Anmeldelse: Rainbow Six: Siege

vi har set udviklere og udgivere i stigende grad villige til at tilbyde udelukkende multiplayer erfaringer. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men i de fleste tilfælde - Titanfall
og Evolve
især - der er bare ikke nok spil til at holde spillerne kommer tilbage. Battlefront
har endnu ikke mødt sin prøve, men dens ekstreme Season Pass kan godt doom det til kirkegården af ​​uafspillede spil. Rainbow Six: Siege,
dog har potentiale til at sidde stramt i Goldilocks zone. Det vil sige, det kunne meget vel være lige højre.

Med ingen single-player kampagne i syne, Siege
styrer den sjældne bedrift holde spillere engageret i løbet af flere timer med kun en håndfuld af kort og tilstande. Dens natur leg er meget moreish og dem, der spiller vil finde sig trang bare en mere runde. Gameplayet er hugget ind i tre-minutters runder, hvor teams alternative mellem at angribe og forsvare; da hvert hold får lidt tid til at forberede, er spænding bevægede hele vejen op til 11 fra at gå til whoa. Når du forsvarer, er det bydende nødvendigt at låse området så hurtigt som muligt gennem en kombination af barrikaderne, fælder, og forstærkede mure. Mens der på angreb, du er i stand til at sende droner over kortet for at forsøge at lokalisere fjenden og planlægge din brud.

Konsekvent, Siege
skaber den slags angst, hæsblæsende action normalt forbeholdt kun det bedste af survival horror. Som du febrilsk forberede sig på at forsvare fra en fjende, der kan og vil blive vist fra alle retninger, uden varsel, vil dine håndflader sved og du hjerte vil race. Det er et adrenalinsus af de bedste sort.

Siege s
styrker og svagheder er to sider af samme sag. Det er så godt på grund af de begrænsninger der stilles til spillere, som alle tvinger folk til at spille deres rolle, mens du arbejder som et team. I modsat fald betyder, at du vil miste, og hurtigt. Af samme grund, vil hardcore fans og spillere brænde igennem titlens kort og tilstande i mindre end en dag; hvorefter de bliver nødt til at stole på variationer i Operator tegn, gyde point og modstandere.

Hver af de ti kort inkluderet ved lanceringen heldigvis har flere gyde point, flere angreb /​​forsvare steder og masser af forskellige veje til at tage, al skiftende afhængig af de Operatører i spil. De tre spilmodes - Bomb, Hostage og sikkert område - er variationer over samme tema. Bomb og sikkert område kræver angriberne at bryde et værelse og holde det for en periode. Hostage kræver det samme, tilføjer kravet om angriberne at udtrække et gidsel i sikkerhed. Sejren er også muligt - og sandsynligvis i min erfaring -. Ved at fjerne alle spillere på det modsatte hold

Teamwork er nøglen, som er udvælgelsen af ​​Operators. Spillere vil hurtigt lære deres egne styrker og svagheder, og vil naturligvis blive draget til Operatører, der passer deres spillestil. Ved lanceringen Siege
omfatter ti angribe og ti forsvare Operatører, hver med deres egen unikke og nyttige frynsegode og indlæse ud. Det passende navn Sledge, for eksempel, er en SAS angriber, der er udstyret med en forhammer, der er nyttig til at smadre åbne knuses vægge og skabe line-of-sight til sine holdkammerater. På den anden side, røg er et SAS forsvarer, komplet med remote-detoneret giftgasgranater der er perfekt til at lægge en fælde og myrde irriterende angribere. Andre evner omfatter eksplosive brud runder, hjertebanken detektorer, optøjer skjolde, subkutan genoplive nåle, rustning pakninger, et deployerbart tårn og mere.

At finde den perfekte kombination af Operators til dit hold vil tage nogen tid, men alle tyve af de inkluderede Operatørerne er nemme at bruge og supplere hinanden. Hvad mere er, hvis du ikke kan lide den, du har valgt, kan du vælge en ny operatør mellem hver runde. En mindre frustration er, at alle Operatørerne er låst, indtil du har tjent nok Renown - in-game valuta - for at låse dem. Jo mere du låse op, den stadig dyre de er. På den ene side er det tvinger spillerne til at gå gennem single-player modes som Situationer og Terrorist Hunt at få praksis, men oftere end ikke det bare føles som et trick for de medfølgende microtransactions.

Det er helt sikkert en god idé at øve, men hvis du er i en fart mulighed for at bruge virkelige verden penge i stedet for tiden er der. Den ene anden ting af note vedrørende Operators er, at kun én person kan vælge hver enkelt på ethvert givet tidspunkt. Hvis en anden person på dit hold tager dit valg, er du nødt til at nøjes med en anden. Hvis du ikke har låst nogen andre, vil du blive hængende med standard Rekrut.

Terrorist Hunt er, hvor du vil tilbringe en god del tid, hvis du ikke den er multiplayer type. I det, du tager på en gruppe af AI enten med et team af fem eller af dig selv i Lone Wolf-tilstand. Du vil blive konfronteret med præcis de samme kort og tilstande som i multiplayer, men det hjælper at lære kortene og er også den hurtigste måde at tjene Renown og låse de resterende Operatører.

Siege
er egentlig ikke en pick-up-and-play shooter. Det vil tage tid, engagement og tålmodighed. Learning sine kort, tricks og teknikker vil holde de fleste spillere går for et stykke tid. Med alle fremtidige kort stilles til rådighed gratis for alle spillere, bør der være masser af grund til at holde sig omkring. Den obligatoriske Season Pass er ikke helt forfærdeligt, da det omfatter adgang til otte nye operatører; forudsat at de ikke overmandet og vildt bryde det bør ikke splitte samfundet. Bør ikke være den udløsende ord. Under alle omstændigheder, vil spillerne være i stand til at købe de nye operatører, hvis de ønsker det.

have brugt mere tid med Siege
post-lancering, jeg absolut stå ved alt, hvad jeg tidligere har sagt. Dette er en hardcore shooter, for hardcore fans. Nogle franchise-afspillere kan hævde, at det er blevet dumbed ned og beklage manglen på en kampagne, men de er stadig vil være dem fylde op serverne og spillelister. Afspilning i en gruppe af venner er et must, og selv da, indtil du kender din rolle, kender kortene og kender spillet, vil du sandsynligvis tabe. Siege
kræver, nej, kræver en forpligtelse, og kun de mest helliget vil være i stand til at komme ud på toppen. Hvis det ikke er dig, så måske Siege
er ikke din kop te.

Trods nogle problemer forbinder, det syntes at være mere at gøre med en af ​​vores holdkammerater internetforbindelse snarere derefter Siege s
servere, og når vi fik spil vil der var aldrig nogen problemer. Sikker på, vi fik tilintetgjort på hver tur, men kampene var stabile og halter gratis

Fra min tid med Rainbow Six:. Siege,
Jeg kan helt klart anbefale det til hardcore shooter fans. Til de spillere, der har en dedikeret gruppe eller klan, der alle vil få sammen for at spille, det er et must-have. For de mere afslappede shooter fan, det er en måske. Spille i en gruppe på fem personer, du kender gør det en sublim, neglebidende oplevelse

Rainbow Six:. Siege var revideret fra en gennemgang begivenhed på PC og efterfølgende gennemspilninger med komplette kopier på Xbox One som leveret af udgiveren
. Rejseudgifter at deltage revisionen begivenhed blev betalt af udgiveren.