Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Anmeldelse: Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Divinity: Original Sin Enhanced Edition
er en vidunderlig havn i en Windows-pc RPG på både nuværende generations konsoller, men løsladt på et sørgeligt dårligt tidspunkt. Blot to uger før Fallout 4
, er der alle chancer, at denne perle vil gå ubemærket hen. Det er en forbandet skam

guddommelighed:. Original Sin
begyndte livet som en Kickstarter projekt, og blev delvist finansieret på denne platform før Focus Home Interactive tog den op for konsollen udgivelse. En cRPG (et udtryk jeg var helt uvant med, før du spiller), guddommelighed:. Original Sin
udstyret med en sprællende fantasiverden, der bliver helt åbne for dig, når du gør din vej gennem åbningen tutorial sektionen
< p> Spillere spiller som dual hovedpersoner, der er fuldt tilpasses. Du er fri til at vælge deres udseende, race, køn, navn og endda personlighed. Mens tiden vil du være i stand til at rekruttere flere medlemmer til din fest, disse to, døbt Source Hunters, er med dig for varigheden. Hvad mere er, vil spillerne være i stand til at få en kammerat til at komme over og tage kontrol over en af ​​personerne. En dynamisk split-screen-system betyder, at din kammerat kan gå ud og gøre, hvad de kan lide, mens du tager sig af erhvervslivet. Den eneste ulempe er, at de ikke kunne være der, når du har brug for dem.

Hvis du spiller alene, vil du være i kontrol over begge figurer på alle tidspunkter. Dette omfatter kamp og samtaler. Combat er et turbaseret affære og vil tilbyde statistiske junkier noget af en drøm. Finde ud af, hvilke elementært spell vil ændre den plan slaget i din favør, og dermed lade dig gøre mest skade bliver en alt for almindelig begivenhed, men en, der holder dig engageret igen og igen. Magic er selvfølgelig ikke nødvendigt, hvis du foretrækker ikke at bruge det, men det er så effektiv og så ødelæggende, at det føles forkert ikke at. Derudover, da du har to tegn til din rådighed, giver det mening at have vidt forskellige, men alligevel gratis stilarter. Magic alvorligt går med alt.

At være en PC port, desværre ikke alt fungerer så gnidningsfrit som håbet. Kontrollerne er blevet kortlagt fremragende til en kontrol pad og bevæger sig rundt om i verden, finde quests, taler med NPC'ere og deltage i kamp alle arbejde problemfrit, men opgørelsen og menu systemer. Min Gud. Sikke et rod. Der er menuer på toppen af ​​menuer på toppen af ​​menuer og hver gang du bore ned et andet lag så meget information kommer på dig, du virkelig begynde at gå tabt. Hvad mere er, jeg kunne ikke finde for livet af mig, at en måde at skifte mellem mine to figurs varebeholdninger mens i menuerne. Jeg var nødt til manuelt at lukke ud, skifte, hvem jeg var kontrollerende, derefter dykke tilbage i havet af menuerne. Enormt besværlige og ofte gange tempo ødelægger.

Heldigvis som et RPG, guddommelighed
er enorme og så tempoet er iskold. Forvent en enorm quest log, der vil føle sig som om du aldrig kommer til at afslutte. Hvis det er din slags ting, vil du være i himlen

guddommelighed:. Original Sin Forbedrer Edition
er helt sikkert noget for RPG-fans til at spille. Det er på høje fantasi, ofte mørkt humoristisk, på tidspunkt sindssygt svært og fyldt til randen med statistik, moralske valg, lore og bekæmpe. Hvis du ikke er til Fallout
, men ønsker et RPG derefter se ikke yderligere. Hvis du er til Fallout
så måske tjek dette for

guddommelighed:.. Original Sin Enhanced Edition blev revideret ved hjælp af en download-kode på Xbox One, som leveret af udgiveren