Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: NBA Live 16

Anmeldelse: NBA Live 16

Stakkels gamle NBA Live
. Mens det holder viser op til prøveversioner hvert år, det aldrig virkelig gør holdet. Den all-star - NBA 2K - iBooked.dk sejl gennem hvert år med store opdateringer og tweaks og mens det kan fumle (aka dette års MyPlayer historie) det stadig kommer ud på toppen. NBA Live 16
er forbedret, og er ikke helt forfærdeligt at spille ... men på samme tid, det er stadig ikke stor.

Hvad NBA Live-16
negle er skydning og passerer. Faktisk forbrydelse generelt er temmelig stram i år. Den nye skydning indikator giver en nem at læse visuel repræsentation af din spillers skud og endda giver en procentdel tilbagemelding af sandsynligheden for den slippe i. Det gør at tage skud i det rigtige sted på det rigtige tidspunkt meget lettere og hjælper lade dig vide, hvilke skud arbejde, og som ikke gør. Afleveringer er hurtig og enkel. Enten tryk på knappen pass at passere til en åben aktør i den retning, dit vender eller bruge en kombination af knappen skulder og ansigt knapper for at gøre taktiske passerer. Bolden sjældent afviger fra sin planlagte vej, som det skal, og så få åbne udseende eller assists er en leg.

On-screen feedback under forbrydelse er også nyttigt, da det viser dig, hvor afspilleren bør være baseret på deres playstyle og position og blinker op retninger for at køre eller flytter til at gøre for at skabe skuespil og få åben. Mærkeligt, under stigende stjerne ( Live 16 s
tage på MyPlayer) du opfordres til at være egoistisk. Du får bedre feedback og flere player point, hvis du tage billeder, selv om de går glip af, end at passere til dine åbne holdkammerater. Det er lidt bizart, at du opfordres til at spille egoistisk og mærker Live 16
føle sig mere som en arkade spil end en sim.

På den anden ende af banen, Direkte 16
billetpriser meget, meget værre. Defense er håbløs. Du er i stand til at holde den venstre trigger for at lægge pres på din mand, men når de kan simpelthen pivot omkring dig og komme til fælgen, hver gang det er lidt skidt. Jeg er på ingen måde en fantastisk spiller enten virkelige liv eller simuleret basketball, men jeg kender de grundlæggende elementer i forsvar og tilsyneladende Direkte 16
ikke. Det var ikke kun mig at modstanderens holdets spillere ville blæse af. Det skete hele tiden at alle spillere på holdet og værre endnu, mine holdkammerater meste stod rundt som bedøvet femtakkede stjerner, der forlader forsvaret helt op til mig. Når en 6ft spiller tog rebounds over min 6'8 "karakter, uanset positionering, vidste jeg, at forsvaret blev brudt.

NBA Live 16
er en slick produktion, med menuer let at navigere og et væld af muligheder for at opdage. Visuelt er det en massiv forbedring i forhold til tidligere år, men det er stadig ikke helt rigtigt. Kun en håndfuld spillere har fået ansigtet scan behandling, ligesom LeBron James og dæksel stjerne Russel Westbrook, og disse fyre ser godt ud. De andre, der har ikke selv ... godt, de bare ligner en tilfældig sortiment af mænd. Ikke hvem de er formodes at være.

Gennem alle tilgængelige tilstande, der er nogle sjovt at være havde, men problemerne altid opvejer nydelse efter et stykke tid, og jeg fandt mig selv ønsker at stop. På trods af de mange forbedringer, der er mærkbar input lag, især på venstre pind, hvilket gør at flytte din afspiller lyst til at køre en båd. Der er en glat kvalitet, og det altid føles som du kæmper kontrollerne til at sætte din afspiller i den ønskede position. Det samme gælder for knap sprint. Ved at trykke det synes at tage et par sekunder at blive anerkendt og med den tid, du er spiller er sprint, den hurtige pause er forbi, og det andet hold har scoret.

Der er en indledende glans til Direkte 16 Hoteller, som gradvist aftager jo længere du tilbringer med det. Hovedfokus er den Rising Star tilstand, som tvinger dig til at fokusere på en enkelt spiller og enkelt position, mens konstant opgradering at få højere statistik og blive bedre på-domstol. I teorien, det er fantastisk. Men når systemerne bag Live 16
begynde at komme op i sømmene, spille sæson efter sæson bliver en sur pligt. Den helt nye Pro-Am-mode ser dig tage din afspiller online og i en 5 v 5 match med 9 andre virkelige spillere. Hvis du kan finde et match og en gruppe af spillere, der kan og vil spille som et team, er der nogle reelle basketball magi skal findes. Men have alt falde på plads som det er sjældent, og hvad du vil som regel finde er tom lobbyer eller spillere, der bare går efter 3 efter 3.

NBA Live 16
viser yderligere forbedring for franchise, men det er stadig ikke helt der. Under konkurrencen om NBA 2K
mastodonten betyder, at begge spil vil fortsætte med at forbedre, men indtil NBA Live