Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Rugby League Live-3

Anmeldelse: Rugby League Live-3

En lille australsk studie skabe et videospil baseret på en niche sport; Big Ant Studios er intet, hvis ikke ambitiøst. Med Rugby League Live-3
de leverer alt tilbehør, du forventer fra moderne sports spil; individuelle og team baseret karriere modes, en dyb tilpasning og skabelse suite, alle professionelle rugby league konkurrence du kan tænke på, og det mest detaljerede forsøg endnu på at simulere "den største spil af alle". Ja, Rugby League Live-3 fotos er iført sine store dreng bukser, men det er stadig meget et spædbarn, når det kommer til gameplay.

Til sin kredit, Big Ant har skabt et spil, der er teknisk forsvarlig til det punkt at blive dømt udelukkende som en rugby league simulator, i modsætning til fejlen dum rod af tidligere spil i serien (og de fleste ligakampe siden 1996). Det er ikke til at sige, Rugby League Live-3 fotos er en perfekt teknisk vidunder; brugen af ​​dåse animationer gør for nogle mærkelige øjeblikke og hindrer gameplay, mens grafisk spillet stadig ligner en krydsning generation titel, men i min tid med spillet kvababbelser om glitches og bugs tog en bagsædet til kvababbelser om design beslutninger og simulering selv. At have en sund tekniske base relativt tidligt i konsollen cyklus giver mig håb for de potentielle fremtidige Big Ant rugby ligakampe har.

Potentiale betyder ikke meget til gamere ser på at sætte ned $ 100 AUD i dag og for dem jeg kan bedst beskrive Rugby League live-3
som frustrerende anstændigt. For hver godt gennemført indslag og innovation er der en lige så forbløffende fiasko. På den gode side har vi, hvad der er den bedste implementering af ruck i en rugby league spil endnu takket være et håndtering system, der krydser papir-saks-rock med forventning baseret timing. Spillet gør ikke et godt stykke arbejde for at forklare det (jeg har stadig ikke lykkedes en en-til-en strimmel, eller at forsvare sig mod en for den sags skyld), men når du forstår det grundlæggende, du vil sætte pris på timingen kræves for en dominerende tackle. Ligesom det meste af spillet er der plads til forbedring i ruck; det nogle gange har en interessant tage på fysik af kollisioner mellem store og små mænd. Du vil give op for mange nemme forsøg som undermålere halfbacks trækker rekvisitter til i mål fra en stående start

De andre lejere af rugby league -. Passerer, kører og sparker - er fast men hver har sine problemer. Den største fejl med forbifarten er, at AI gør alt for meget af det, spiller varm kartoffel og lejlighedsvis kaste overmenneskelig udskæring passerer to tredjedele bredden af ​​feltet. Jeg kunne ikke finde en middelvej mellem den kø passerer eller standard passerer kontrol; begge har deres særheder og mangler. Ball-løb er ikke helt NFL Blitz
niveauer af at være i stand til at ændre retning på en tallerken, men spillerne i Rugby League Live-3
er usædvanligt adræt. Kicking bruger nu standard slowmotion funktion og mens bomber, er field goals og grubbers elegant håndteret jeg fandt noget fra i det lange sparker vildt, alt for ofte fullbacks havde en masse plads til at vende tilbage spark, enten bolden ikke bruger nok tid i luften eller kick jagten AI er dårlig, en fejl der skiller sig ud, når spillet forsøger at simulere kampen om feltet position, der er nøglen til den virkelige sport.

kick-offs er også en mærkelig dyr ; Jeg enten sparkede bolden højt og meget korte eller lave og lange, kick-offs, der replikerede deres virkelige sport kolleger syntes kun ske, når påvirket af kraftig vind. Teoretisk de korte kick-off kan bestrides men spillet kompenserer for, hvor let det ville være at ellers stjæle besiddelse ved at tage kontrol over chaser væk fra dig, tvinger dem til at køre en lige linje. Jeg ved ikke, hvor svært det er at simulere en almindelig rugby league kickoff, høj og landing på mållinien, men hvis Rugby League Live-3 fotos er nogen indikator, det er en nær umulig bedrift, og vi bør virkelig har værdsat Pat Richards mere.

Uden tvivl den største lad ned er AI. Både fokus på at være en rugby league simulation, og 'Be A Pro' karriere mode fremhæve manglerne. Tager en individuel afspiller gennem Be A Pro er en øvelse i frustration, dine AI holdkammerater er ude af stand angribe fodbold og når du er subbed banen mærkelige ting ske ligesom begge hold sparke tre field goals eller lave fire forsøger i to minutter. Den eneste frelse er "opfordring til bold 'knap der lader dig behandle spillet som en under seksere contest, hvilket gør hver anden køre og tackle selv. Rugby league ikke ligefrem egner sig til 'spille som en persons format som basketball eller gitternet gør, selv om denne tilstand var velgennemført det ville stadig være kedeligt, kun masochistiske ville fortsætte med det i sin nuværende tilstand.

