Spil Guider > pc spil > alle pc > StarCraft 2 Top Terran Strategier anmeldelse

StarCraft 2 Top Terran Strategier anmeldelse

Der er et par løb, man kan bruge, når man spiller StarCraft 2 online. En af disse løb er den Terran race, som har sine egne styrker og svagheder. Derfor lære nogle af de øverste Terran strategier er praktisk, når man spiller game.The Terran løb menes at være den mest afbalancerede løb i spillet. Dette er fordi det har de mest fleksible enheder og stabile strukturer. Men det har også sine mangler. Først og fremmest, de fleste Terran enheder er relativt skrøbelig, og Terrans ikke har nærkontakt enheder til at opsuge skade ligesom Zerg og Protoss løb. Deres enheder også tage noget tid at blive produceret. Det er på grund af denne kendsgerning, at løbet er undertiden sårbare over for uventede angreb. Det gør dem et let mål, hvis uforberedte og de fleste spillere, der bruger andre racer sommetider foretrækker at angribe Terrans. Det er derfor, det er vigtigt for dig at kigge efter den bedste Terran strategier, der vil hjælpe dig med at løse dette problem. En af de vigtigste dele af at spille som de Terrans er at udnytte Scanner og MULE opkald downs effectively.The MULE er en meget vigtig del af Terran løb. Det spiller en vigtig rolle i økonomien, så du kan høste ressourcer hurtigere end dine modstandere, selv om de har en lille arbejdstager nummer fordel. Opkald muldyret giver ekstra mineraler til din økonomi. Dette vil til gengæld hjælper dig til at skabe enheder og bygninger til at besejre din enemies.The Scan evne, der er leveret af Orbital Kommando bør anvendes med forsigtighed, da det koster den samme mængde energi som en MULE ringe ned. Brug Scan evne til at kontrollere, om din modstanders base og kræfter uden at sætte nogen enheder i fare. Nogle gange er det nyttigt at have mindst én scanning sparet op omkring midten til slutningen af ​​spillet, hvis du støder på kappeklædte enheder uden en detector.A stor del af at spille online er at overleve de indledende faser af kampen. Hvis du ikke er forsigtig så din modstander kan afslutte spillet hurtigt med en tidlig kapløb. Mod Zerg og Protoss modstandere det normalt anbefales til væg ud med en kaserne og Supply depoter på rampen for at stoppe dem fra oversvømmelse i din base. Du bør ikke væg ud mod en Terran modstander som alle deres enheder har en anstændig rækkevidde og kan normalt tage ned muren uden at attacked.There er mange andre Terran strategier, der kan hjælpe dig med at besejre dine Protoss, Terran og Zerge modstandere. Den vigtigste ting du kan gøre, når man spiller StarCraft 2 er praksis mod andre, honing dine evner.