Spil Guider > pc spil > alle pc > Ugen i anmeldelse: $ 100 for indrejse Edition

Ugen i anmeldelse: $ 100 for indrejse Edition

Hoste op $ 100 * & ndash; betales af Western Union & ndash; og du kan få adgang til den nyeste Week i Review. Ser du, jeg ønsker ikke hver Tom, Dick og Harry casting deres arbejderklassen øjne over mine ord og skubbet mere privilegerede læsere fra at tage et kig.

Åh, og selvom du kan betale $ 100, kan jeg ikke garantere at du får nogen tilfredshed fra at læse artiklen.

Ja, det var den uge, hvor Valve besluttede det ville opkræve udviklere $ 100 for at indsende spil på Steam Greenlight i et forsøg på at skille fårene fra bukkene. Dette resulterede i en Twitter-debat om, hvorvidt eller ikke Valve gjorde det rigtige træk. Lad os bare enige om, at fattige mennesker ikke skal have lov til at gøre videospil

Mindre kontroversielt var denne uges tre anmeldelser:. Mass Effect 3 DLC Leviathan, Super Hexagon fra de mennesker, der tidligere bragte os VVVVVV, og Skyrim Hearthfire .

Som nogensinde selv, ugen startede med den nyeste diagrammet opdatering, og chok rædsel ... et PC-spil er på No.1. Guild Wars 2 skudt til toppen af ​​den britiske diagram og ni andre i hele Europa. Det er sikkert at sige Guild Wars 2 har været en stor succes for NCsoft og ArenaNet. VideoGamer.com video mand, som også går under navnet Matt har været udgifter den bedste del af sit liv i den forløbne uge kører rundt i Guild Wars 2 og dans. Du kan humor ham og se hans træk nedenfor

Ikke så sjovt var vedtagelsen af ​​en anden europæisk PS Store opdatering og stadig intet tegn på Counter-Strike:. GO, og ingen synes at har nogen idé om, hvad der foregår. Heldigvis ventetiden for Telltale s The Walking Dead: Episode 3 er overstået, med den seneste rate ankommer på PSN i dag. Stikning med Sony, holder platformen endelig fik PS Vita Remote Play virker efter hensigten, selv om kun for The God of War Collection, ICO HD og Shadow of the Colossus HD. Når døbt Sonys & quot; Halo Killer & quot ;, den oprindelige Killzone titel til PS2 vil få HDified og udgivet i oktober som en del af Killzone Trilogy. Jeg ønsker ikke at være alt for ned på Killzone, men det var ikke et fantastisk spil på PS2 og ingen mængde af HD-grafik vil løse det. Halo Killer ... mere ligesom nydelse killer! Amiright ???

Skyrim s Hearthfire ramte Xbox LIVE Arcade, tilbyder spillere mulighed for at bygge huse og adoptere børn & ndash; men kun hvis du rent faktisk kan finde ud af at købe jord. Martin og Neon tog DLC ​​for et spin og tingene ikke rigtig gå efter planen.

Næste generation snak fortsætter igen næret af EA Frank Gibeau, der sagde næste runde af konsoller vil være & quot; spektakulære & quot ;. Frank er virkelig den hype maskine master. Ikke så next-gen var nyheder på Wii U udgivelsesdato, som muligvis blev afsløret af to forhandlere. Heldigvis forventes Nintendo at spilde alle de officielle bønner næste uge, hvilket betyder alle disse spekulative historier kan stoppe. Men selv før Wii U bliver til butikkerne er det overfor tredjeparts udgiver problemer:. Ubisoft har dåse Wii U versionen af ​​Ghost Recon Online, og Bethesda er endnu ikke solgt på den nye platform

Apropos Ubisoft den franske udgiver annonceret en række digitale titler i denne uge. Pick er klart Trials Evolution ekspansion, Origin of Pain, som har 36 nye baner, nye færdigheder spil og turneringer, en ny BMX cykel og belastninger selvfølgelig editor objekter. Andre nye annonceringer inkluderet Call of Juarez: Gunslinger, Thunder Wolves, free-to-play Spartacus Legends og mobil titel Rayman Jungle Run

Konami viste endelig sin fodboldmæssige hånd i denne uge, pinning. en september 21, stk udgivelse på PES 2013. beslutningen om at igangsætte en uge før FIFA 13 kunne være lige hvad lægen bestilt, siger Dave. Ikke at blive overskygget, FIFA 13 slog tilbage med en super trendy soundtrack annoncering, nyheden om EA Sports Season Ticket, og forsøgte at give PES en god sparke ved praler den officielle licens af 50 ligaer. Og lidt senere end normalt, Football Manager trådte tilbage i ringen, bekræfter en ny strømlinet klassisk mode og en pre-jul udgivelse.

Som altid huske at tjekke den VideoGamer.com Podcast som kommer gratis med din $ 100 adgang gebyr & ndash; det er fuld af snak om nogle spil, du er sandsynligvis interesseret i, såsom Rovio s Bad Piggies, Hearthfire og The Walking Dead.

Jeg vil efterlade dig med 15 minutter af The Last of Us.

* Alle pengene rejst vil blive doneret til en velgørende organisation dedikeret til at støtte Killzone fans.