Styring alle tretten spillere på parken viser off forskellige AI spørgsmål. Den defensive AI reagerer som de er kommet til jorden lige fra Mad Mandag; altid to skridt langsom på enhver halv pause eller passere tilbage indeni. Defenders regelmæssigt hænge væk fra bolden og tage dårlige vinkler til at afskære løbere, for ofte stillingen prøve slowmotion replay vil vise en forsvarsspiller jogging baglæns som let kunne have gjort tackle de havde nogen situationsfornemmelse. Spiller skift har altid været et problem i Direkte
serien og denne iteration er ingen undtagelse, skifte-til-nærmeste-player er mærkbart fattige i situationer, hvor du jagter en runner (dvs. den vigtigste tid, det er anvendes). AI løbere vil løbende ignorere åbne support spillere, og deres førnævnte varm kartoffel passerer forværrer den defensive problemer. Knock-ons er ofte savnet, især når spark eller passerer på afveje, og pludselige omsætningstal vil ofte se dig fanget uvidende og dermed hvad der var ment som en belægning tackle pludselig bliver en bombe ned felt, fordi du ikke forvente at få bolden .

alt dette kombinerer at skabe en simulering, der nedbryder alt for ofte. Du vil arbejde hårdt for at sammensætte backline bevægelser og skabe forsøger derefter have én scorede mod dig, fordi to forsvarere bliver trukket ind i på mål og den vilkårlige holdt op mekanikere beslutte AI fik bolden ned. Alle de værktøjer til at Ruck bolden op gennem midten af ​​banen og spille for position er der, men i praksis wonky fysik kollisioner og den varme kartoffel karakter af AI gør det en dumhed at spille på den måde. Du ender bare kaste bolden rundt for at finde huller og manipulere en AI fejl, hvor de er lidt for ivrige efter at holde i tackle og give væk billige sanktioner. De gange du får en roll on føler stor, som en rigtig spil rugby league, men de tider er sjældne og endnu vigtigere tilbyde lidt belønning i forhold til at forsøge at sprede bolden forbi og udnytte den defensive AI.

AI problemer ud over gameplayet; Jeg så erstattet skadede spillere subbed tilbage på banen, min center og Winger switch steder hver spil trods mine fortsatte bestræbelser, og AI gjort nogle virkelig forvirrende hold valg i karriere mode. Disse to sidste spørgsmål synes at stamme fra en mangel på præcision i at give spillere attributter og positioner, der er fejl i næsten alle hold, og mens jeg kan tilgive en udvikler ikke at kende styrker og svagheder under 20 s eller anden tier engelske spillere de burde kunne få NRL spillere positioner højre.

Player lighed spænder fra anstændigt at latterligt, men heldigvis de fremragende skabelse og vagtplan opdatering værktøjer (porteret løbet fra Big Ant s Don Bradman Cricket
) tillade dedikerede fans for mere præcist at genskabe deres helte. Der er nogle mindre problemer her som ikke at kunne justere spillernes statistik, blot påvirke dem med et sæt af bredere træk (såsom teknik påvirker både afleveringer og tacklinger), men Big Ant har skabt en fremragende ramme for spiller oprettelse og opdagelsen værktøjer er godt gået.

jeg nød Rugby League live-3
mere end nogen rugby league kamp i sidste generation, men jeg kom stadig væk fra min tid med det at føle frustreret. Det betyder ikke matche de spændende højder i den virkelige sport og trods den mest robuste liga simulation men det stadig har problemer, der underminerer hvad det forsøger at opnå i efterligne armen kæmper for feltet position. Hvis du kræver en rugby league erfaring Rugby League Live-3
vil tilfredsstille dig, hvis du har fundet nogen nydelse i de forrige, mangelfuld Rugby League Live-
spil, så kan du godt kalde denne tranche store .

for resten af ​​os er endnu en rugby league spil, der kræver tålmodighed og forståelse til at nyde, kompromiser vi have forventet at gøre i 20 år nu, og med så mange andre legitimt fantastiske spil derude, både sport og ellers er de kompromiser få bør eller vil gøre. Big Ant Studios er at komme tættere på den linje, men med Rugby League Live-3
de har endnu engang spildt bolden.

Rugby League Live-3 blev revideret ved hjælp af en detail disk på Xbox En, købt af korrekturlæseren

anmeldelse:. Rugby League live-3 fotos