Spil Guider > moblie spil > omfattende > Super Heavy Sword anmeldelse: Kort sagt, ikke gider, i hvert fald ikke ret now.

Super Heavy Sword anmeldelse: Kort sagt, ikke gider, i hvert fald ikke ret now.

Det er den type undersøgelse, som jeg ikke er glad for at skrive. Super Heavy Sword er en yderst skuffende spil, men synes at have så meget potentiale. For alle jeg ved, det meget vel kunne leve op til det, men spillet har en fejl, der udelukker mig fra at komme langt nok ind i spillet, for virkelig at få en fornemmelse for, hvad det kunne være; dette er at sige noget om andre kritik, som jeg vil tilbyde så godt. Så her er min anmeldelse, for hvad jeg kunne spille.

Super Heavy Sword er en Super Mario klon, sammen med påvirkninger fra andre klassiske spil. Bygherren, Monster Robot Studios, lægger ikke skjul på dette og anfører det op foran på Play siden. I betragtning af det høje niveau af påskønnelse jeg har for denne karakter, der scorede point i min bog, og jeg vil komme ind på nogle ligheder. For eksempel er der guldmønter drysses gennem de forskellige niveauer. For det andet, der er "warp rør" af sorterer, kun de er boringer i stedet, men ellers fungerer på identisk måde. Tredje er der er blokke, der svæver i luften og er oftest består af mursten; de reagerer på at hoppe op for at ramme dem på den nøjagtige måde, du ville forvente fra en Super Mario spil, mønter og alle. Stilen i grafikken synes at Harken til Super Mario World, samt layout af de niveauer, herunder det faktum, at de er timet. Spillet havde endda blokke med spørgsmålstegn på dem, der typisk ville indeholde en opgradering til mit sværd længde når blokken blev ramt ved at hoppe fra under den, eller klippe det. Og hver eneste af disse aspekter arbejdede, og jeg satte pris dem.

Som man kunne forvente i et spil ved navn ligesom Super Heavy Sword, gameplay fokuserer på sværdet være våben for heltene. Dette spil opfanger hvor prequel forlader off. Det begynder med en intro, der er opbygget efter det oprindelige, så orker /goblins bryde ind i slottet og kidnappe en masse unge mennesker, som jeg formoder er afkom af Pike og Lucinda (helten og Pigen-i-nød fra det forrige spil , så vidt jeg kan fortælle), som ses sammen i indledningen. Derfra jeg tilbudt et valg om, hvilken af ​​disse to vil jeg gerne spille som, og derefter begynde spillet. Jeg begyndte spillet i en over verden, fra hvor jeg kunne vælge fra par niveauer til at spille, med omkring flere af dem låst, indtil jeg havde erhvervet nok medaljoner at fortsætte gennem dem.

De fleste af de niveauer jeg prøvede var din typiske platformspil, lagt ud horisontalt med spilleren fortsætter til højre. Jeg var tilsyneladende søger at gå videre til det niveau udgang, samtidig med at finde medaljoner og indsamle mønter, men dette blev aldrig præciseret for mig i enhver form, endsige specifikt og tydeligt. Og det er en af ​​de kritik, som jeg gerne vil tilbyde her. Short af, hvordan man håndterer min min karakter, er intet andet virkelig forklaret så godt som det burde være, og jeg er tvunget til at udlede, hvordan jeg skal navigere gennem spil ikke niveau-specifikke funktioner. Så fra de over verden, kan jeg trykke på en placering, og en firkantet vil poppe op over det (der var stor nok til at have tildækket min karakter og stedet for det niveau), med en mørk rum i form af en medaljon; aflytning på at pladsen starter niveau (men dette er ikke forklaret).

