Spil Guider > moblie spil > omfattende > Delta Force: Xtreme 2 - PC anmeldelse

Delta Force: Xtreme 2 - PC anmeldelse

Oh, boy! Jeg husker stadig glæden ved at spille de første Delta Force-spil på min gamle pc, gået sammen med mine venner og bruge timer gennemsøgning på jorden, udforske de enorme kort og guerillaen ned fjende efter fjende ... jeg stadig overveje Delta Force som en af ​​de bedste militære simulationsspil, jeg nogensinde har spillet, ikke for "simulation" at blive en turn-off og ikke for "arcade" for at gøre dig lyst til at sprænge gøg hoveder.

Men Delta Franchise begyndte at gå ned med hver nylige løsladelse, og selvom franchisen var "genoplivet" af NovaLogic med en moderne, actionfyldt type gameplay, det aldrig lykkedes at imponere længere. Hvad med den nyligt udgivne Delta Force: Xtreme 2? Er det tilbyde den følelse de første titler formået at byde på? Læs på min anmeldelse og finde ud af!

Det første, der springer i øjet efter start Xtreme 2 er den arkaiske udseende af spillet. Det er en stor tur ned og man kunne fristes til at lukke spillet, afinstallere det og gå tilbage til butikken skrigende at få deres penge tilbage. Dog bør de virkelige gamere ikke gøre det: bare give Delta Force: Xtreme 2 anden chance og prøv at spille det. Du kan være op til en behagelig overraskelse

Da dette seneste first person shooter er præcis, hvad de gamle spil var:! Ikke for "simulation, eller for" arcade ", som jeg sagde i introen. Men kortene er enorme, og du kan henvende sig til missioner som du vil, selvom du vil være helt alene, da dit team vil følge de forudindstillede stier. Men da du er holdkammerater ikke hjælper dig for meget i første omgang, vil du ikke græde for deres fravær enten.

I stedet du skal gå miles og miles gennem åbent terræn, ørkener og sneklædte ar, svømning eller klatre op i bakkerne, gemmer sig bag træer og tage fjender ned én efter én: lige som i de oprindelige spil, hvor du havde mere udforske at gøre, og mindre "spring i midten af ​​handlingen og sprænge alt væk ". Og det, for mig i hvert fald, er stor: det er tilbage til basics og jeg nød virkelig at have den samme følelse som jeg gjorde år siden, da spille de første DF spil

Udover singleplayer-kampagner (der er. to af dem, der ikke er tilsluttet, og ikke for meget af en historie), er der også seriens fantastiske multiplayer, som på grund af den perfekte timing og de rigtige servere, kan blive en reel blast, med snesevis af spillere kæmper på samme enorme kortet .

multiplayer, selvom spændende og meget afbalanceret (i hvert fald i teorien), begynder at blive en smule frustrerende, når spillerne begynder at drage fordel af nogle exploits: vil du enten få din andel af snigskytter, skjult bag træerne, idet alle ned, eller har du de "uovervindelige drivere" hastighedsoverskridelser til fjendens base, klar til at rasere en hel re-gydende spillere. Men lignende ting sandsynligvis ske i hvert eneste spil ...

Den største skuffelse, kommer fra det visuelle og lyd i Delta Force: Xtreme 2. Grafikken er simpelthen arkaisk - formentlig stadig i de tidlige 2000'erne, og der vil helt sikkert være et turn-off for de fleste spillere. Jeg er personligt ikke også betyder, når det kommer til en spillets grafik, men selv jeg følte en smule akavet at indse, at DFX2 ser så frygtelig forældet. Tilføj til, at nogle meget grundlæggende og uanseligt lydeffekter og har du nogle gode grunde til at sætte på din favorit lydspor i hovedtelefonerne og blot ignorere disse aspekter. Fordi gameplay, godt ... det er så charmerende, som det nogensinde har været i et Delta Force spil

Konklusion

Næsten alle mine venner klagede over Delta Force:. Xtreme 2, men jeg slags uenig med dette synspunkt. Faktisk er de visuelle er forældede (op til det punkt, "almindelig grimme"), og fjenden AI er utrolig dumt nu og da, men du vil stadig få din rimelig andel af spænding fra Delta Force: Xtreme 2. Du vil stadig få den samme fantastiske følelse, du havde, da du spiller de første spil i franchisen, vil du stadig lyst til The lone ranger, jagt ned fjender, udforske enorme kort og udføre missioner din måde. Du vil stadig spille en kvalitet spil, selvom ikke så charmerende som nutidens skydespil. Du vil stadig bruge timer i singleplayer-kampagner og endnu mere tid i multiplaer tilstand, selvom du vil være opmærksom på, at du ikke spiller det bedste spil nogensinde. Men hvis du elskede de tidligere Delta Force spil, vil du helt sikkert elske Delta Force: Xtreme 2 samt
Final bedømmelse:!

Forvirret? Lær mere om vores bedømmelsessystem!

Vil du købe dette spil? Få det fra Amazon!