Spil Guider > moblie spil > omfattende > Spore - PC anmeldelse

Spore - PC anmeldelse

Maxis og Electronic Arts er gået sammen for at bringe os Spore, et spil, der blev betragtet af mange for at have de mest dristige og komplekst begreb nogensinde. Og der er ingen anden mulig måde at beskrive det, da dette spil har planer om at simulere hele processen med genetisk evolution, fra celle etape til interplanetarisk navigation (ja, Will Wright og hans team kan ikke rigtig blive kaldt Guds sendebud). Men jeg er sikker på du allerede kender alle disse. Hvad du ikke kender, og du vil finde ud af ved at læse gennem denne Spore anmeldelse er hvis Maxis lykkedes at bringe os alle den lovede storhed, eller det bare svigtet. Har vi et spil her, eller The Cell Stage
GAME

Spore opdeler de evolutionære stadier i fem dele, og den første, du vil starte med er en temmelig imponerende én:? Cellen scenen. Dybest set, du er en encellet organisme, der bare blev bragt til at leve, og du er nødt til at fodre dig selv, samtidig med at sikre, at du undgår de større og ondere organismer (i Spore, er der altid et væsen, der er større, stærkere og bedre end du ). Det er ligesom en top-down visning af en mere avanceret Pac Man spil, der kan vare mindre end det første niveau i den førnævnte spil.

Men selv om forenklet til benet, har du stadig en masse muligheder og, frivilligt eller ej, vil du blive forme sig allerede de træk af din fremtid civilisation. Din primære opgave for nu, bortset fra den generelle en af ​​opholder sig i live, er at spise for at vokse i størrelse og besejre andre skabninger. Disse to handlinger giver dig DNA punkter, som kan bruges i Creature Creator til at forme din celle. Ifølge den type levende formular, du havde valgt (veganske, kødædende eller omnivore), vil du være i stand til at tilpasse dit udseende med pigge, øjne, fangarme og så videre. Alle disse "tilbehør" har deres egne fordele og tilbyder forskellige typer af bonusser, så afhængigt af, hvilken type skabning du vil (langsom og aggressiv, hurtig og defensiv og så videre), du vil tilføje en ekstra flagel eller en ekstra gift taske.

The Cell Stage er langt den mest forsimplede én i Spore og kan være færdig i et par minutter, hvis spilleren vil. Det er perfekt for første gang spiller, da det begynder at få spilleren bruges med kontrol mekanik, med det visuelle og det generelle koncept, mens undervisning et vigtigt aspekt i Spore: du er hvad du gør. Med andre ord, hvis du er et kødædende dyr og holde dræbe skabninger, forventer ikke at få tildelt en Nobels fredspris!

Creature Stage

Jeg kan stadig huske den dag, hvor Maxis udgivet denne vidunderlige video med Robbie Williams ved hjælp af Spore Creature Creator - jeg havde mine øjne klistret til skærmen, og jeg ville bare spille det, intet mere, intet mindre! Det var det øjeblik forstod jeg, at mit liv vil være anderledes efter Spore bliver frigivet og generelt vil hele gaming industrien at vide, at de kvalitetsstandarder var et niveau op. Tilsyneladende virkelige liv og filmklip har intet til fælles. Lad os finde ud af hvorfor.

Creature Stage starter efter din celle bliver stor nok til at klatre op på tørt land. Perspektivet skifter til en fuld 3D en, og du har indtryk det rigtige spil er lige begyndt. Du vil snart blive skuffet, da det ikke vil tage lang tid for dig at indse, at det er for det meste den Cell Stage, men med et par flere muligheder og frihed

Dit primære mål vil naturligvis være at udvikle sig:. Denne gang du vil ikke spise grønne blurbs, men kæmper andre væsener eller tværtimod, at blive deres allierede. Uanset hvad du vælger at gøre det, vil det få temmelig irriterende. Hvis du ønsker at være en venlig fyr, du nødt til at imponere de andre skabninger ved at bruge fire typer af sociale interaktioner (dans, synge, udgøre eller charme). Men de andre skabninger vælger, hvordan du skal imponere dem ved tilfældigt at udføre en af ​​de fire sociale tiltag - en handling, du er nødt til mekanisk at gentage. Der er opmærksomme på, at for at få et skridt videre med din udvikling og tjene de nødvendige DNA-point du nødt til at imponere snesevis af væsener med de samme gentagne teknikker, det bliver kedeligt at knoglen
Side:. 1 2 3 4