I begyndelsen af ​​det niveau, der er en boks, der popper op, som indeholder nogle flydende medaljoner, som der henvises til som prinsesse Mønter, og jeg formoder, de er nummer rådighed for mig at finde i niveauet, men igen, det er ikke rigtig forklaret så godt som jeg ville har ønsket. Der er tegn drysses hele første verden (en LA Super Mario World), der åbner op tekst balloner som du gå forbi dem, kollektivt arbejde som en tutorial, og forklare, hvordan de mere avancerede kontrollerende funktioner som Wall Jumping arbejde. Der er en række forskellige fjender i et givet niveau, fra at flyve bat-lignende væsner til ret lille trolde, at jeg kan dræbe med mit sværd eller ved at hoppe på dem. Der er andre dyr i spillet, der ikke skader spillere, såsom køer. Jeg blev tildelt en præstation for "tipping" en ved at hoppe på den, så kudos til udvikleren for at en. Inden for den første verden er der andre, forskellige steder at besøge. Først var et niveau, hvor jeg forsøger at samle 100 mønter før tiden udløber, og jeg døde. En anden bestod af både kongens slot og omkringliggende by, hvor jeg kunne indtaste forskellige butikker at tilbringe guldmønter, at jeg kunne skaffe i de andre niveauer, og jeg kunne købe andre våben, som et eksempel.

kontroller er enkle. I over-verden, er der et virtuelt joystick i nederste venstre hjørne, mens joysticket i et niveau er erstattet med et par knapper, der vil flytte helten enten til højre eller venstre, ligner Super Mario. I både over-verden og niveauer, der er to knapper i nederste højre: "J" for at hoppe, og "A" for angreb. Joystick ikke modstå, kontrollerne kan trækkes rundt på skærmen til at re-positionere dem; i betragtning af at de ikke blev fordelt til min smag på min tablet, jeg var taknemmelig for denne mulighed. Farverne kan også blive fin på de fire knapper som godt. Jeg har bemærket en anden mulighed for skærm grafik, som giver brugerne mulighed for at skifte mellem lav-res og hi-res, med standard bliver sat til low-res. Uanset hvor mange gange jeg skiftede det, ville spillet starte op med det sat for lav-res. Jeg tror jeg skal ikke klage for meget selv, som jeg ikke kunne se forskel på opløsning mellem en indstilling og det andet. I det hele grafikken havde en SNES føler dem. Med hensyn til soundtracket, der var en meget iørefaldende melodi, der starter i begyndelsen, og hver efterfølgende melodi var også enkel og iørefaldende. De er alle et strejf gentagne, men så er alle de klassiske videospil chiptunes vi kender og elsker

Og her er hvor jeg vil tage fat på fejl, der absolut nukes min evne til at spille spillet.: når min karakter døde, uanset årsagen (falder i en grav, løbe tør for sundhed, tid udløber, etc.), vil skærmen vende en mørk nuance af grå og blive der. Knapperne var væk, og jeg blev efterladt med ingen måde at interagere med spillet på alle. Så vidt kunne fortælle, mine fremskridt med mønter, både pengemæssigt og prinsesse sorter, var intakte. Alt andet? Tja, det er svært at sige. Jeg ved ikke, om jeg har flere liv eller ej, som spillet altid begyndte frisk igen, intro tegneserie og alle. Jeg altid begyndte i løbet af verden, så jeg har ingen måde at vide, om det var med vilje eller ej, selvom changelog på Google Play side tyder på, at jeg ikke skulle ende på de over verden, når min helt døde. Jeg forsøgte at kontakte udvikleren, men en uge senere har jeg endnu ikke hørt tilbage, og jeg er tvivlsomt, at jeg vil, givet nogle af de anmeldelser, jeg har fundet på spillets side beskrive denne samme problem, og samme mangel på respons. Så denne anmeldelse bliver så meget af en advarsel som noget andet. Spillet foregiver at være en solid platformer, men med denne fejl, det er noget, men. Kig efter din platform spil andetsteds
Super Heavy Sword Gratis (Playboard). | Super Heavy Sword Gratis (Play Butik) Super Heavy Sword (Playboard) | Super Heavy Sword (Play Store)