Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Star Wars Pinball: The Force Vækker Pinball FX2 borde

Anmeldelse: Star Wars Pinball: The Force Vækker Pinball FX2 borde

Lige når du troede, at Star Wars
marketing mastodonten var gjort, indtaste Zen Studio seneste Star Wars
pinball pack. Der er to borde på tilbud, hver med et andet aspekt af den nyeste film. Tja, jeg tror, ​​at det er tilfældet; Jeg er nok en af ​​de eneste mennesker, der ikke har set den nyeste film endnu. Så i det væsentlige jeg lærer om den nye film gennem pinball tabeller. For det meste, jeg tror, ​​at mine antagelser er korrekte, og jeg har ikke lyst til noget virkelig blevet forkælet for mig. Heldigvis.

Den første af de to tabeller i denne pakke er simpelthen titlen efter filmen, "The Force vækker". Denne ene finder sted på planeten Jakku. Samlet set bordet ser ok. Jeg fandt, at bordet følte små, fra venstre til højre, i løbet af første par spiller, jeg havde på det. Det var næsten som tingene blev scrunched sammen noget. Med det sagt, følelsen mindsket lidt efter at have spillet bordet et par gange mere, selvom det aldrig forladt helt. Jeg synes det er til dels på grund af, hvor meget kedelig brun er på ydersiden af ​​bordet kanter.

Æstetik side, hvordan bordet spille? Efter alt, en pinball bordet er kun så god som det er på grund, hvor sjovt det er bare at ramme bolden rundt uden egentlig at fokusere på missioner, rammer bestemte baner, eller skynd-up modes. I den forbindelse denne tabel er ganske lidt sjov. Det er virkelig skinner, når begynder at bringe dig gennem forskellige dele af filmen og bygge på en egentlig historie. Kontrol med en ven, der har set filmen, mine antagelser om, hvad der skete lige baseret ud af bordet er korrekte. Når man tænker over det, fortæller en historie gennem en simpel pinball bordet er ret fantastisk.

Og historien er, at indsamle skrot som Rey, tænker Finn er en tyv, men så indså han bare ønsker at komme væk fra planet, redde BB-8 fra hans fanger og kæmper for at undgå et stort fangarm monster. Det er blot nogle af de missioner i tabellen, og de alle korrelerer til ting fra filmen (eller så jeg har fået at vide). Jeg er sikker på der er mere så godt, men jeg er stadig lære tabellen, så jeg ikke har avancerede gennem alle de endnu tilstande.

Den overordnede layout af tabellen vil være velkendt for de fleste spillere. Der er i alt seks ramper, side jordfaldshuller og en midterste drop-down hul så godt. En mission, der virkelig skiller sig ud for mig er det tredje historie mission involverer BB-8, der fordobler som den faktiske bolden for denne mission også. Det er bare en fantastisk lille touch, som tilføjede, at lidt ekstra sjov til den allerede fornøjelig mission.

Mens jeg nyder denne tabel, er der ikke desto mindre et par ting, som jeg ville have gerne havde forbedret, inden de frigives. Den første er de små pinde fra de dræn baner til venstre og højre; de er meget, meget hoppende. Det i sig selv er ikke det største problem tabellen har, men det forekommer tappene har en næsten unaturlig tendens til at sparke bolden direkte til afløbet lane omkring 80% af tiden. Overflødigt at sige, det bliver frustrerende rigtig hurtig. Den anden ting; der er to sekundære svømmefødder (en af ​​den yderste venstrefløj og en til højre, over midterbanen på højre side). Under den ovennævnte BB-8 mission disse svømmefødder er deaktiveret for nogle ulige grund. Det er akavet at lære af tabellen, at forlade sig på disse svømmefødder kun for dem at blive deaktiveret under en egentlig mission.

