Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Need For Speed ​​

Anmeldelse: Need For Speed ​​

Det har taget et årti med ventetid; ti års eksperimenter på tværs af tre udviklingsstudier og en kavalkade af fans tigger om en efterfølger til Need For Speed: Underground.
Ghost Games er vendt tilbage efter en to års pause med sin anden rate i den NFS
serie, lovende alle de kendetegnende funktioner, så mange af os har været så desperat længsel efter.

i dette spil du træde i stedet for et unavngivet og kommende street racer i den fiktive by Ventura Bay. Efter at have vundet en begivenhed, er du introduceret til Spike og hans gruppe på fire street racing venner. Hver har deres egen unikke kørestil og hver forsøger at få opmærksomhed fra en af ​​de fem ikoner af væddeløb, som navne som Ken Block, Magnus Walker og Morohoshi-San spillede. Her disse venner og ikoner spiller ind 'fem måder at spille ", et nyt system indført ved Ghost Games, der belønner dig med omdømme point baseret på hvordan du løb. De fem kategorier omfatter hastighed, stil, bygge, besætning og fredløs, og giver dig mulighed for at optjene point i at køre hurtigt til drifting, unddrage politiet til at opgradere dit køretøj.

I den nye Need For Speed,
dine fremskridt måles ved dit omdømme niveau. Som du optjener ry, du får nye niveauer; de i-sving låse op for flere arrangementer. Ud over disse begivenheder, du har missioner der fremskridt historien selv; du vil enten kapløb mod eller sammen med dine nye venner i et forsøg på at interagere med de fem forskellige racing ikoner. I typiske Underground
mode, Ghost Games har genindført mellemsekvenser til fremskridt historien, men lad mig advare dig, de er teatralsk. Sponsoreret af Kraft cheesy.

Mozzarella-inspirerede mellemsekvenser til side, at problemet med Need for Speed ​​
er, at det mangler retning. Uden for mission begivenheder, du er nødt til at fuldføre, vil du spekulerer på, hvorfor du nødt til at afslutte alle de andre ikke-essentielle løb. Omdømme er let at komme med, som er penge, og enhver begivenhed Du komplette ophold på kortet. Som sådan, vil du aldrig føler at du har opnået noget. Jeg sætter pris på at være i stand til at re-gøre løb, men når jeg tjekke kortet, og jeg kan ikke filtrere efter nye begivenheder det bare virker som om jeg igen gøre tingene igen og igen.

Hvad der også gør ikke ' t give mening er, at standard begivenheder, som jeg har tidligere gennemført nogle gange kan blive historielevels missioner. Det betyder, at du bliver nødt til at re-komplettere visse racer. Jeg foretrækker meget noget til Most Wanted
eller Underground 2
hvor jeg gennemfører arrangementer at ramme et mål og låse en bestemt mesterskab eller race. Det virker bare mangler her.

Flytning på, uden tvivl en af ​​de største (og tør jeg sige de mest fan-anmodet) funktioner i genstart er tilpasning, og det er klart, at der er taget indsats her af udviklerne . Hver af de 51 køretøjer på roster kan tilpasses både hvad angår krop, grafik og ydelse. Visuelt kofangere, spoilere, bodykits, baglygter og fælge kan tilpasses med både virkelige liv og fiktive dele. Ydeevne mods også variere fra motorblokke til tvungen induktion, svaje barer til ECU. Det er den mest omfattende tilpasning, da Underground 2
for franchisen og Midnight Club LA
for genren.

Det eneste spørgsmål, jeg havde, er, at det aldrig virkede som der var nok sort i de dele selv. Spoilers til RX7 alle kiggede lidt samey og der var kun en eller to muligheder for hver type del. Jeg savner også de enklere dage af maling og vinyl redigering, hvor jeg ikke behøver at rode rundt med skydere for vinyl størrelser og position eller maling mætning og lysstyrke. Dette gælder især når der arbejdes på tværs af flere paneler af bilen. Denne sidebemærkning, og massivt til Ghost Games 'kredit, mulighederne er enorme og endnu mere imponerende, biler gør lyde anderledes, når modificeret, som er virkelig fantastisk at se (eller, er, at høre?).

