Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: The Sims 4

Anmeldelse: The Sims 4

Review: The Sims 4

Det er rimeligt at fastslå, at The Sims
er den mest populære serie, som ingen tilsyneladende ønsker at eje, men alle ender støvlerne. Det konsekvent sælger i så store mængder, at det skal være en skyldig fornøjelse for en masse mennesker - jo, det er "det bedst sælgende PC spil i historien", tilsyneladende. For dem, der indrømmer at elske serien, en ny kerne spil er en stor begivenhed.

For dem, der lever under en sten, The Sims
først blev udgivet i år 2000 som en simulation spil, hvor spillerne skabte en karakter, der er designet et hjem for dem at leve i, og derefter guidet dem gennem deres levetid mens forfald til deres behov. Der var (og er stadig) ingen sæt ende mål - ligesom livet selv - og spillerne vil forsøge at fremme deres Sim gennem en karriere for at tjene penge nok til at forbedre deres hjem, blandt andre sysler

<. em> The Sims 2
udvidet på personlighedstræk og tilføjede forhåbninger om at give mere konkrete mål for spillere at stræbe efter, mens The Sims 3
forudsat en noget problemfri kvarter for de simmere at eksistere i. kort sagt , hver iteration udvider på de centrale gameplay og resulterer i en bedre oplevelse for spilleren, uanset hvad de naysayers kunne antyde.

The Sims 4
er ikke anderledes . Den vigtigste ændring her er i forhold til tilsætning af følelser, der er ændret eller i nogle tilfælde endda forårsaget af personlighedstræk - visse træk resulterer i en tendens til en bestemt følelse. Dette har en temmelig stor effekt på gameplayet, som følelser kan have enten en positiv eller negativ effekt på visse aktiviteter. For eksempel har en simmer taget et job som professionel kriminel, så han eller hun bliver nødt til at forbedre deres Athletic færdighed for at komme videre i deres karriere. . Dermed tilføjer dystre træk til denne Sim, hvilket igen gør dem mere modtagelige for Sadness

For at forbedre den Athletic dygtighed vil simmer nødt til at foretage en konkret opgave - motion, eller læse en bog på Atletik, for eksempel - over en periode; en Trist simmer vil ikke være alt for ivrige efter at påtage sig denne opgave. Væsentlige, følelser er enten et andet behov for spillere at deltage i, for negative følelser, eller en velsignelse, at spillere skal forsøge at påvirke for at få andre bonusser, for positive følelser.

En anden vigtig forbedring er i hensyn til design - ikke blot af Sims selv, men også for det hus, de bor i Alt har været alvorligt forenklet, der giver mulighed for et enkelt klik-og-træk for at designe værelser og forme Sims, mens selv giver mulighed for spillere at samle op. et helt rum og flytte det rundt, med huset tilpasse sig disse ændringer automatisk

Denne funktionalitet er virkelig temmelig imponerende, og gjorde hvad bruges til at være en opgave -. for dem, der ligesom mig med ingen design færdigheder - i en meget enkel opgave. Og med den ekstra mulighed for at dele alt via en online galleri, fra fulde huse til enkelte rum, er der en hel del af sjovt at være havde i design.

Resten af ​​spillet er stadig noget sand til tidligere udgaver, selv om disse elementer er blevet drevet ind i den moderne tidsalder. Husk, at den sidste kerne titel blev udgivet i 2006; dette var en tid, hvor tabletterne ikke eksisterede, og mobiltelefoner blev først begyndt at bevæge sig væk fra dumme telefoner til moderne iOS og Android Smartphones. I tidligere titler, der var behov for en væg telefon i hvert hjem, og mobiltelefoner blev sjældent brugt. Jobsøgning blev udført via en avis, som blev leveret dagligt.

Stat forbedringer var ofte via bøger og computere. The Sims 4
har moderniseret meget af dette; computeren og mobiltelefon - selv tabletter - er en integreret en spillerne evne til at få tingene gjort hurtigt, og aviser er en saga blot. En ting, der forvirrede mig selv: postkassen plejede at være en temmelig vigtigt aspekt af spillet, med hyppige breve leveret ... ikke at nævne regninger. Nu, det føles næsten meningsløst. Endelig er der det nye online galleri tidligere beskrevet. The Sims 3 fotos var meget klodset med hensyn til dens online integration, men dette nye spil er en langt mere problemfrit tilsluttet titel.

Der har været nogle kontroverser omkring The Sims 4
, med langsigtede fans klager over fjernelsen af ​​visse aspekter, der var tilgængelige i tidligere titler. Personligt har jeg ikke finder, at eventuelle manglende aspekt faktisk forringet min nydelse af spillet på nogen måde, og jeg er sikker på, at nogle af disse aspekter vil blive tilføjet i enten en opdatering eller en udvidelse. Og heri ligger problemet: The Sims
er big business. Det er en platform, der er designet til at tjene penge, ikke kun fra kernen spil, men også fra de mange udvidelser og designer packs, der frigives over tid - The Sims 2
havde 17 tilføjelser, mens The Sims 3
havde 20. det er ikke et stort problem på sin egen - igen, det er business efter alle - men hver ny kerne Sims
titel altid føles så nøgne, og The Sims 4
er igen ikke anderledes.

på alle områder, mulighederne på skærmen føler noget begrænset. For eksempel valg af møbler ser godt ud i starten, men blegner i sammenligning med, hvad der har været på tilbud tidligere. Kvarteret har de fleste af hvad spillerne skal give deres simmere et fuldt liv, men selv det virker lidt almindelig i forhold til de typer af steder på tilbud. Hvert hjørne af den nyligt forenklet GUI synes at omfatte en pladsholder for punkter, der skal tilføjes på et senere tidspunkt -. Det er omsiggribende og stikker ud som en øm tommelfinger

Som et resultat, mens jeg ville have at sige, at dette er klart den bedste Sims
titel til dato, kan jeg virkelig kun anbefale dette til de nye til serien, på dette tidspunkt - selvom spillet kommer stærkt anbefales i dette tilfælde. For die-hard fans selv, tingene føler i øjeblikket lidt bart; det kan betale sig at vente nogle ekstra indhold. Hvis du er på hegnet, ville jeg sige, det er værd at se-i - som med alle simulationsspil replay faktor er ganske høj, og jeg meget nydt min tid gennem liv og død af flere tegn, uanset funktioner endnu ikke kommet.

anmeldelse