Visuelt bordet ser godt ud, og som altid med de Star Wars
tabeller, musikken og lydeffekter er staffagefarve på. Fra dialog karakter, lydene, du ville høre i en skrot værftet og seriens ikoniske musik, det hele er præcis, hvad Star Wars
fans ville forvente at have.

Den anden tabel hedder "Might af den første ordre ", og som man kunne forvente er udstyret med den mørke side og den holder af Kylo Ren og kaptajn Phasma. For fans af tidligere Star Wars
pinball tabeller denne tabel føles meget som den Darth Vader tabel fra "Balance af Kraften" tabellen pack. Der er masser af sort og rød, sammen velkendte lydeffekter. Det er virkelig fuldender billedet af at være på en Star Destroyer.

Layoutet af tabellen er noget særligt. Afløbet baner er de traditionelle enkelt baner, med en anden bane går til lufferne, opstillingen af ​​ramperne føles meget som den "Verdenskrig Hulk 'bord med, hvordan de loop tilbage og flere niveauer eller bane. Men hvad indstiller denne tabel fra hinanden er den sekundære lavere play-felt, der altid er helt synligt. De fleste borde med en anden play-felt som dette åbner og lukker afhængigt af, om de er aktive eller ej. Ikke så med denne ene. Faktisk de første par gange jeg spillede det, det tog lidt at vænne sig til at se to par svømmefødder så tæt sammen

Hvis det andet play-feltet virkelig skinner -. Eller ramper op (ingen ordspil bestemt) - er under en multi-ball-tilstand. Under en multi-ball begge play-felter er aktiv betyder at du kan have bolde går i hvert område behøver præcise flipper skud for at holde tingene i gang. De første par gange det skete der betydelig panik som du forsøger at styre alt, hvad der foregår. For at være helt ærlig, er jeg ikke sikker på, du kan hver virkelig styre det. Den største multi-kugle havde jeg var fire, og det var indbegrebet af kaos ... og jeg elskede hvert minut af det.

Der er to separate multi-ball modes og en sværm af andre missioner. Fra at være en rekruttere og går gennem uddannelse, beskytte en Star Destroyer fra en X-Wing angreb, at søge Jakku for oprørere. Den første ordre Flametrooper selv gør en udseende belysning bolden i brand for øget scoring. Hvor The Force vækker 'bordet er hektisk tempo bord "Might af første rang' tabel er en mere afmålt præcis vælge din shot typen tabel. Det er rart at bladre mellem de to af dem, fordi de er så meget forskellige fra hinanden.

Hvad ikke jeg kan lide ved denne tabel? Ikke meget, virkelig. Den midterste rampe på højre side vil være den bane i mange pinball fans. Det er ikke svært at ramme, men det er en smerte i røven at ramme korrekt. Det ser ud som det skal være en let vinkel, men det sløjfer tilbage på sig selv, så hvis du ikke rammer det helt rigtige bolden vil gå det meste af vejen op, og derefter vende tilbage ned. Det er frustrerende i og for sig selv, men hver gang det sker, er der en linje af dialog: "Hit det sværere." Du vil høre disse ord igen, og igen, og igen. Bortset fra at jeg virkelig nydt bordet.

Star Wars
Pinball s "The Force Vækker" table pack har noget for de fleste pinball fans. Der er præcise dygtige skud for dem, der har spillet en masse pinball, men tabellerne kan også nydes, men dem, der bare på udkig efter deres næste Star Wars
fastsætte, eller ønsker at prøve noget anderledes. Selv om jeg ikke endnu har set filmen, det virkelig ser ud som de holdt tro mod kildematerialet og fandt stor omhu at sætte disse ekstra hånd i. For $ 5 USD du virkelig ikke kan gå galt. Hvis du ønsker at dyppe fødderne i en verden af ​​virtuelle pinball og er en Star Wars fan kan du ikke gå galt med denne pakke

Pinball FX2 s " Star Wars:. The Force Vækker
"DLC tabel pack blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kode på Xbox One, som leveret af udgiveren.