.

Hvis du spiller som en Superstar som John Cena, du vil blive imponeret over WWE 2K15
. Cena ser godt - naturtro, i virkeligheden - og hvis du er i en kamp på RAW eller deltager i en 2K Showcase penge i banken match, vil grafikken på skærmen har du tro du ser en real-life begivenhed .

det er indtil du ser på gulvet i indgangen rampen og bliver konfronteret sin ene, massiv plade af grå. Eller på The Rock eller CM Punk, da de ikke var tilgængelige for nuværende generations lighed fanger. Eller helvede, værre endnu, gandering på en dårlig Diva; Jeg har aldrig set Canadas egen Natalya ser mere affældige. Det er som om Yuke s og 2K sætte omkring 99% af deres tid i Cena karakter model og derefter de resterende 1% på WWE 2K15
(skammeligt lille) vagtplan.

Spillets My Career mode lader du oprette din egen karakter - forudsat du kun til at gøre en mandlig wrestler - og tage ham gennem NXT i håb om at blive en WWE Superstar. Tilstanden er temmelig robust, men føles en smule rustbunke, især i NXT. Teeny bidder af historien flash ved alt for hurtigt, og når de gør, de involverer som regel din karakter lydløst munden ikke-eksisterende dialog. Det er en del uhyggelig og del uhyggelig dal. Når du er i et Performance Centre ring, uddannelse, er der ingen lyd bortset fra baggrundsstøj, og det bare føles ... godt, weird

Hvis du har tid -. Og du skal bruge en masse af det - at tage din wrestler i WWE korrekt, tingene i høj grad forbedre, men jeg føler som om der er en masse unødvendige polstring mellem dig og dit endelige mål. Jeg ville have foretrukket meget mere unikke historie beats end træningsøvelser. Efter alt, er ikke historien, hvorfor halvdelen af ​​os (mindst) se WWE? På samme måde, har spillets historiske tilstand blevet parret ned siden sidste år, og mens 2K Showcase er cool at genopleve rivaliseringer mellem Triple H og Shawn Michaels eller CM Punk og Undertaker, det er alt, du får. Det er for sparsomme.

Spillet er blevet sammenknebne siden sidste-gen, og byder bremset ned kampe, der giver mulighed for mere teknisk brydning. Selv da, vil uerfarne brydere finde sig i en "tryk R2 at undslippe" mini-spil, der kan få ret kedeligt. Put Superstars i kyndige hænder, og du vil være i stand til at se to kæmpere danse rundt gribere, redegørelser og top reb narrestreger. Det vil sige, indtil parret slå crap ud af hinanden, og derefter spillet bremser endnu mere. 2K virkelig ønskede dig til at se, hvordan træthed vil tage det ud af dine nuværende generations grapplers.

Alle op, WWE 2K15
viser løfte, men det føles også som en halv spil. Med modes parret ned og oprettelsen værktøjer simpelthen mangler (undskyld, kvinder), dette er en anden af ​​de sports spil, som du ved vil være meget bedre anden gang rundt på strøm-gen. Denne ens for kun fans, som et resultat.

WWE 2K15 blev revideret ved hjælp af en detail kopi af spillet på PS4, som leveret af udgiveren.