Spil Guider > pc spil > alle pc > Elders Scroll Online; Ingen abonnement anmeldelse

Elders Scroll Online; Ingen abonnement anmeldelse

Elders Scroll Online
nylig udviklerne af Elder Scrolls Online (ESO), at du ikke længere behøver et abonnement for at spille MMORPG. Ændringen træder i kraft den 17. marts. Gamers interesseret i at spille dette spil kan nu spille det uden at betale et månedligt eller årligt abonnement. For at spille spillet vil du stadig nødt til at købe det, men efter at der ikke er flere omkostninger, hvis du ikke ønsker at betale mere. Hvis en spiller beslutter at betale mere for at få en "premium konto", vil de få mange godbidder som gratis indhold til download, spillets valuta og erfaringspoint. Dette er en reel saltvandsindsprøjtning for spillere, der ønsker at komme videre i spillet. Denne beslutning fra at udvikle virksomheden falder i tråd med mange andre spil i genren.
jeg spiller spillet og betaler et abonnement. Dette var en af ​​grundene til jeg valgte dette spil. Jeg fandt ud længe siden at MMO s der er fri tendens til at lide i kvalitet. Vi vil se, hvordan det går for ESO. Jeg er ikke særlig tilfreds med afgørelsen, og denne artikel forklarer, hvorfor jeg kan lide abonnement baserede MMO s vs. gratis at spille.
En lille ESO primer
The Elder Scrolls Online, er baseret på Bethesdas meget populære Elder Scrolls serien. At serien omfatter velkendte spil som Oblivion og Skyrim. Disse er singleplayer åben verden RPG s. Som nævnt ovenfor er ESO er et MMO, og minder meget om World of Warcraft.
Spillet gør, et par ting er forskellige fra WoW. Dets kampsystem er mere kompleks, dette gør bekæmpe en smule mere spændende. Det bruger tunge og lette angreb, rullende, sniper skud, og specielle bevægelser. Spillet er fuldt udtryk og quests for det meste indeholder mere dybde og historie end den almindelige finde så mange af disse eller dræbe så mange banditter. Den virkelige standout træk ved Elder Scrolls Online er crafting-system. Det er enestående, underholdende og udfordrende. Det er heller ikke begrænset af klasse eller færdigheder, kan enhver karakter håndværk alt, hvis de har tid. Den længe ventede retssystem kom ud ikke så længe siden. Det bringer liv til lov og orden. Stjæle er strafbar, hvis vagterne fange dig og evnen til at dræbe NPC'er er underholdende, hvis du er til den slags. Der er muligheder og quests baseret ud dette system giver dig mulighed for at blive en mægtig tyv eller morder.
Fordele ved Gratis at spille
Før jeg går på min tirade om problemerne med gratis at spille systemer kan tale om, hvorfor de er populær. Den indlysende årsag til popularitet er gratis at spille aspekt. En spiller køber og aldrig har til at bruge en anden krone, og de kan forvente fremtidige opdateringer og regelmæssig vedligeholdelse for at holde spillet frisk. Et andet positivt træk ved dette system er, at ved at købe en "premium" konto, spiller kan komme videre hurtigere og modtage større belønninger end hvis spillet var et abonnement.
Det er de ulemper ved frie spil-systemer. Den første er en af ​​de positive træk, og det er de belønninger og øget nivellering. For spillere der betaler de ekstra dette er stor, men for spillerne, der ikke betaler ekstra det bliver en alvorlig ulempe. Dette problem er tydeligt at se i spiller vs. player arenaer, hvor de spillere, der ikke betaler ekstra er svagere end dem, der gør. Et abonnement baseret system giver en mere lige vilkår for alle tegn.
Jeg har også fundet, at når en udvikler stopper de abonnementer, et spil, de har også en tendens til at stoppe kreativitet og polering. Gratis at spille spil bare ikke får den opmærksomhed, abonnementet spil får. Det sidst slår et MMO til en anden cookie cutter, penge fanger rod. Jeg er ikke sikker på, hvorfor det sker. De får stadig masser af penge fra in-game køb og premium-konti, men i min erfaring spil lider, når de abonnementer stoppe.
Spild ikke dine penge
jeg ikke har spillet hver MMO derude og min mening kan kommer til kort på grund af min uvidenhed. Jeg er ikke fornærmet, hvis jeg tager fejl, men jeg har fundet, at gratis at spille spil koste mere end abonnement, hvis den spiller, der ønsker det bedste indhold. Den gratis at spille spil har alle in-game køb eller premium-indhold. Når jeg spiller en af ​​disse spil jeg ender med at bruge mere i en uge så jeg ville gøre med 3 måneders abonnement. Jeg er ikke disciplineret nok til at modstå komme foran for et par dollars her og der end slibning ud i dagevis. Da jeg hurtigt bruge penge blot for at få en lille virtuel belønning det efterlader en bitter smag i munden. Spild ikke dine penge. Jeg har læst fora, hvor spillere har brugt $ 500 dollars på køb i spillet i mindre end et år. Det er ikke det værd. Mindst med abonnementer, du ved, hvor meget du kommer til at bruge, og du også vide, at du får alt indhold.