Spil Guider > moblie spil > omfattende > Super Laser Racer - PC anmeldelse

Super Laser Racer - PC anmeldelse

Efter mine forældre næsten jordet mig for livet efter de så mig spille Carmageddon tilbage i de dage, og efter at jeg simpelthen ødelagt mit tastatur når Destruction Derby 2 dræbte min sanity, besluttede jeg, at combat racing er ikke min genre, og måske ville det være bedst for mig at holde sig til at spille familievenlige spil.

Men dreng, det er en hård ting at gøre, især hvis du hører, at New Star Games, den samme indie studie, der bragte os den fantastiske New Star Soccer 4, har nu udgivet Super Laser Racer, en titel, der bliver beskrevet som "Geometry Wars møder WipeOut" (eller noget sådant). Nu hvad sane person kunne modstå trangen til at spille sådan et spil? Jeg ved, jeg gjorde ikke, og nu jeg fortryder ikke et eneste sekund (er heller ikke mit tastatur brudt).

Fordi Super Laser Racer beviser, at combat racing-genren har udviklet sig meget siden Carmageddon er blevet frigivet ( selv om der næppe nogen lighed mellem de to spil). Dit job er at køre intenst, vildt og lynhurtig på tværs af forskellige spor og vinde dage ved at skyde til side rivaliserende racere (og endda "hjælpe" dem lejlighedsvis at gå og se himlen eller helvede ...). Hele spillet er minimalistisk til benet og fans af Geometry Wars vil faktisk se nogle visuelle ligheder, men konceptet er naturligvis anderledes (og jeg vil vove at sige, at i sidste ende, er resultatet endnu mere tilfredsstillende).

Der er et stort udvalg af biler at vælge imellem, alle med forskellige statistik og naturligvis egnet til forskellige tilgange til spillet. De fleste af de biler, samt sporene og turneringer, er låst, og du vil kun få lov til at låse dem op, hvis du formår at brænde nogle gummi som en reel kamp racing bør: fjender 'først, derefter dit. Hvilket giver fuldstændig mening, lige

Der er også tre sværhedsgrader -? "Nemme" er faktisk let, mens "hårde" kunne være en smule for hardcore for nogle, inklusive mig - og forskellige race modes, fra klassiske turneringer og enkelt løb til en "overlevelse" mode lykkedes mig aldrig at slå endnu. Men der er stadig tid!

Gameplayet i sig selv er, som jeg sagde, minimalistisk men fejlfri, det er intens og enkel og hurtig, og uanset om du finder det visuelle mærkeligt eller blot underholdende, vil du stadig få limet foran skærmen på grund af den fantastiske gameplay. Og det er noget selv de store budget spil undlader at tilbyde!

Der er også nogle små problemer med Super Laser Racer. For eksempel, jeg fandt det mærkeligt, at du ikke indstille dit navn eller ændre din førerens navn. For det andet fandt jeg manglen på en multiplayer mode et stort tab, da delt skærm ville have været stor, mens fuld onlinespil ville have været fantastisk. Men du vil stadig være i stand til at sprænge den monotoni væk med sporet editor og oprette så mange spor, som du ønsker.

soundtracket virkelig formået at fange min opmærksomhed og jeg besluttede, at det er simpelthen en fantastisk en, der går hånd i hånd med spillet perfekt. Og det kommer fra en fyr, der er langtfra en fan af den musik, du vil høre i Super Laser Racer!

Konklusion

Nye Star Games ikke svigte denne gang, og med Super Laser Racer, formår at levere en fantastisk spil, der tager os tilbage til basics, da gameplayet var faktisk alt, hvad der betød noget, når intensiteten og spændingen blev udløst af kun nogle få knapper: acceleration, styring og knappen "Shoot". Jeg anbefaler ærligt SLR til alle fans af genren (og ikke kun): det er simpelt. Det er charmerende. Det er SUPER
Final bedømmelse:!

Forvirret? Lær mere om vores bedømmelsessystem!

Vil du købe dette spil? Få det fra det officielle hjemmeside!