Spil Guider > moblie spil > omfattende > Loadout anmeldelse: The Best Kind of Chaos

Loadout anmeldelse: The Best Kind of Chaos

Hvad ville der ske, hvis Gears of War og Borderlands havde en multiplayer kun barn? Du vil sandsynligvis få noget temmelig ligner grejopsætning. Udviklet af Edge of Reality (Tony Hawk Pro Skater, The 3 Sims), loadout er en gratis at spille 3 rd person shooter rådighed af 31 januar 2014 på Steam. Hvad skal jeg tænke på dette spil? Jeg kan ikke tro, jeg var i stand til at stoppe med at spille længe nok til at skrive denne artikel!

Non-stop action og absolut brutale animationer er, hvad gør loadout stor. Kortene er ikke mange, men de er meget godt designet og se godt ud i en tegneserieagtige slags stil (Tænk TF2). Med den måde kortene er sat sammen, de begrænser muligheden for spillere at skjule eller lejr. Nogensinde brugt ti minutter kører rundt en CoD eller Battlefield kort uden at finde nogen? Jeg garanterer, at vil ikke ske i grejopsætning. Faktisk er udviklerne er så engagerede at fremme tiltag, starten af ​​kamp har spillere fra begge hold gyder i en cirkel ved siden af ​​hinanden, bare venter på timeren for at ramme nul og hurtigt smide hver granat og kugle ind i kampen. Det er ligesom en rugby scrum med raketstyr og manglende kropsdele.

Den ene spørgsmål har jeg med spillet er, hvad udviklerne besluttet at kalde 'Weaponcrafting. "Dette er en funktion, at de annoncere kraftigt, praler du kan lave 44 milliarder forskellige våben i spillet. Mens matematik kan være præcis, det er yderst misvisende. Der er fire typer af våben i loadout: Rifler, Plasma, Beam og raketudstyr. Hver type våben kan tilpasses med forskellige scopes, magasiner, tilbehør og nyttelast (ammo). Alle dele er udskiftelige, så længe de er ulåst, og der er en masse ting, du kan gøre, men min vigtigste indvending er, at variationerne er til tider så subtil der er ingen mærkbar effekt i spillet. Det minder mig om da jeg var virkelig i World of Warcraft og ville min /max til det punkt, hvor jeg ville tilbringe en time og en halv ser på gear til at øge min DPS med tre. Det er sagt, at weaponcrafting stadig giver mulighed for et hundrede mærkbart forskellige våben.

Mange mennesker bliver slukket, når de hører sætningen gratis at spille. Hvad de mener er "betale for at vinde." Edge of Reality gjorde et fantastisk stykke arbejde bremse evne spillere at opnå en betydelig fordel ved at bruge penge, mens du stadig at tilbyde nok godbidder at folk stadig vil give dem deres kolde kontanter. For eksempel er det i spillet valuta kaldet Blutes: Disse Blutes kan optjenes ved at spille kampe og brugt på opgraderinger til dine våben. Hvis du er i et sind til at donere til den store årsag til loadout, kan du betale for at fordoble mængden af ​​Blutes og erfaring du tjener for dine spillede kampe. Ingen stor fordel der. Der er også forskellige outfits, du kan købe med rigtige penge, men de er blot for æstetik. Den eneste reelle fordel jeg ser, er evnen til at låse op for ekstra "loadouts«; tænke på dem som tegn, der kan udstyres med forskellige våben og skiftede til, at give bedre match-ups, afhængigt af dine modstandere.

Samlet, jeg tror, ​​det er en rigtig solid spil, især for bare kommer ud af tidlig adgang. Den polske er noget Edge of Reality bør roses for og trods nogle afbrydelser med deres servere, er det klart, at der er en efterspørgsel efter denne form for højoktan shooter, hvis kun som en distraktion fra super konkurrencedygtige store kasse titler, der er derude. Det er på Steam. Det er gratis. Hvorfor er du ikke henter loadout allerede
Final bedømmelse:?