Spil Guider > pc spil > alle pc > Ugen i anmeldelse: Video spil film, Unreal Engine og Tiny Wings er back

Ugen i anmeldelse: Video spil film, Unreal Engine og Tiny Wings er back

Hej fans

Som du har forhåbentlig allerede udarbejdet Denne uge i Review er en ny weekend funktion, som kaster et blik over. uge, som netop har været, i håb om at pege dine øjne i retning af nyheder, features, videoer og anmeldelser, som jeg anser for at være værdig til din kostbare tid.

ugen begyndte med min regelmæssige mandag morgen diagram opdatering ( denne gang bragt til dig af Tom, fordi jeg var slukket løse et mord mysterium i en Hertfordshire herregård), hvilket bekræfter Warners LEGO Batman 2 som No.1 spil for en tredje uge. Med The Dark Knight rejser sig rammer biograferne næste uge, der er at sige, når den kappeklædte hævner med opgive sit greb på kortet.

Selvfølgelig Batman behøver ikke LEGO at gøre en vellykket spil. Warners Arkham Asylum og Arkham City har været store hits for udgiveren og det ser ud end Rocksteady næste rate vil blive baseret på DC Comics 'Silver Age serie fra 1950'erne. Det betyder, at vi skal forvente at spille som de super helte, der danner Justice League of America.

Noget sent til festen har vi endelig fået en anmeldelse af The Amazing Spider-Man, men helt ærligt er det ikke så god som Batman.

Mens Batman og ikke så fantastiske Spider-Man har allerede haft mange succesfulde udflugter på det hvide lærred, Ubisofts Assassins Creed ser alle indstillet for sin første Hollywood-udflugt. Prometheus og X-Men: First Class hjerteknuser Michael Fassbender vil stjerne i og producere en Assassins Creed film ledes af Pictures Ubisoft Motion. Og det er ikke den eneste video game franchisen på vej til Hollywood; blev det meddelt denne uge, at Dreamworks 'tilpasning af EA Need for Speed ​​vil ramme biograferne den 7. februar 2014. Og lad os ikke glemme, at CBS annoncerede den har sikret sig rettighederne til at lave en film baseret på Ubisofts Deux Ex franchise, med filmen sagde at være baseret på sidste års human revolution. Med så mange videospil gøre overgangen til Hollywood, vil mindst én af dem ender med at blive værd at se, ikke?

Epic Games har at ramme overskrifterne, efter at have meddelt, at dets første Unreal Engine 4 spil vil være PC titel Fortnite. Målrettet til udgivelse i 2013 er der stadig en mulighed for, at den kollaborative forsvar spil vil komme til konsoller, men Epic vicepræsident Mark Rein siger, at han er villig til at vente for at se en & quot; massive spring & quot; i next-gen konsol ydeevne. Stadig, lad os håbe Xbox 720 og PS4 er ikke alt for langt væk.

Og i en verden af ​​mobile spil to tunge hitter stødte sammen med lanceringen af ​​Rovio s Amazing Alex og Tiny Wings 2.0. Det viste sig sidstnævnte var faktisk et gratis spil opdatering til den oprindelige fugl spil, som var rart. De endnu at omfavne mobilspil var sandsynligvis marginalt gladere, når det blev bekræftet, at de første tre Angry Birds spil vil blive udgivet til Xbox 360, PS3 og PC, selv om vi ikke kan hjælpe, men tror Activision vil være opkrævning mere end de fleste vil være glad betale.

Hvis du er en PC gamer meget af dette vil være irrelevant, da du vil blive skredet ned på gaden, kryber sammen om en kasseret cigaret for varme, efter at have dit hus repossessed for ikke at gøre de seneste pant tilbagebetaling. Hvorfor spørger konsollen brigade? The Steam salg selvfølgelig. Martins sammensætte en nyttig vejledning om, hvordan man hurtigt konkurs dig selv.

Hvis du finder dig selv kæmper for at få enderne mødes, og du har lyst til nogle billige gys, du kan gøre noget værre end at læse uddrag fra aldrig at være bedste- sælger 50 Shades of Gray Fox. Være advarede om, at det indeholder billeder fremmanede fra sindet af Martin Gaston

Det er ikke alle været om det skrevne ord i denne uge, med masser af nye trailere kappes om din opmærksomhed -. Især fra tre af årets mest længe ventede skydespil.

Vi har fået nogle originale videoindhold for dig, i form af en vidunderlig Super Extended Play fokus på Sleeping Dogs. Jeg håber du nyder det.

Og hvis der efter alt at du stadig vil have mere, så skru op for lyden for Episode 52 VideoGamer.com Podcast.