Spil Guider > pc spil > alle pc > Total War: Rome II anmeldelse

Total War: Rome II anmeldelse

Total War: Rome II har haft en masse negativ feedback fra begyndelsen, men har efterhånden genvundet fra den ødelæggende udgivelse. Der har været patches og rettelser, der har gjort spillet egnet til en god time.So hvad er Total War: Rome II, og hvordan er spillet nu? Total War: Rome II er et turbaseret strategi spil med realtid taktik. Den turbaseret strategi sker på en kampagne kort, meget gerne være en kommandør på en rigtig krig, hvor du bevæger dig miniature brikker rundt på en kampagne kort. De realtid taktik sker, når hære kolliderer på kampagnen kort og du får en bedre og detaljeret visning på slaget der er ved at happen.You få at vælge mellem ni kulturelle grupper, som er hellenistisk, latin, puniske, Eastern, Balkan, germansk , Celtic, Desert Nomadic, og iberiske. I hver af disse kulturelle grupper er fraktioner som Rom, Karthago, Macedon, Sparta, Egypten, etc. og på hver af disse, kan du vælge, hvilken klan eller gruppe, du vil vælge at spille på denne fraktion. Hver fraktion har deres egne unikke enheder og unikke æstetik, så du kan se forskel, når to forskellige fraktioner collide.I've brugt timer spiller dette spil. Der var faktisk tidspunkter, hvor sengen tid blev hårdt brug for, men der er, at trangen til at trykke på knappen endnu en tur. Den turbaseret strategi i Total War: Rome 2 er så behageligt som dens realtid taktik funktion. Du bevæger dødbolde på en kampagne kort, og der er sat holdninger, du har brug for at tage til overvejelse. Du kan ikke bare gå samle hele din hær og erobre syd og efterlader dine nordlige kyster forsvares. Erobring en by med forskellige kulturer vil påvirke stabiliteten i regionen, fordi mennesker med forskellige kulturer vil gå til et oprør hurtigere end folk med samme kultur som dig. Der er måder at imødegå dette selv, som at skabe templer, der vil bringe mere offentlige orden eller placere generaler på en ustabil befolkning til at bevogte og forsvare sig mod oprør. Jeg vil også gerne nævne, at på kampagnen kortet, generaler kan gives holdninger som baghold holdning, raiding holdning osv Eksempel du give en generel bagholdet holdning til en skov og en modsat generelt går gennem den vej, der er inden for rækkevidde af din generelle der ligger på lur. Du kan starte en kamp og i denne kamp, ​​vil dine enheder være placeret på baghold. Forestil dig en stor hær marcherer på en vej med tæt skov på begge sider. Pile pludselig regne ned fra ingenting, og marcherer hær pludselig tage tab og er i en tilstand af forvirring. Cavalry derefter swoops ind fra skoven og nærkontakt tropper udfald på forvirrede soldater. En nærkamp bryder ud og de få numre din hær har i forhold til den store modsatte hær, som nu har en større moral og er winningGenerals udvikler træk afhængigt af hvordan du bruger dem på kampagnen kortet som er en anden stor funktion. Jeg havde denne generelle hvem jeg tildelt som min bly erobrer og han udviklede gode træk sømmer af en erobrer som at have ekstra bonusser til enhed moral i sin hær eller øge nærkamp enheder. Denne bly erobrer har udviklet en god krigerisk attitude og har også givet, at bonus til sine mænd. Jeg havde også denne anden generelle forsvare et område og bo der for at opretholde den offentlige orden. Hvad er der sket, er, at denne forsvarer generelt udviklet en doven træk over tid. Hvis du har bygget en dock på en by, og der er en masse af offentlig elendighed, kan din generelle også udvikle en passende træk, som af en by med en masse offentlig elendighed, hvis han dvæler der i lang tid. Det er en god funktion, som giver generalerne deres helt egen personlighed, der gjorde dem unikke og invaluable.There er virkelig en masse god strategi sker på kampagnen kort, men den virkelige handling begynder i realtid taktik fase af spillet. På kampagnens kortet, når to hære kolliderer, den kommer ind i realtid taktik fase. Du styrer din hær i realtid mod din fjende. Soldater har sort og de kæmper mod modsatrettede soldater ligesom ser en krigsfilm. Hvad jeg finder godt her er du kan vinde, selv samtidig have den ulempe i troppe tal. Det hele afhænger af din strategi. Placering af tropper i den rigtige position og bestille dem til at angribe på det rigtige tidspunkt er nøglen til sejr. Flankerende er afgørende at slå odds i din favør under en nærkamp mellem to modsatrettede units.If du ikke kan lide at spille Grand Campaign og ønsker at komme ind i kampen med det samme, kan du oprette en brugerdefineret kamp og dybest set får du indstille slagmarken til din smag. Du får til at vælge, hvilke fraktion kæmper mod hvem, vælge, hvad enheder deltager i kampen, selv hvor mange soldater vil go.The AI ​​på normal sværhedsgrad er godt nok for casual gamere. Det gjorde ikke kede mig nok til at sige, at det var for let. Du har stadig nødt til at være på vagt. Den virkelige udfordring kommer fra højere vanskeligheder, men det er ikke umuligt at slå. Det er faktisk sjovt, og du virkelig skal have god strategi og højre positioning.You kan have tusindvis af soldater på slagmarken og virkelig se en enorm kamp bryde ud (så længe din gaming rig kan håndtere belastningen, der er.) Det grafik i dette spil er fantastisk. Det er så meget sjovt at se enorme hære kæmpe på banen. Må ikke få mig forkert men fordi dette spil er meget optimeret. Jeg prøvede dette spil på en low-end PC med kun 3 GB RAM og gæt hvad, det spillede fint. Du bliver bare nødt til at nappe et par indstillinger, når man spiller på en low-end maskine. For nylig købt gaming rigge vil have absolut ingen problemer at køre spillet. Det har også sin helt egen funktion, hvor grafikken automatisk toner ned, når din maskine er at have en hård tid kører og derefter går tilbage til at have fantastiske grafik, når det ser, at din pc kan klare belastningen igen. Det er en stor funktion, der forhindrer unødvendige nedbrud på grund af mangel på memory.I finde dette en stor historisk simulation spil til krig. Jeg føler, at jeg er en formidabel kommandør-in-chief, der kommandoer generaler og store hære. Samlet set er det en stor strategi spil, der er værd at prøve.
Bedøm mig! 4 stjerner til Total War: Rome II