Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The Witcher 3: Wild Hunt er Hearts of Stone expansion

Anmeldelse: The Witcher 3: Wild Hunt er Hearts of Stone expansion

Having været væk fra Geralt verden i et stykke tid nu, det var overraskende let at glide tilbage i hans sko for The Witcher 3: Wild Hunt
's første ægte udvidelse , "Hearts of Stone". Efter 16 gratis DLC rater af varierende varianter, dette er dens første store omfang stykke indhold, tilføje nye områder, fjendtlige typer og en hel søgen kæde at udforske i den nyligt udvidede ingenmandsland regionen nær Novigrad.

Kicking off inden for rammerne af de vigtigste spillets historie, "Hearts of Stone" ser Geralt acceptere en kontrakt for en mystisk monster lurer i kloakkerne under byen Novigrad, efter forsvinden af ​​mange kvinder fra byen. Sporing dette væsen, Geralt løber ind gamle ven Shani, en læge sidst set i den oprindelige Witcher
. Vores helt finder snart og besejrer dyret, men ikke alt er som det ser ud.

Som et resultat af denne kontrakt, Geralt befinder sig i gæld til den mystiske Master Mirror, tvunget til at udføre tre opgaver for ham at opfylde hans gæld og gå fri igen. Undervejs vil han støde et udvalg af helt nye figurer i ingenmandsland i en selvstændig historie, stadig slots godt ind i den overordnede fortælling om Wild Hunt
.

det er en imponerende bedrift for en DLC af denne skala til at arbejde så godt, på trods af dens behov for at betjene både som en mid-game historie eller en post-game historie, afhængig af hvor spilleren er op til. Missionerne og fjender er absolut normeret til højere niveau witchers - med en base på 30, vil mange spillere finde sig underdimensioneret, hvis de er stadig tidligt i hovedhistorien, trods DLC er tilgængelig helst efter Prologue. Heldigvis er alle de vigtigste og sidemissioner relateret til DLC hjælpsomt farvet en tydelig blå i søgen log og mærkevarer med "Hearts of Stone" DLC logo, så lavere nivelleret spillere at undgå dem et overblik, hvis nødvendigt.

det var noget af en lettelse, som en post-game spiller at have fjender, der virkelig en udfordring en gang mere - have afsluttet kampen niveau 35, ingen fjende virkelig gjorde noget mere end et øjeblik komme i vejen for mine sværd før du tænder ind i en bleg rød tåge. Men, gå rundt i DLC nye region, havde jeg endnu en gang til rent faktisk at tænke over kamp; det kom tilbage til mig, hvor kompleks og sjovt spillets system er. Selv tilfældige møder vil få dig til at stoppe op og tænke en gang mere, som en lone sender eller arachnomorph kan tørre dig ud, hvis du ikke er opmærksom.

Disse mere udfordrende møder gør det endnu mere interessant at have en ny tilpasning system til rådighed for dine våben og rustninger. Arbejde væk i den nye by Brunwich er en "runewright«, en unik Crafter, der kan indskrive dit udstyr med Runewords og Glyphwords. Disse kombinationer af standard runer eller glyffer har mere komplekse virkninger end dem, du kan udstyre individuelt, men giver dig mulighed tinvest dybere ind netop din spillestil. Med runewright håndværk brudt op i de velkendte lag af Combat, Tegn og Alchemy, kan Geralt yderligere nappe hans tilgang til at bekæmpe passer til dine præferencer. Som en tung bruger af Aard tegn, jeg investerede hurtigt i Signs gren at give mine knockdowns så meget mere punch.

"Hearts of Stone" giver en udvidelse til den vidunderlige Wild Hunt
oplevelse, og den bedste del er, at det føles som om det er bare en del af spillet. Ved subtilt udvide eksisterende kort og herunder steder fra hovedspillet, betyder det ikke føler at du er ude at rejse til en særlig DLC-kun zone for missionen søgen. Den nye zone var så godt integreret som ved første var jeg ikke klar nogle af de steder var nye til Novigrad. Ikke desto mindre missioner "Hearts of Stone" er sjovt at spille og i overensstemmelse med spillets humor; Jeg vil fremhæve Død Mands Party søgen som en særlig favorit, men jeg vil ikke ødelægge hvorfor.

Hvis du spiller eller har spillet Wild Hunt
, er det absolut værd at din tid til at investere lidt penge til at udvide din oplevelse. Med "Hearts of Stone" foreslog at blive den mindste af spillets to betalte udvidelser, jeg ser frem til at se, hvor stor den næste rate, "Blod og vin", bliver næste år. Ikke desto mindre vil jeg være klar og venter på at træde ind i White Wolf støvler igen

The Witcher 3:. Wild Hunt 's "Hearts of Stone" ekspansion blev gennemgået ved hjælp af en salgsfremmende kode på PS4 , som leveret af udgiveren

anmeldelse:. The Witcher 3: Wild Hunt s 'Hearts of Stone' ekspansion