Spil Guider > pc spil > alle pc > Funktion: Kid Icarus: Uprising - Hvad anmeldelse Kunne ikke fortælle dig

Funktion: Kid Icarus: Uprising - Hvad anmeldelse Kunne ikke fortælle dig

Mindre spoilere inden

Når vi offentliggjorde vores Kid Icarus: Uprising gennemgang, vi observerede en streng sæt retningslinjer fra Nintendo. Disse embargo kriterier blev designet til at sikre, at nogle funktioner i titlen ikke blev givet væk, før det ramte butikkerne. Det er ikke en ualmindelig praksis, men i tilfældet med denne bestemt titel føler vi, at det er vigtigt at nu dele nogle af disse oplysninger med dig. Ikke kun gjorde de spiller en medvirkende rolle i forbindelse med indgåelse af en 9/10 score, men de kan være nyttige for dem, der stadig usikker på, om at tage springet.

Blive advaret, er der nogle SPOILERS i denne artikel , selvom vi ikke vil give væk detaljerede plot point. Hvis du plukke dette spil op og ønsker disse oplysninger til at være en overraskelse, så anbefaler vi, at du holder op med at læse now.It er en lang flyvning

En fælles spørgsmål, der blev rejst i kommentarerne var, "hvordan længe er singleplayer-kampagnen? "Normalt er det en detalje, som vi heldigvis ville videregive, men ved denne lejlighed vi var forbudt at gøre det. Ved første spiller spillet, vil du nå hvad der virker som enden efter ni kapitler, med hvert kapitel typisk tager omkring 20 minutter at fuldføre. Der er så en drastisk drejning i plottet, som du kan opdage for dig selv, og eventyret fortsætter derefter, indtil du til sidst færdig med kapitel 25. Nogle af disse kapitler er længere, og med den tid, du faktor i den lejlighedsvise genstart og justering og andre funktioner vil det sandsynligvis tage dig mellem 10-12 timer at afslutte alle kapitler mindst én gang. Efter de kreditter der er også en særligt udfordrende 'Boss Battle' niveau, der består i at tage på hver chef fra kampagnen, og det vil give en stiv opgave for enhver gamer. For en handling titel som dette, det er en overraskende mængde af centrale content.This er en af ​​de mindre chefer

Du er sandsynligvis til at spille på i en del længere tid end en halv snes timer, især med mulighed for at afspille niveauer på et højere intensitetsniveau at få adgang til låste områder og tjene flere hjerter og plyndre. Andet incitament til at spille og jage højere score er Treasure Hunt, der tjener som en landvindinger system. Det starter med en portræt af 120 fliser, med in-game resultater afslører disse rum og yder også belønninger af hjerter og beføjelser. Yderligere to portrætter vises med stadig vanskelige udfordringer, og selv dygtige spillere vil bruge en stor del af vedholdenhed og tid til gradvist at låse alt: det er en opsætning meget lig de trofæer i Super Smash Bros. Brawl på Wii
Vi har nævnt beføjelser, funktionen en anden ikke er medtaget i gennemgangen. Samt en bred vifte af, du også tjene en række særlige evner gennem fuldføre niveauer og oplåsning resultater. Hver evne har et Tetris-stil form, og du har fire load-outs af en firkantet område at fylde med kræfter, som du kan bruge i niveauerne. Powers omfatter landminer, mega lasere og sundhed opsving, for blot at nævne et par stykker, og er tilgængelige på touch-skærmen under Land Battles. Opsætning af din fire power-sæt til at rumme forskellige udfordringer vil være vigtigt, når jagter den højeste score eller spille på de hårdeste intensitet niveauer - der er mulighed for Palutena til auto-udfylde disse load-outs, hvis du vælger. En anden lille note, med hensyn til StreetPass våben perle funktion, er, at Nintendo også vil distribuere ædelstene gennem SpotPass, med den første ankommer på vores konsol tidligt lanceringen dag.

Disse funktioner, resultater og beføjelser er fordelt på både singleplayer og multiplayer. Hvis du ønsker at opnå alt i dette spil det vil være nødvendigt at beherske begge tilstande.

Samt at der er snesevis af beføjelser til at indsamle, sammen med hundredvis af resultater, er der nogle ekstra for completionists at forfølge i menuen 'Vault ". For at besvare et spørgsmål, der blev stillet, er der en omfattende musik galleri, og byder på 42 numre at lytte til: i betragtning af kvaliteten af ​​soundtracket, det er værd at udforske. En "Power Portræt« langsomt gennemført som du erhverver kompetencer, mens en 'Udbud' skærm giver dig mulighed for at donere hjerter til gudinden Palutena i bytte for hendes bevæger sig tættere mod fronten af ​​skærmen. I 20 timers game-tid har vi ikke været i stand til at afslutte enten mulighed, hvilket giver en idé om omfanget af unlockables i dette afsnit

Det er også muligt at få adgang til brugerens profil optegnelser i denne skærm -. Der er tre brugerprofiler tilgængelige på spillet vogn - med detaljer såsom kampen fik antal fjender dræbt, række beføjelser opnåede og mere.En masse indhold på en lille patron

Når du kombinerer disse funktioner og overraskende længde af single-player kampagne, sammen med alt nævnt i gennemgangen, det er virkelig en omfattende og fantastisk underholdende pakke. Der er masser at gøre i en bare-bone gennemspilning af single og multiplayer, men faktum er, at strukturen, level design og resultater vil holde mest travlt længe efter de kreditter har rullet for første gang. Det er en titel, der ikke er perfekt, men alligevel kombinerer en spændende oplevelse med en imponerende mængde og variation af indhold. Ressource fra R4 kort butik, leverer vi Nintendo tilbehør online, omfatter R4 kort, R4i kort, Acekard 2i, R4i SDHC-kort, alle disse kort giver dig mulighed for at spille gratis Nintendo spil. Du kan også finde Nintendo spil kort fra os. Vores promiss: 100% testet, skibet ud inden 24 timer
.