Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Monster Hunter 4 Ultimate

Anmeldelse: Monster Hunter 4 Ultimate

Review: Monster Hunter 4 Ultimate

Monster Hunter 4 Ultimate
er et spil, der gør, hvad der står på tin - det giver dig monstre, og du jager dem. Med din specialdesignede tegn, du strejfer spillets miljø færdiggøre quests der involverer opnå visse monster materialer eller jagt særlige dyr, som du klatre gennem varierede miljøer. Den seneste rate (for vestlige publikum) er Monster Hunter 4 Ultimate
til 3DS, den anden bærbare rate af serien efter 2013 s Monster Hunter 3 Ultimate.
MH4U
er en havn i Japans Monster Hunter 4G,
som igen var en forbedret udgave af den oprindelige Monster Hunter 4
. endnu Forvirret? Fremragende

Som med tidligere poster i serien -! Eller så jeg har forsket, som jeg er en nybegynder til franchisen - du starter spillet som en frisk-faced nye Hunter, denne gang ankommer til mobil ørken campingvogn byen Val Habar. Påmønstring med Caravaneer (en sydlig-accent herre med en temmelig flot rød cowboy hat), accepterer du at hjælpe ham udfylde hans besætning, mens du arbejder for at forbedre dine evner som jæger.

Hvad betyder det indebærer? Nå, mærkeligt nok det indebærer jagt en masse Monsters. Den Caravaneer og beboere i Val Habar vil opgaven dig med forskellige quests at foretage, selv om de for det meste består af forskellige former for hente søgen. Du vil have til opgave at indsamle materialer og nåede en kvote for at dræbe visse typer monstre, tage på store monstre og crafting visse poster. Mange af disse quest omfatter en valgfri sub-quest, som giver dig adgang til ekstra belønninger hvis dette er udfyldt. I løbet af det spil, du vil få adgang til nye områder, åbner en række lokaliteter og miljøer for dig at køre rundt, klatre op, springe ud og ellers beundrer.

beundre er absolut noget værd at gøre i dette spil - Monster Hunter 4 Ultimate
har en masse store åbne rum, der er rigt detaljeret, en bedrift som altid imponerende at se på en håndholdt konsol. Ser de større bæster i spillet strejfe om enten individuelt eller i hendes og pakker er sjovt at se, selvom det øjeblik er noget forkælet, når du går på at stikke dem alle ihjel. Spillet giver dig masser af stikkende muligheder, dog! MH4U
har 14 forskellige våbentyper, herunder 11 blad-type og 3 gunner-type våben. Disse varierer fra armbrøster til greatswords, lanser og dobbelte knive, og alt der imellem. Med mulighed for at skifte ud dit våben helst du er i hub område, vil det store udvalg holder dig travlt, mens du beslutte, hvad der passer til din play-stil bedst. Nogle har endda flere former, så du kan variere kamp efter behov. Denne rate tilføjer også evnen til at klatre på de større monstre i spillets verden, en funktion der minder om Dragons dogme
.

Denne titel har nogle alvorlige særheder, der gjorde gameplay irriterende i min tid på at spille , hvilket hæmmer min evne til at nyde det. På trods af inddragelse af en tutorial, det virker meget lidt instruktion blev givet før jeg blev kastet ind i den større verden af ​​spillet. Efter en mager introduktion, der dækkede absolutte grundlæggende ligesom bevægelse, blev de resterende centrale oplysninger (sprint, klatring, spring og kamera kontrol) føres ud stykkevis, når de skulle have været præsenteret på forhånd. Dette er passende med den overordnede spillet dog som det gør intet forsøg på at hjælpe dig ud over disse første par minutter

Du vil finde dig selv sendt på missioner -., Som har frister - at fuldføre opgaver såsom "Slay 5 Jaggi ". Det er ikke angivet, hvad en Jaggi er, eller hvor man kan finde det, og når du tager på et monster der er absolut ingen tegn hvilken type det er. De fleste elementer scavenged fra deres lig bære generiske navne, så du primært nødt til at stole på kontrol af færdiggørelsen tilstand på Quest for at se, om der er sket nogen fremskridt. Jeg forventede at finde navnet vises, når jeg låst til et monster i kamp, ​​men der er heller ingen lock-on målretning! Dette er ikke en make-or-break mekaniker, men når de kombineres med en masse langsomme våben og hurtig bevægelse fjender, er det ikke stor.

Apropos langsomme bevægelser , der beskriver også en masse af spillet. I navet område din standard bevægelse er knapt en gennemgang, fuldstændig urimeligt selv i de små områder du befinder dig i. Det er en baseline krav om at holde den "sprint" skulder knap på alle tidspunkter (som gav mig et slemt tilfælde af Gamer Claw) , da der er også ingen mulighed for at skifte standard bevægelse hastighed mellem Walk og Kør. Jeg fandt det også helt gådefuldt, når jeg gik til at gemme spillet; i MH4U
dette opnås ved at gå til din seng og sove - som er temmelig almindelig - men i dette spil er du nødt til at se din avatar flop på sengen og klatre ud igen for at fuldføre interaktion. Processen med at klatring off sengen og modtage bekræftelse på din save tager en fuld fem sekunder, hvilket er latterligt i første omgang, men helt forbløffende for en bærbar titel. Det centrale punkt for bærbare gaming er at være i stand til at samle op og spille og derefter sætte den ned i en fart, et punkt dette spil synes ikke at indse.

Nu er jeg sikker på, at masser af lange -Tiden spillere af serien vil hævde, at en masse af disse er blot "særheder" i serien, og at det er bare karakteren af ​​disse spil. Det er alt sammen meget godt, men som en nybegynder til serien de simpelthen fungerer som vejspærringer for at forhindre mig ønsker at fortsætte. Jeg foretrækker at spille spil af hensyn til at have det sjovt, og som ikke synes at arbejde ud med dette spil. Det er ikke at sige, at det er dårligt i sig selv - Monster Hunter
serien er spil rettet mod slibning, en genre, der er langt mere populær i sin native japanske marked (og en stor del af grunden til Capcom tog lidt tid at beslutte at bringe det til Vesten). Som en ven, som er en lang tid fan af serien, er formålet med spillet er "at kæmpe monstre for at få bedre udstyr, så du kan kæmpe flere monstre at få bedre udstyr". Som en gamer, der foretrækker historie-drevne spil med en smule af en blødere touch, det er egentlig ikke for mig.

Monster Hunter 4 Ultimate
har meget at byde på, hvis det er en form for spil du nyde. Med snesevis på dusinvis af quests til at foretage og næsten hundrede forskellige monster racer (højeste tæller til dato i serien), er der en stor indhold til at grave ind på. Verdens design er imponerende og varieret, og monster designs i særdeleshed er ganske imponerende. Det faktum, at du får gigantiske kat kammerater, eller 'Felynes ", til at kæmpe sammen med dig var ikke tabt på mig (jeg gjorde mine til at ligne mit kæledyr Kludedukke), men desværre var det ikke nok til at holde mig spille ... selv hvis du kan klæde dem op i yndig lille rustning.

Monster Hunter 4 Ultimate blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kode på 3DS, som leveret af udgiveren.