Holde med tilpasning og betale hyldest til både Underground 2
og Most Wanted
, genstarten tillader tuning af din håndtering så godt. Spillere kan enten bruge en enkelt skyder på, om at gøre deres køretøjer mere modtagelige for drifting (som vi har set i de seneste titler) eller greb, eller kan ændre indstillinger som styretøj adfærd og forreste eller bageste dæktryk. Ganske vist var jeg ikke også solgt på fysik model til at begynde med, men efter at have opgraderet til mine RX7 ting forbedret betydeligt. Problemet er, at du kun kan justere din håndtering inde fra garagen, så hvis du ønsker ekstra greb for et kredsløb, men mindre greb for en drivende selv du bliver nødt til at vende tilbage til garagen for at ændre din håndtering eller bilen - og bringe menuen, går til garagen, ændrer indstillingerne og gå tilbage til verden (herunder belastning gange) er en alvorlig trummerum.

nu er en væsentlig kritik af genstart var annonceringen af ​​Ghost Games, at det har at være altid-online. Oprindeligt jeg følte skepsis blev ufortjent, men nu har set dets gennemførelse Jeg er skuffet, det er en retning udviklerne besluttede at gå ned. Lad det være kendt, at beslutningen om at kræve en konstant internetforbindelse er måske den største mangel ved dette spil, og tør jeg sige, det er den vigtigste årsag, der stopper denne genstart fra at være den vellykkede uofficielle efterfølger til Underground 2 Hoteller, som vi ønskede at være. For startere, der kræver ethvert spil med en single-player kampagne for at være altid-online til det punkt, at enhver afbrydelse tvinger dig til titel skærmen er ud over latterligt.

Det giver ingen mening, at jeg kan være i min garage og opgradere min bil alene, for derefter at blive tvunget til titlen skærmen, fordi mit online-forbindelse går tabt. Når den mest mit sociale interaktion i dette spil har været Autolog forslag og måske en anden person roaming i min verden (som jeg ikke interagerer med), er det som udviklerne troede reboot ville være så befolket som World of Warcraft
. At være barsk, hvor det er på grund af, det er åbenlys i tillid til, hvor populære de tror spillet ville være. Desuden hvorfor de ikke kunne have spillet køre videre, og etablere forbindelsen i baggrunden er ud over mig.

Need for Speed ​​
's største problem ved langt er, at der ikke er nogen pause i dette spil. Jeg forstår, at der ikke er nogen pause i multiplayer, men franchisen er - og bør være - single-player først og multiplayer sekunder. Det er frustrerende, at jeg ikke kan holde pause-knappen midt-kapløbet om at ridse min næse, hvis jeg skal, eller at hvis jeg ønsker at kontrollere kortet for min næste løb, at min bil vil fortsætte fremad ukontrolleret i trafikken. Det er latterligt, at hvis jeg nærmer målstregen, og jeg vil ikke vinde det at genstarte jeg har brug for at bremse i stå, skal du åbne "menu" og vælge genstart så min bil ikke fortsætter over målstregen, og jeg nødt til at teleportere til løbet starter igen, når jeg vender tilbage til fri strejfe.

igen, dette er i single-player, hvor mine modstandere er AI og på en måde jeg har brug for en konstant forbindelse. Hvis dette blev gjort så spillet føles 'væske' og derefter hvorfor er jeg tvunget til at se på skærmen efter Løbsresultater i 30 sekunder efter hver eneste løb i stedet det viser i hjørnet af min HUD? Jeg ønsker ikke at underdrive det her, når jeg siger, at altid-online og ingen pause funktion er helt og aldeles den mest latterlige træk jeg har set i et spil. Nogensinde.

På trods af fans kalder det som sådan, Electronic Arts har aldrig henvist til deres nyeste titel i Need For Speed ​​
franchisen som en efterfølger til den Underground
spil og jeg kan forstå, hvorfor. Selvom det har alle de kendetegnende funktioner, som vi har været clamoring på i løbet af det seneste årti - dyb tilpasning, natlig racing, en tilbagevenden til japansk tuner kultur og endda en historie, det er en forventning om, at er altid ville være umuligt at opnå

det er indlysende de hyldester dette spil gør at de spil mellem Underjordisk
Carbon
-. fra listen bil (som er lidt mangler, hvis jeg er ærlig), tilpasning, layout og udseende af byen, sorten i race typer og selv de cut-scenes, men trods tilbyder alt Black Box gjorde for ti år siden, det ikke føler det samme.
< p> jeg kan ikke lokalisere præcis, hvad det er - måske musikken, måske fordi jeg var yngre, spil var ikke så avanceret, og jeg forventede mindre, men jeg kan bare ikke kopiere den følelse, som jeg husker fra 10 år siden. Ghost Games stod på skuldrene af absolutte giganter, da de besluttede at tackle denne form for spil, og mens det ikke er helt alt forventet det ville være, har de stadig gjort et godt stykke arbejde. Det er en skam, at denne stræben for altid at være online dæmper oplevelse, men stadig, det er en anstændig street racer og jeg tror spillere vil værdsætte og nyde alligevel.

Need For Speed ​​ blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende disk på Xbox One, som leveret af udgiveren

anmeldelse:. Need for Speed ​​