Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Helldivers

Anmeldelse: Helldivers

Anmeldelse: Helldivers

Du opfordres til at være et ryk i Helldivers
. Nej, virkelig

Din antagonistiske karakter skyldes dels den forudsætning af spillet.; som en Helldiver Super Jorden i 2084, du er medlem af en specialiseret militær korps dedikeret til at bringe en enkelt, "lykkedes" demokrati til resten af ​​galaksen. Læsning mellem linjerne, der betyder erobre hver eneste planet, du kan rejse til. Det sker under dække af at beskytte Super Jordens borgere, men virkelig, du rejser til planeter og udslette deres stadigt gydende indbyggere hjælp kanoner, atomvåben og hvad du ellers har lyst til at regne ned.

Den anden måde at være en jerk er måske utilsigtet; Helldivers
giver mulighed for op til fire-player co-op, og alt imens, friendly fire er en go. Du er selvfølgelig opfordres til at samarbejde med din kollega Helldivers, men hvorfor gider når du bare kan tørre dem ud til sport?

Helldivers
er en top-down, dels strategisk, kvasi-twin-stick shooter. Du styrer en enkelt Helldiver, bevæbnet med en primær våben, sidearm, granater og nærkontakt evne. Dine våben er fyret med den rigtige udløse og rettet med den højre pind. Granater er bundet til venstre trigger, og du kan også køre eller falde til jorden for dækning.

Sidstnævnte evne er vigtig, da Helldivers er også i stand til at ringe ned ting kaldet kneb , som falder fra himlen og giver ammunition, nukleare kapaciteter, en auto-tårn - der vil målrette dig, hvis du ikke ænder - og meget mere. Kneb, som normale objektive beacons, aktiveres ved hjælp af en præcis kombination knap ved hjælp af d-pad. Tænk Konami uden det A, kommer B. Strategi i spil med kneb; når de raket ned til planeten fra din støtte skib, de har potentiale til at udslette noget, der sker for at være under den. Det er ven eller fjende, ved den måde

Det var det.; resten af ​​spillet indebærer at flytte fra planet til planet, udslette indbyggere og aktivering objektive markører ... og derefter gentage. Der er lidt af sort i planeter og fjender, men ikke meget; vil du enten finde dig selv på en sne, sand eller skov planet kæmper edderkopper, spøgelses-ting eller robotter. Single-spiller får ret kedeligt meget hurtigt, selv med spillets MMOesque grind for bedre udstyr og opgraderinger. Det får også ret kedeligt selv overvejer spillet er hårdt som helvede, kaster bølge efter bølge af fjendens på dig med ingen ende i sigte.

Multiplayer løser nogle af denne kedsomhed, men forårsager sine egne problemer i naturalier. Rejser gennem en planet med tre andre venner eller randoms sikkert livens tingene op, men kun med den rette blanding af mennesker. Leger med randoms, jeg sprang ind i et eksisterende spil ... og fordi en medspiller ikke mente at bevæge sig, når han så min Helldiver hoppe ned, fik knust af min rejse pod. Tilsyneladende pissed off over tror, ​​han tilbringe hele resten af ​​kampen jagter mig rundt, forsøger at skyde mig ihjel.

Det lykkedes ham et par gange, også. Måde at få din "hævn", kammerat

En pæn lille tilføjelse til spillet er, at uanset din gift -. Enkelt- eller multi-player, hver planet du conqu- um, befri, føjer til en global optælling. Helldivers
arbejder på en cyklus, med alle spillere racing mod uret for at enten overtage galaksen, eller falde til fremmede "aggressorer". Det betyder ikke rigtig påvirker dag-til-dag gameplay så meget, men det er en pæn lille idé.

Cross-buy, leg, gemme og chat betyder, at du kan tage dit spil på tværs af PS3, PS4 og PS Vita, men jeg vil ikke anbefale at bruge sidstnævnte. På PS4, spillet spiller perfekt på DualShock, der tilbyder en række kommandoer til nem bortskaffelse. På Vita, kører du med et tryk på den berøringsfølsomme skærm, og ladning og kaster granater bruger dele af den bageste touchpad. Det er klodset i bedste. Den Vita versionen mister også nogle nice efterbehandling-hånd, når sammenlignet med PS4; når nedskudte på Vita, får du ikke den pæn lille flod af blod, der spor dig, når skudt ned.

Pris på $ 32 AUD, Helldivers
er en stor købe for grupper af venner, der ved, at de får lyst til at spille sammen, eller for fans, der bare ikke kan få nok af Starship Troopers.
for resten af ​​os, Helldivers